prachtig nummerquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vechte valle & opstoan!
Zouden die spelers van ons eens moeten doen
Haalt het niet bij de column van Driekquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Wij doen dat niet, de kat roetsjt dan alle ballen eruit.
http://frontpage.fok.nl/column/4895/1
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dat probeer ik al niet eens meer. Onbegonnen werk.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:04 schreef borisz het volgende:
vanavond Hup Groningen PSV. Bier en Azijn is al ingeslagen voor morgen
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:16 schreef borisz het volgende:
Rondje van BliksemSchigt FOK!sport Prijsvraag - De winnaars
gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed he?.
En dat terwijl mijn oma vanochtend is overleden.
gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed he?.
Goed he?.
79. Was uiteindelijk wel het beste voor haar. Niet echt meer bij de tijd en helemaal fit. Maar goed, allemaal erg sneuquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Gecondoleerd BS, hoe oud is ze geworden?
Gecondoleertquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed he?.
de uitslag komt nog, tegenwoordig is het 1x in de drie weken de uitslagen van prijsvragenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef dndiek het volgende:
Wie heeft eigenlijk dat Monopoly spel gewonnen laatst?
Oow okquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
de uitslag komt nog, tegenwoordig is het 1x in de drie weken de uitslagen van prijsvragen
Morgen The Pearl eens van alles toefluisterenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:16 schreef sjimz het volgende:
Ik vind die Strickland altijd zo'n arrogante eikel!
Efen Reyes vind ik echt een held![]()
Jij ook gecondoleert!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed he?.
Is er alweer ouderenbeurs?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:41 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de jaarbeurs in Utrecht.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:40 schreef sjimz het volgende:
Toch nog een respectabele leeftijd hoor!
Weet je al welk shirt je gaat bestellen BS?
Preciesquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef borisz het volgende:
Bos er is azijn voor vanavond![]()
nu is de vraag of de azijn gaat naar Bos, PH, LFY etc of Noclau![]()
Als ik het maar niet hoef te drinken vanavondquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef borisz het volgende:
NoClauquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef borisz het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:22 schreef Eilanden het volgende:
de wasmachine doet het weermotor was kaduuk! Wel snel trouwens na 1 jaar en 9 maanden... maar het viel binnen de garantie, dus het kostte ons niets
Ik hou nie van azijn, dus zal PSV wel moeten winnen vanavond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef borisz het volgende:
allemaal voor jou alleen morgenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef borisz het volgende:
Wat is hij trouwens weeer lelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef maril het volgende:
T kreng staat er eindelijknu er van genieten
![]()
[afbeelding]
went wel hoor, ben het zat.ik kom er niet meer aan,ik had ooit eens een roze kerstboom, ik had daar nog een pegeltje van over , maar goed die is nu ook stukquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nou Maril, dan moet je hem maar weer aftuigen.
Zit niks anders op.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
ik vind een kerstboom zooooo lelijk
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Een kerstboom is net een vrouw. Eerst versieren en dan aftuigen.
.... aldus onze Limburgse Don Juanquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
hoe gaat het met je "ik hou van je en sms het de hele dag" vriendinnetje?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Die heb ik gesms't dat ze me niet meer moest lastig vallen. Sindsdien niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe gaat het met je "ik hou van je en sms het de hele dag" vriendinnetje?![]()
Playertje hoor die Darkshinequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heb ik gesms't dat ze me niet meer moest lastig vallen. Sindsdien niks meer gehoord.
Dan vraag ik me af waarom Bluezz daar nog loopt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef golfer het volgende:
Er komt in geen enkel huis waar ik in woon ooit een kerstboom te staan.
Lelijke kitcherige gedrochten.
Zoiets had ik deze week ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe gaat het met je "ik hou van je en sms het de hele dag" vriendinnetje?![]()
Hij kan er niet omheen hequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef RayMania het volgende:
Dan vraag ik me af waarom Bluezz daar nog zo mooi staat te wezen
Wat een triest figuur zegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zoiets had ik deze week ook.
Ik kwam iemand tegen die ik van een jaar of 8 geleden kende. Tijdje mee gepraat.
Telefoonnumeers uitgewisseld om een keer wat te gaan doen.
Die dag erna kreeg ik een stuk of 20 sms-jes, met ik hou van jou, schatje, lieverd en weet ik wat nog meer. Ik was er zo ontzettend flauw van. Een sms-je teruggestuurd, dat ik flauw was van die flauwekul en dat ie daarmee op moest houden. Toen kreeg ik ongeveer 20 sms-jes over hoe stom ik was.
Nu krijg ik per dag nog 2 sms-jes, met de woorden, doos of trut![]()
intriest kun je wel zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zoiets had ik deze week ook.
Ik kwam iemand tegen die ik van een jaar of 8 geleden kende. Tijdje mee gepraat.
Telefoonnumeers uitgewisseld om een keer wat te gaan doen.
Die dag erna kreeg ik een stuk of 20 sms-jes, met ik hou van jou, schatje, lieverd en weet ik wat nog meer. Ik was er zo ontzettend flauw van. Een sms-je teruggestuurd, dat ik flauw was van die flauwekul en dat ie daarmee op moest houden. Toen kreeg ik ongeveer 20 sms-jes over hoe stom ik was.
Nu krijg ik per dag nog 2 sms-jes, met de woorden, doos of trut![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:16 schreef lookinforyou het volgende:
intriest kun je wel zeggen.
ik ging bijna over mijn nek van die sms-jes.
maar nee, hij zei, dat ik niks gewend was![]()
Geen idee joggiequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:30 schreef Eilanden het volgende:
Hoe was het het in de Jaorbeurs weiffie? Lekker wezuh kanen?
Edit: lees net het verslag op CULziet er leuk uit!
Wat was die vlek op Golfer z'n shirt nou?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee joggie
We zagen het alleen op de foto's, hij heeft hem nog aan, en nu zien we niets
Als de mods willen dat sommige zaken structureel veranderen, zoals trollen, uitlokken etc. dan mogen ze soms wel consequenter en harder optredenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef borisz het volgende:
je moet er een zak chips bij pakken en dan het feedback topic lezen en af en toe op f5 drukken
Een bak popcorn en een goeie pint ook goed?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef borisz het volgende:
je moet er een zak chips bij pakken en dan het feedback topic lezen en af en toe op f5 drukken
ook goed,quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een bak popcorn en een goeie pint ook goed?
Best wel.quote:
Ja die zijn helemaal erg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
ik ken huizen waar er al 2 weken geleden een hele kerststal stond![]()
Vorig jaar eind november/begin december keek ik in Puerto Rico ook al mijn ogen uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die zijn helemaal erg.
De overbuurman, eigenlijk nog niet eens zo overdreven.
[afbeelding]
Ik weet dat er wat aan moeten veranderen, maar het is voor ons vrijwilligers lastig om er 24 uur per dag op te zitten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als de mods willen dat sommige zaken structureel veranderen, zoals trollen, uitlokken etc. dan mogen ze soms wel consequenter en harder optreden
Ik heb gewoon een half basketballveld man.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan ook die basket daar.
Hoe typisch
Ik weet dat het vrijwilligerswerk is Bos en ik heb daar zeker respect voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat er wat aan moeten veranderen, maar het is voor ons vrijwilligers lastig om er 24 uur per dag op te zitten.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Sommige halen ook het bloed onder mijn nagels vandaan zonder dat ze tegen de policy in posten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet dat het vrijwilligerswerk is Bos en ik heb daar zeker respect voorMaar je ziet bij sommigen dat ze gewoon misbruik maken of continue de grens opzoeken bij jullie en ik vind dat
-gedrag
Heatwave? Is zelf blauw maar heel goed in flamen en trollen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet dat het vrijwilligerswerk is Bos en ik heb daar zeker respect voorMaar je ziet bij sommigen dat ze gewoon misbruik maken of continue de grens opzoeken bij jullie en ik vind dat
-gedrag
Ze zijn nog niet aan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets spannends hoor Popo ... je kan beter naar je de lampjes van je overbuurman kijken
Bel eens aan dat die dat snel doetquote:
Yes sur, they aar mij friens from Holland from de Fokforum ent they wanna see joer leits!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bel eens aan dat die dat snel doet
Trough the webcamquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yes sur, they aar mij friens from Holland from de Fokforum ent they wanna see joer leits!
Hij begint live wel weer mee te vallen, zoals ik al zei , het went.quote:
Ik ben niet zo'n fan van gekleurde lampjes, ik vind gewoon witte lichtjes wel geinig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:38 schreef maril het volgende:
[..]
Hij begint live wel weer mee te vallen, zoals ik al zei , het went.![]()
Die gekleurde lampje gebruik ik later weer als sfeerverlichting doe ze in een groot dik glazen vaas.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van gekleurde lampjes, ik vind gewoon witte lichtjes wel geinig.
Verschrikkelijk die dingenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij telden vroeger altijd de kaarsenstandaards voor de ramen in de straat.
Liepen we een straat in en gingen gokken hoeveel er zouden staan
Zo'n lelijk kuddeverschijnsel
[afbeelding]
die dingen vind ik echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dan is jouw buurman origineler popje.
Die ken ik nog ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dan is jouw buurman origineler popje.
Lekkerrrrr Borisz.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
het bier wordt vast klaargezet
en voor LFY natuurlijk
[afbeelding]
![]()
Erg jammer dat "uitsyndroom" van julliequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:
Mag ik dan maar het eerste azijntje?![]()
Vorig jaar was een van de weinige seizoenen dat we geen uitsyndroom hadden, maar toen presteerden we thuis ondermaats .... nu is het weer ouderwetsch slechtquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg jammer dat "uitsyndroom" van jullie
haiquote:
nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Clau en Noca al aan de azijn gesignaleerd?
ik zit nu eigenlijk pas even rustig sinds gisterochtend, dus ik moet het even nalezen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk je aan het snooker AZ?.
Echt een heel apart toernooi tot nu toe.
Wie weetquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:17 schreef Againzender het volgende:
ik ga maar pitten trouwens, misschien wordt hetd an weer druk hier
Mooi, dan kan ik mooi naar Match of the Day kijken en daarnaquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5935450
goed plan, ik ga MOTD kijken en dan slapies doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik mooi naar Match of the Day kijken en daarna
Dit is straksquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik mooi naar Match of the Day kijken en daarna
Ow wacht volgens die gids is dat gisteren al geweest
Geen idee, ze is nog maagd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:44 schreef SCH het volgende:
Kan ze wel tegen hete sex popo?
Er ligt een maagdelijk vliesje ijs op m'n zwembadje, ik ga straks gewoon schaatsen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Christian virginity![]()
In het kader van Popo Houdt Het Vliesje Heel![]()
Dit doet me verdriet, dat je zo over je vrouw spreektquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:52 schreef popolon het volgende:
Nou ja maagdelijk, het lijkt meer op een dik vet stuk uitgelebberde hoer
Doe's niet zo, ze is maagd weet je nog wel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit doet me verdriet, dat je zo over je vrouw spreekt
Ik kijk het allebei niet, te druk met sport , the Closer en Heroes (aanrader).quote:Op zondag 10 december 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk je ook uit naar American Idol popo? En kijk je naar Studio 60?
Stond vandaag een groot stuk over hem in de Volkskrant, kende hem nog niet, maar ben meteen fanquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:58 schreef popolon het volgende:
Barack ObamaDie man moet zelfs jou in vuur en vlam zetten.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:27 schreef dndiek het volgende:
dndiek gaat vanavond geen azijn drinken
quote:
Wel aan moslim terroristen?quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Barack Obama heeft de X-factor, maar lijkt mij niet krachtig genoeg om leiding te geven aan een land als de USA.
Hoela-hoela meisjes uit Hawaï, daar heeft ie wel wat mee.quote:
Hoe kun je dat nu al weten?quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Barack Obama heeft de X-factor, maar lijkt mij niet krachtig genoeg om leiding te geven aan een land als de USA.
sneeuwquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die zijn helemaal erg.
De overbuurman, eigenlijk nog niet eens zo overdreven.
[afbeelding]
zn speech jaren terug bij de Democratische conventiequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's niet zo, ze is maagd weet je nog wel?
Zeg, heb jij, als 'journalist', een beetje de hype gevolgd over de nieuwe persidentskandidaten hiero?
Barack ObamaDie man moet zelfs jou in vuur en vlam zetten.
Oké. misschien over 8 jaar, maar niet bij de volgende verkiezing.quote:Op zondag 10 december 2006 02:15 schreef rubbereend het volgende:
zn speech jaren terug bij de Democratische conventie
de vraag is of een politieke carriere zo makkeljk te plannen is. Bovendien moet hij dan nog 8 jaar senator blijven? Maar ik het goed gebeuren dat hij over 4 jaar aan de beurt mag want ik zie mevrouw Clinton nog niet winnen van Giuliani.quote:Op zondag 10 december 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. misschien over 8 jaar, maar niet bij de volgende verkiezing.
ja zoals AZ alle topduels zo'n goed resultaat haaltquote:
Mag het ook andersom?quote:
Nee joh, Witte Reus pakt een berg, kost een beetjequote:Op zondag 10 december 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag het ook andersom?
en ja, ik zou al lang gaan slapen
quote:Op zondag 10 december 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, Witte Reus pakt een berg, kost een beetje
quote:Op zondag 10 december 2006 08:43 schreef tong80 het volgende:
Nee ben om half zeven opgestaan, m'n dag-nacht ritme is een beetje stuk
Ja laatste dagen wel.quote:Op zondag 10 december 2006 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]ja idd... zie je wederom de zon opkomen
Ga je dan ook vroeger slapen ?
ai.... je komt dus in het 'normale' ritme terechtquote:
Voor eventjes.quote:Op zondag 10 december 2006 08:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ai.... je komt dus in het 'normale' ritme terecht
Same here! Meer verrassende winnaars ook. En met Bleekemolen, Tung en Van der Drift ook behoorlijk wat Nederlanders of met Nederlandse roots actiefquote:Op zondag 10 december 2006 10:00 schreef tong80 het volgende:
Bleekemolen doet het goed.Er leuk dit.Ik vind het leuker dan de Formule-1. Veel inhaalacties enzo.
quote:Op zondag 10 december 2006 09:42 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip. Nu op RTL-7. A1GP vanuit Sentul Indonesie Erg leuk om te zien.
Ja, ik ga dit echt vaker kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 10:36 schreef Eilanden het volgende:
Eerste keer dat je het zag dan Tong?
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende kijktip: biathlon (op de mof en Eurosport).
quote:Op zondag 10 december 2006 09:16 schreef appelsientje het volgende:
Gelijkspel voor Ajax zou mooi zijn
Langs de Lijn, Radio 1 - Deel 4. Met muziek.quote:Op zondag 10 december 2006 11:31 schreef tong80 het volgende:
Iemand die het langs de lijn topic wel kan vinden ?
dat was ik, op verkeerde account.quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Voetbal afgelast.
Ajax - AZ kijken met aantal elftalgenoten., langs de lijn erbij.. heerlijk !
Doe mij een pannekoekquote:
Dank jequote:
Hij zal door de coach wel in de hoek gezet worden MMquote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Leonardo. Oei oei oei wat dom.
Als hij dan maar niet "neusje trek, dubbele neusje trek" doet. Na de "verrekijker" kan je alles verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 11:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij zal door de coach wel in de hoek gezet worden MM
quote:Op zondag 10 december 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Voetballiefhebbers gisteren nog MOTD gezien:
Taylor gisteren in Engeland voor Portsmouth tegen Everton: http://www.youtube.com/watch?v=KhITzE7bT4M
Bijna identiek zoals ie dat een jaar ervoor tegen Sunderland deed: http://www.youtube.com/watch?v=GJ6mXZsgUBI
Wij hebben op school ook een TOA rondlopen die lijkt ook op ruud, dus die wordt altijd met ruud aangesprokenquote:Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel lachen, we hadden gisteren de Ruud van Nistelrooij look-a-like van de regio Drechtsteden / Rijnmond meegenomen naar Kozakken Boys.
Hele mooi goal!quote:Op zondag 10 december 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Voetballiefhebbers gisteren nog MOTD gezien:
Taylor gisteren in Engeland voor Portsmouth tegen Everton: http://www.youtube.com/watch?v=KhITzE7bT4M
Bijna identiek zoals ie dat een jaar ervoor tegen Sunderland deed: http://www.youtube.com/watch?v=GJ6mXZsgUBI
Deze lijkt dusdanig goed dat hij in 2000, rond het EK, in Amsterdam in de MacDonald's zat en er hele groepen kinderen handtekeningen kwamen vragen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben op school ook een TOA rondlopen die lijkt ook op ruud, dus die wordt altijd met ruud aangesproken![]()
Wie zegt dat dat publiek niet meespeelt?quote:Op zondag 10 december 2006 11:59 schreef DIGGER het volgende:
Kindertjes die zelf tot 10 uur uitslapen nadat je een avond uit geweest bent zijn![]()
En voor de liefhebbers, een geinige goocheltruc: http://www.glumbert.com/media/cyril
Pff taal puristquote:
Hier gelukkig ook niet...quote:
olequote:
lekker luieren in niks doen dus?quote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hoolsjes![]()
Justin is weer met zijn pa mee, en ik dus weer een zondag alleen
ja er zit weinig anders op.quote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lekker luieren in niks doen dus?
En mama doet er alles aan om te zeggen dat het best leuk is bij papa?quote:Op zondag 10 december 2006 13:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja er zit weinig anders op.
Alleen vind ik het op een zondag niks aan om alleen te zijn.
en Justin ziet er nog steeds erg tegenop.
ja hoor, dagjes uit zijn voor een kind toch altijd leuk.quote:Op zondag 10 december 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
En mama doet er alles aan om te zeggen dat het best leuk is bij papa?
vooral uit die laatste regel spat de waardering voor zijn creativiteit !quote:Op zondag 10 december 2006 13:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja hoor, dagjes uit zijn voor een kind toch altijd leuk.
ze struinen alle overdekte speelplaatsen in de buurt af en altijd patatjes toe.
ja dus?quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
Zijn weinig haartje over om op de foto te zetten
quote:
Pas je het zelf aan of moet ik het doenquote:
Hier nog nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Hier staat de boom ook!
wat zei ik je gisterquote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef borisz het volgende:
Zet de Azijn alvast maar koud
quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Pas je het zelf aan of moet ik het doen
nee alles is voor jouquote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
dat NoClau azijn mochten gaan drinken?![]()
Againzenderquote:Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef borisz het volgende:
2-2 dat wordt delen met supporters van Az, zijn er trouwens AZ fans in HOOLS?
wat heeft Billy the kid dan uitgevreten?quote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef DarkShine het volgende:
Word tijd dat KJH eens een serieuze schorsing krijgt!
Volgens mij tikt bij beide knieën aan.... maar ik dacht ook dat hij naar de verkeerde knie greep..quote:Op zondag 10 december 2006 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb er een minuut lang naar zitten kijken, maar ik twijfel of Cziommer wel z'n goede been vastpakt.
Volgens mij toch echt rechts:quote:Op zondag 10 december 2006 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb er een minuut lang naar zitten kijken, maar ik twijfel of Cziommer wel z'n goede been vastpakt.
Hij raakt hem niet eens, hij raakt alleen de bal. Het moet iets daarvoor zijn gebeurd, of niks aan de hand.quote:Op zondag 10 december 2006 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij toch echt rechts:
[afbeelding]
MAar hij reageert niet op deze actie. Dan doet de KNVB ook niks.quote:Op zondag 10 december 2006 15:22 schreef dndiek het volgende:
En de scheidsrechter had al gefloten zo te zien, dus natrappen
Kijk nog eens.quote:Op zondag 10 december 2006 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij raakt hem niet eens, hij raakt alleen de z'n bal. Het moet iets daarvoor zijn gebeurd, of niks aan de hand.
quote:
En ik denk juist weer linksquote:Op zondag 10 december 2006 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij toch echt rechts:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |