Genoeg topics of artikelen op de FP anders die over mensen uit dit land gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ...
Ken je geschiedenis zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef Fetai het volgende:
Ik heb er ook absoluut niets mee... met heel Afrika & het Midden-Oosten ook niet overigens.
zij het in negatieve zinquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Genoeg topics of artikelen op de FP anders die over mensen uit dit land gaan
exportproducten: tapijten, aardgas, elektriciteit, katoen, aardolieproducten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:05 schreef Sensation89 het volgende:
Turkmenistan
Ow nee nu hebben ze wel iets belangrijks bijgedragen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef -beyond- het volgende:
En Couscous dan?
Het wereld gerecht dat in veel keukens ter wereld wordt geserveerd...
Om maar niet Honig te noemen die hier zijn inspiratie van Tarli vandaan heeft...
Sorry, je zal toch met iets beters moeten komen.....
Turkije (laten we beginnen met de "hollandse tulp" en yoghurt) niets toevoegd? En Polen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef JediMindTricks het volgende:.
Marokko, Turkije, Antillen, Suriname, Koerdistan, Afghanistan, Polen, Somalie..
Nou wel voor Maroc hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef IHVK het volgende:
EIgenlijk geldt deze retorische vraag voor alle landen in jouw lijstje.
quote:
Ik persoonlijk ook....maar de rest van de wereld niet....quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef Wiiii het volgende:
[..]
Ow nee nu hebben ze wel iets belangrijks bijgedragen!![]()
Couscous vind ik persoonlijk zum kotzen.![]()
Wat een kut-zin trouwens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Het niveau moet hier wel erg laag zijn, willen mensen niet op de hoogte zijn van de bijdrage aan de wereld van het gebied wat nu het Midden-Oosten heet.
Sinterklaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:05 schreef Sensation89 het volgende:
Turkmenistan
Dom topic, domme reactiesquote:
Chocolaquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zwitserland????
quote:Morocco ranks among the world’s largest producers and exporters of cannabis, and its cultivation and sale provide the economic base for much of the population of northern Morocco.
En ik was altijd onder de indruk dat Poolse soldaten een aardige rol speelden in operation Market Garden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef JediMindTricks het volgende:.
Marokko, Turkije, Antillen, Suriname, Koerdistan, Afghanistan, Polen, Somalie..
Je blaat wel vaker hè?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef DemonRage het volgende:
Nigeria
Het zijn vooral de moslims geweest (de Saracenen, noemden we ze toen), die de kennis van de Griekse en Romeinse wereld bewaard hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef A_L_N_F het volgende:
en voordat de eerste de beste moslim daarmee gaat pronken...het waaren vooral de moslims die al die wetenschap en architecturische hoogstandjes om zeep hebben geholpen.
ja maar dat was toch nadat ze hun eigen kennis hadden vernietigd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn vooral de moslims geweest (de Saracenen, noemden we ze toen), die de kennis van de Griekse en Romeinse wereld bewaard hebben.
Je doelt op het nabije oosten. Niet Afrika.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef A_L_N_F het volgende:
de beschaving zoals wij die kennen is begonnen in afrika.
sterrenkunde, bouwkunde, geneeskunst, schrift, telkunst, wiskunde, etc.
google anders ff op de bibliotheek van alexandrie.
en idd, toen die mensen nauwkeurige voorspellingen deden met de sterren renden wij half naakt achter de bizons aan.
en voordat de eerste de beste moslim daarmee gaat pronken...het waaren vooral de moslims die al die wetenschap en architecturische hoogstandjes om zeep hebben geholpen.
maar al met al is het een ontzettende grote misvatting dat de beschaving hier in het westen is begonnen, het westen heeft zich alleen relatief constant en stabiel ontwikkeld
oke het is laat en geschiedenis is lang geleden. haal nu dus van alles door elkaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je doelt op het nabije oosten. Niet Afrika.
Daar zou de moderne mens vandaan komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
oke het is laat en geschiedenis is lang geleden. haal nu dus van alles door elkaar.
MO was dus de creme de la creme vroeger, maar er was toch ook iets met afrika
ja oke dat wist ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Daar zou de moderne mens vandaan komen.![]()
Eén op de vier 'negers' ter wereld op het moment is afstammeling van Nigeria.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
oke het is laat en geschiedenis is lang geleden. haal nu dus van alles door elkaar.
MO was dus de creme de la creme vroeger, maar er was toch ook iets met afrika
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Eén op de vier 'negers' ter wereld op het moment is afstammeling van Nigeria.
Je punt is?quote:
Ach dat kleine beetje, als het veel was zou het land nu schatrijk zijn geweest en dat is volgens mij toch echt niet zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
exportproducten: tapijten, aardgas, elektriciteit, katoen, aardolieproducten.
natuurlijke hulpbronnen: zout, aardolie, zwavel, aardgas, steenkool
exportproducten: tapijten, aardgas, elektriciteit, katoen, aardolieproducten.
exportpartners: Verenigd Koninkrijk, Rusland, Verenigde Staten, Zwitserland, Kazachstan, Hongkong, Turkije
Daar verbaas ik me eigenlijk ook over. Geen talent op velerlei gebied, maar "vooral door blijven gaan",quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef A_L_N_F het volgende:
maar al met al is het een ontzettende grote misvatting dat de beschaving hier in het westen is begonnen, het westen heeft zich alleen relatief constant en stabiel ontwikkeld
" iets met afrika "quote:
Waar heb jij het nu over?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:42 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me eigenlijk ook over. Geen talent op velerlei gebied, maar "vooral door blijven gaan",
zoals barry dat heeft voorgeschreven. Zie daar, het werkt.
Ik vind ook wel dat je een enorme blok voor je kop moet hebben wil je gestaag maar geleidelijk ontwikkelen.
Maar ze noemen het hier "doorzettingsvermogen"
Bwhehehe aah.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef fratsman het volgende:
Het gehele afrikaanse continent, op Egypte na. Daar hadden ze al beschaving toen ze hier nog in berenvellen liepen.
Bekend van 11 september 2001quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Kandidaat nr 1: Marokko.
Marokko is een land in noordelijk Afrika aan de kust van de Middellandse Zee, de Straat van Gibraltar en de Atlantische Oceaan, grenzend aan Algerije en de (betwiste) Westelijke Sahara. De staat Marokko is ontstaan toen het land zich onafhankelijk verklaarde van Frankrijk op 2 maart 1956.
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ... maar goed gekeken naar het verleden ... fucking nomaden. Ach ja, je moet toch wat met dat land ... noem het Marokko.
Ze vochten tegen de Duitsers in WO2 en zijn voor een deel verantwoordelijk voor de bevrijding van Europa en Nederland. De Marokkanen.quote:
Dat is een echt populair verhaal onder Marokkanen,onzin natuurlijk met die kleine aantallen maar de TS is ook flink fout,marokkanen hebben een behoorlijk aandeel in de welvaart van West Europa bijgedragen door gewoon te werken vooral in Spanje,Frankrijk en NL.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ze vochten tegen de Duitsers in WO2 en zijn voor een deel verantwoordelijk voor de bevrijding van Europa en Nederland. De Marokkanen.
Jij bent niet wijs,als Amerika er niet was zat jij allang in een werkkamp in Siberie.die amerikahaat is echt belachelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:15 schreef PLAE@ het volgende:
Amerika heeft gewoon niks bijgedragen
Ze willen alleen maar oorlog voor olie!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vergeet dat Groot Brittannië de 2e wereldoorlog is begonnen door de oorlog te verklaren aan de Duitsers en dat de VS toen maar mee ging doen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:17 schreef klootje het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs,als Amerika er niet was zat jij allang in een werkkamp in Siberie.die amerikahaat is echt belachelijk.
??Ik dacht altijd dat de 2de wereldoorlog is begonnen toen Duitsland Polen binnenviel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Groot Brittannië de 2e wereldoorlog is begonnen door de oorlog te verklaren aan de Duitsers en dat de VS toen maar mee ging doen....
Nou weet ik eigenlijk nog niet wat je vreemd vindtquote:Op zaterdag 9 december 2006 05:36 schreef klootje het volgende:
Weet je wat ik altijd zo vreemd vind,toen ik in Amsterdam woonde was er niemand die Ajax fan was,op een paar dwazen van de CBS na,High,Pengo,je kent ze wel,die moordenaars,jullie grote idolen,eigenlijk Diemen,maarja en dan van die nerds uit allerlei kaas en schapendorpen zoals Gouda?in jou geval,die mij boertje noemen,ik ben een eindhovenaar.
Zonder het Afrikaanse continent hadden we nooit kunnen genieten van Miles Davis of Sonny Boy Williamson http://youtube.com/watch?v=sgGbP8bzjI0 om maar eens twee willekeurige voorbeelden te noemen. Dus dat gaat ook niet op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef fratsman het volgende:
Het gehele afrikaanse continent, op Egypte na. Daar hadden ze al beschaving toen ze hier nog in berenvellen liepen.
Wat heb dat er nou mee te maken? Als de wereldpolitiek een beetje loopt aan te kutten in deze landen hoef ik er toch niks mee te hebben... wat een onzin kraam je uit gastquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Het niveau moet hier wel erg laag zijn, willen mensen niet op de hoogte zijn van de bijdrage aan de wereld van het gebied wat nu het Midden-Oosten heet.
Chocola en friet, gek!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is Belgie nog niet genoemd?
tssk, dar ebben we belgie heus niet voor nodig...quote:
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Zyggie het volgende:
Het is wel typisch dat alleen de landen die hebben meegewerkt aan het ontstaan van de westere beschaving een werkelijk doorlopende geschiedenis kennen.
Krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Marokko is een land in noordelijk Afrika aan de kust van de Middellandse Zee, de Straat van Gibraltar en de Atlantische Oceaan, grenzend aan Algerije en de (betwiste) Westelijke Sahara. De staat Marokko is ontstaan toen het land zich onafhankelijk verklaarde van Frankrijk op 2 maart 1956.
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ... maar goed gekeken naar het verleden ... fucking nomaden. Ach ja, je moet toch wat met dat land ... noem het Marokko.
Alleen omdat je de namen goed gespeld hebt, krijg je hier nog een 1 voor...quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Groot Brittannië de 2e wereldoorlog is begonnen door de oorlog te verklaren aan de Duitsers en dat de VS toen maar mee ging doen....
India is ook al zo'n landje van niksquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ze vochten tegen de Duitsers in WO2 en zijn voor een deel verantwoordelijk voor de bevrijding van Europa en Nederland. De Marokkanen.
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:48 schreef nonzz het volgende:
Afrika heeft toch vrij veel bijgedragen. Ondermeer de mensheid zelf.
Zonder mensheid had dit topic ook niet bestaan. Dat lijkt me nogal een gemis....quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.
Doe nou niet zo triest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.
Eigenlijk bedoelde ik culturele geschiedenis. China wordt wester, Irak wordt ooit wel eens westers. In feite worden de gewoontes en instituties bepaald door de geschiedenis van Europa. Merkwaardige gedachte. Daarom ook de hypothese dat hun eigen geschiedenis verdwijnt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?
Dus Surinamers zijn er ook pas sinds 1975?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.![]()
Heeft ooit eens een zilveren medaille gewonnen met boksen op de Olympische Spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tonga.
Hoe lang heb je daar voor moeten googlen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heeft ooit eens een zilveren medaille gewonnen met boksen op de Olympische Spelen
Ik wist het eerlijk waar nog uit mijn hoofd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar voor moeten googlen?![]()
China en Irak hadden geen cultuur toen? Je vergeet ook even Iran (is niet echt westers meer de laatste tijd), wat nog Perzië is geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik culturele geschiedenis. China wordt wester, Irak wordt ooit wel eens westers. In feite worden de gewoontes en instituties bepaald door de geschiedenis van Europa. Merkwaardige gedachte. Daarom ook de hypothese dat hun eigen geschiedenis verdwijnt.![]()
In plaats van dergelijke opmerkingen kunnen je beter iets vertellen wat men stelling te niet zou doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordig?
Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
China en Irak hadden geen cultuur toen? Je vergeet ook even Iran (is niet echt westers meer de laatste tijd), wat nog Perzië is geweest.
Moet ik een geschiedenisboek voor je gaan uittypen ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:18 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
In plaats van dergelijke opmerkingen kunnen je beter iets vertellen wat men stelling te niet zou doen?
Slimme opmerking van je, ... wat ben je toch een geweldig iemand en nu verlaat dit topic maar weer om nooit meer weder te keren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet ik een geschiedenisboek voor je gaan uittypen ofzo?
Terug naar school aub, dit is te dom voor woorden...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam.
De Moren waren voornamelijk Berbers en die komen uit Marokko.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
En de naam Blonde Maroc moet toch ook ergens vandaan komen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De Moren waren voornamelijk Berbers en die komen uit Marokko.
De Moorse overheersing van Spanje heeft toch veel zaken geintroduceerd in Europa.
Bijvoorbeeld het gitaar. Dus dankzij Marokko hebben we nu rock muziek.
Goed, ik zal het je makkelijk maken:quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Slimme opmerking van je, ... wat ben je toch een geweldig iemand en nu verlaat dit topic maar weer om nooit meer weder te keren.
Ik ben niet bekend met die termquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
En de naam Blonde Maroc moet toch ook ergens vandaan komen?
Basisvorming he, dan krijg je al een 6 als je een plaatje rechtplakt in je werkstukjequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goed, ik zal het je makkelijk maken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marokko+geschiedenis&meta=
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morocco+history&meta=
Of interessante wat recentere geschiedenis:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marokko+tweede+wereldoorlog&meta=
Of het grotere plaatje:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=arabische+rijk&meta=
Zo, haal je straks ook eens hoger dan een 5,5 op je geschiedenisoverhoring![]()
Of als je uberhaupt al Marokko met 1 r en 2 k's schrijftquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Basisvorming he, dan krijg je al een 6 als je een plaatje rechtplakt in je werkstukje![]()
Zoiets.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die term
is dat een soort dessert?
Zoals het spaanse 'ole!'.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De Moorse overheersing van Spanje heeft toch veel zaken geintroduceerd in Europa.
Nee joh, dankzij Gambia hebben lelijke blanke wijven ook sexquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Yozzz het volgende:
Gambia!
Zonder de vele Moren in zijn crew was Columbus ook niet veel verder gekomen dan de Noordzee trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goed, ik zal het je makkelijk maken:
Heb je dat nu allemaal al gelezen? Knap van jequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijk![]()
![]()
.
Hoei! Daar gaat je 6je ook alquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijk![]()
![]()
.
Stumper als ik over Nederland praat kom ik toch niet ook een met een plaatje van het Britse Rijk "voor het grotere plaatje". BTW waarom post jij nog steeds in dit topic?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boven het Arabische Rijk staat "voor het grotere plaatje". Is dat te moeilijk voor je?
quote:
Je weet wie de baas waren in Spanje tijdens de hoogtij dagen van het Arabische Rijk?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:55 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Stumper als ik over Nederland praat kom ik toch niet ook een met een plaatje van het Britse Rijk "voor het grotere plaatje". BTW waarom post jij nog steeds in dit topic?
Slecht idee dus, het gaat duidelijk ten koste van je Nederlands (en ook nog eens je wereldbeeld blijkbaar, vrij triest...)quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van scholen waren Engels de voertaal is hier in Nederland?
En ze zorgen ervoor dat die negertjes dood zijn voordat ze "ons" Europa bereikenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:56 schreef Yildiz het volgende:
Heul nie, in Marokko kan je heel goed en zonder problemen terroristen martelen ja, daarom is het een grote vriend van grote vriend Bush! Marokko draagt dus wél bij aan de wereld.
Dit is trouwens ook een juweeltje.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
![]()
.
Discriminatie is weer een feit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Slecht idee dus, het gaat duidelijk ten koste van je Nederlands (en ook nog eens je wereldbeeld blijkbaar, vrij triest...)
And we have a winner! De domste opmerking van de dag is gevallen op Landen die niets hebben bijgedragen aan deze wereld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam.
Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Discussie uitlokken enzo.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
And we have a winner! De domste opmerking van de dag is gevallen op Landen die niets hebben bijgedragen aan deze wereld.
Lord_Vetinari is een beetje dom ... dus ik zou zeggen doe een poging.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:14 schreef Zyggie het volgende:
Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Discussie uitlokken enzo.Of moet ik nu werkelijk gaan uitleggen waarom er zeker wel waarheid zit in die uitspraak.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Discriminatie is weer een feit.
Je maakt het nu echt te makkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Lord_Vetinari is een beetje dom ... dus ik zou zeggen doe een poging.
Discriminatie is wanneer mensen in gelijke gevallen ongelijk behandeld worden op grond van hun bevolkingsgroep.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Discriminatie is weer een feit.
Wat chauvinisme is gewoon een vorm van discriminatie, Mwanatabu zal dat niet weten want ze woont in een achterstandswijk. Wat betreft jouw persoon, ga maar weer naar je metal luisteren en misschien krijg je ooit nog een leven in plaats van de huidige situatie waarin je noodgedwongen maar je leven maar moet vullen met praten over muziek op Fok!. Ooit zal je ook vrienden hebben, waarschijnlijk wel in het bejaarden te huis waarneer je nog een jaar verwijderd bent van de dood.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je maakt het nu echt te makkelijk![]()
Je woont in Nederland, dus je Nederlands doet er wel degelijk toe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En die ziellige aanvallen op mijn IQ laat die maar achterwegen ... op de uni praten we altijd Engels en krijgen we onze toetsen ook voorgeschoteld in het Engels. Kortom mijn Nederlands doet er niet toe ... en jij weer.
Alleen voor taalpurisen die niet verder dan de havo zijn geraakt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:24 schreef arneaux het volgende:
Je woont in Nederland, dus je Nederlands doet er wel degelijk toe.
Volgens mij zijn zo goed als alle taalpuristen voorbij de havo geraakt. Maargoed, ik ben blij dat je je eigen stelling keihard onderuit haalt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Alleen voor taalpurisen die niet verder dan de havo zijn geraakt.
Ja, klopt maar meestal dan znet zon zielige studie gedaan als lord ... scheepje hier scheepje daar. Onze huis tuin en keuken geschiedkundige.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij zijn zo goed als alle taalpuristen voorbij de havo geraakt.
"Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam."quote:
Sorry, leg die eens uit in het engels, want je nederlands schiet geloof ik te kort om dit in een logische zin te krijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wat chauvinisme is gewoon een vorm van discriminatie, Mwanatabu zal dat niet weten want ze woont in een achterstandswijk.
Nou nou. Jij kent me wel erg goed.quote:Wat betreft jouw persoon, ga maar weer naar je metal luisteren en misschien krijg je ooit nog een leven in plaats van de huidige situatie waarin je noodgedwongen maar je leven maar moet vullen met praten over muziek op Fok!. Ooit zal je ook vrienden hebben, waarschijnlijk wel in het bejaarden te huis waarneer je nog een jaar verwijderd bent van de dood.
Waar val ik je aan op je IQ? Ik val je alleen aan op de onzin die je verkoopt en je ondeskundigheid wat betreft het onderwerp waar je pretendeert van alles over te weten. Hé, zelfs met mijn geweldige IQ weet ik amper iets over vrachtwagens. Het is dat ik niet een topic open en daar doe alsof ik verstand heb van vrachtwagens en daarna iedereen die me verbeterd behandel alsof zij debiel en achterlijk zijn.quote:En die ziellige aanvallen op mijn IQ laat die maar achterwegen ...
Misschien moet je je pleidooi in dit topic dan vanaf nu maar in het Engels doen. Hoewel er naast je stijl ook een hoop schort aan je inhoud. En die wordt niet opeens anders als je overgaat op een andere taal.quote:op de uni praten we altijd Engels en krijgen we onze toetsen ook voorgeschoteld in het Engels. Kortom mijn Nederlands doet er niet toe ... en jij weer.
Nogmaal bewijs je een kneus te zijn. China neemt langzaam de waarden en normen, de instituties en de gewoontes over van het westen. Deze zijn niet afkomstig uit China. Uitiendelijk is de cultuur dus terug te herleiden tot Europa en niet tot de eigen geschiedenis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
"Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam."
Ga nog maar een excuses verzinnen waarom je dit zei ... oh wacht ik begin over de TS te praten dan vergeten ze dat ik zo dom ben. Zoals de Chinese cultuur is gestopt is het misschien goed voor jouw om te stoppen met posten in dit topic.
En waarom zou jij deskundiger zijn dan hem?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ja, klopt maar meestal dan znet zon zielige studie gedaan als lord ... scheepje hier scheepje daar. Onze huis tuin en keuken geschiedkundige.
quote:
Dat kan niet want de Westerse wereld is al lang aan de macht en toen is de Chinese cultuur gestopt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Zyggie het volgende:
Nogmaal bewijs je een kneus te zijn. China neemt langzaam de waarden en normen, de instituties en de gewoontes over van het westen. Deze zijn niet afkomstig uit China. Uitiendelijk is de cultuur dus terug te herleiden tot Europa en niet tot de eigen geschiedenis.
Je bent echt een gefrustreerd dom jochie. Als je niet kan discussieren doe het dan ook niet.![]()
Que?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Juist omdat hij geen geschiedkundige is weet hij alles over de geschiedenis van allerhande landen. Dat is toch logisch? Of snap je dat niet als het niet in het engels is ofzo![]()
Wijzig je bericht maar ja, en ga maar weer terug naar je Fok! Muziek Trivia in je eentje hele topics vullen. En waarom ... ach je moet toch wat als je de hele dag alleen binnen zit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom speel je het op de man als je een punt duidelijk wil maken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:39 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wijzig je bericht maar ja, en ga maar weer terug naar je Fok! Muziek Trivia in je eentje hele topics vullen. En waarom ... ach je moet toch wat als je de hele dag alleen binnen zit.
Well, because he isn't a historian he knows more about history than an actual historian. That's logic right? Or shall I explain this in french or something because you don't understand what I'm trying to explain?quote:
Nee. Je hebt sowieso al gelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Well, because he isn't a historian he knows more about history than an actual historian. That logic right? Of shall I explain this in french or something because you don't understand what I'm trying to explain?
Sorry dat was een foutje. Kan mij ook gebeuren. Kom je ook gezellig meedoen in trivia voortaan. Volgens mij heb jij namelijk overal veel verstand vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:39 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wijzig je bericht maar ja, en ga maar weer terug naar je Fok! Muziek Trivia in je eentje hele topics vullen. En waarom ... ach je moet toch wat als je de hele dag alleen binnen zit.
bijvoorbeeld de fatima morgana in de Eftelingquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:02 schreef IHVK het volgende:
En natuurlijk heeft Marokko wel iets bijgedragen aan de wereld, net als ieder ander land.
Pfffff, kom ik daar even mooi vanaf. Weet je hoe slecht mijn Frans isquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pfffff, kom ik daar even mooi vanaf. Weet je hoe slecht mijn Frans is![]()
Nee dit topic pleit voor je intelligentie.quote:
Ach, "post een foto van je aap' en "sex op een houten keukentafel" zijn natuurlijk wel weer hoogstandjes die dat compenserenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dit topic pleit voor je intelligentie.
Couscousquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ja, klopt maar meestal dan znet zon zielige studie gedaan als lord ... scheepje hier scheepje daar. Onze huis tuin en keuken geschiedkundige.
Je bent te dom om het te bevatten. Houd jij je maar bezig met personen; allochtonen in dit geval. Ik houd me wel bezig met ideeen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat kan niet want de Westerse wereld is al lang aan de macht en toen is de Chinese cultuur gestopt.![]()
![]()
![]()
Hé Lord_Vetinari nu je toch je gweldige bijdrages aan het leveren aan dit topic is het een goed moment om de vraag te stellen die ik altijd al heb willen vragen. Toen je je studie afronde was er toen ook nog zo iets als een competentie sociaal-communicatief, dan ben jij zeker met de hakken over de sloot geslaagd? Want als ik nog terug denk aan het tijdperk coyote ... nou zeg nu eerlijk sociaal-communicatief was het zeker niet.quote:
Wie begint hier nu over allochtonen ... ik heb het in de OP over het land ... dat gelijk al de allochtonen likkers er op af komen. Laat me raden jullie stemmen allemaal links.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:56 schreef Zyggie het volgende:
Je bent te dom om het te bevatten. Houd jij je maar bezig met personen; allochtonen in dit geval. Ik houd me wel bezig met ideeen.
wat is dat toch met oude koeien de laatste tijd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:07 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hé Lord_Vetinari nu je toch je gweldige bijdrages aan het leveren aan dit topic is het een goed moment om de vraag te stellen die ik altijd al heb willen vragen. Toen je je studie afronde was er toen ook nog zo iets als een competentie sociaal-communicatief, dan ben jij zeker met de hakken over de sloot geslaagd? Want als ik nog terug denk aan het tijdperk coyote ... nou zeg nu eerlijk sociaal-communicatief was het zeker niet.![]()
Welke oude koeien?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:34 schreef Alicey het volgende:
wat is dat toch met oude koeien de laatste tijd?
Kortom, dit land hoort wel in dit topic thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Chocola![]()
Bankgeheim
Huurlingen
Wilhelm Tell
Het is lovenswaardig dat jij zoveel moeite doet om de schepper van deze discussie naar de kroon te steken wat betreft imbeciele uitingen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet wie de baas waren in Spanje tijdens de hoogtij dagen van het Arabische Rijk?![]()
Ah, weer zo'n eikel die denkt dat hij het wiel uit heeft gevonden. Mensen zoals jij zijn er al genoeg op deze wereld ... allemaal wijs doen en iedereen is dommer dan jouw. Wel fuck you too.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:59 schreef Apropos het volgende:
om de schepper van deze discussie naar de kroon te steken wat betreft imbeciele uitingen.
Ja ja, d'r zijn meerdere Arabische rijken geweest, hele geschiedenis, niet interessant om in dit topic over uit te wijden. 't Punt is dat de Moren daar toch niet al te kort de baas hebben gespeeld.quote:
*Malicieus gelach gaat op*quote:Op zondag 10 december 2006 00:21 schreef -Angelus- het volgende:
en iedereen is dommer dan jouw. Wel fuck you too.
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...quote:Op zondag 10 december 2006 00:21 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n eikel die denkt dat hij het wiel uit heeft gevonden. Mensen zoals jij zijn er al genoeg op deze wereld ... allemaal wijs doen en iedereen is dommer dan jouw. Wel fuck you too.
http://forum.fok.nl/user/history/41223quote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...
Ey neem eens terug dat mijn opmerking het domste was.quote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.quote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ey neem eens terug dat mijn opmerking het domste was.![]()
Man dat is pure onzin. Misschien was het verkeerd gezegd, maar ik had gelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.
Weet je nog dat jij degene was die altijd bashte ... haha ... nu voel je zeker jezelf daar hoog boven staan? Please still the same old weirdo ... who probably got divorced because of his weird behaviour.quote:Op zondag 10 december 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.
Relkloonquote:Op zondag 10 december 2006 00:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bent wel een goede relkloon Angelus. Nou ja goed.....leuk, een leuke relkloon bedoel ik![]()
In het geval van Spitsbergen is dat niet nodig, aangezien dat geen land is maar gewoon een soort van Noorse Schiermonnikoog.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef FlyingFox het volgende:
Belize, Djibouti, Palau, Kirgizië, Spitsbergen, Brunei.
Opdoeken die zinloze landen!
Dus het is echt waar dat die TBS-ers internet hebben in die luxe gewatteerde kamers van ze?quote:
Compleet respectloos en onbeschoft past wel bij je karakter van de maniak die muziek trivia topics in zijn eentje vult.quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus het is echt waar dat die TBS-ers internet hebben in die luxe gewatteerde kamers van ze?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Xith het volgende:
Voor de mensen van de eerste pagina die niets wisten van het midden oosten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mesopotamia
Toen 'nederlanders' nog niet eens de ijzertijd voorbij (of zelfs begonnen!) waren maakten zij al oude wereldwonderen en hadden ze literatuur, wiskunde, astronomie.
Dit kan best wel wat sterker.quote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.
Oeh het gladjakkertje ziet een (potentieel) islam-bash-topic.quote:Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dit kan best wel wat sterker.
Zij laten ons onze toekomst zien.quote:Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zet mijn geld in op de Paaseilanden. Maar zelfs dat is natuurlijk niet helemaal waar. Die fraaie beelden daar hebben menig krant van voorpaginanieuws voorzien.
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.
"Never let facts get in the way of a good story"quote:Op zondag 10 december 2006 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.
Oh nee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef -beyond- het volgende:
En Couscous dan?
Het wereld gerecht dat in veel keukens ter wereld wordt geserveerd...
Om maar niet Honig te noemen die hier zijn inspiratie van Tarli vandaan heeft...
Sorry, je zal toch met iets beters moeten komen.....
Jij bent zeker zo'n Marokkaan, he? Anderen je ideetjes laten uitvoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 11:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een topic: Users die niets hebben bijgedragen aan fok. Met in de OP Angelus!
Uiteraard.quote:Op zondag 10 december 2006 11:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan, he? Anderen je ideetjes laten uitvoeren.
Echt een Nederlandse kutopmerking weer he.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.![]()
Dank waarvoorquote:Op zondag 10 december 2006 16:12 schreef SKETSj het volgende:
Echt blijk van Stank voor dank. Dat is de Nederlandse Ego.
Sla me om de oren met wat feiten dan. Spank me!quote:Op zondag 10 december 2006 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Never let facts get in the way of a good story"
quote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sla me om de oren met wat feiten dan. Spank me!
quote:Op zondag 10 december 2006 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.
Oh sorry hoowquote:
edit: die zijn ze nu ook weer kwijtquote:Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef beertenderrr het volgende:
Chili
Het enige wat daar uit is gekomen, is Pinochet![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 00:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
edit: die zijn ze nu ook weer kwijt![]()
nu hebben ze niets meer!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |