*Malicieus gelach gaat op*quote:Op zondag 10 december 2006 00:21 schreef -Angelus- het volgende:
en iedereen is dommer dan jouw. Wel fuck you too.
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...quote:Op zondag 10 december 2006 00:21 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n eikel die denkt dat hij het wiel uit heeft gevonden. Mensen zoals jij zijn er al genoeg op deze wereld ... allemaal wijs doen en iedereen is dommer dan jouw. Wel fuck you too.
http://forum.fok.nl/user/history/41223quote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...
Ey neem eens terug dat mijn opmerking het domste was.quote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel leukom eens hypocrisie live te zien. Deze uitlating van een user die het janktopic Respect op Fok! opent...
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.quote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ey neem eens terug dat mijn opmerking het domste was.![]()
Man dat is pure onzin. Misschien was het verkeerd gezegd, maar ik had gelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.
Weet je nog dat jij degene was die altijd bashte ... haha ... nu voel je zeker jezelf daar hoog boven staan? Please still the same old weirdo ... who probably got divorced because of his weird behaviour.quote:Op zondag 10 december 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Jouw opmerking was in historisch kader de domste. Op persoonlijk gebash ga ik niet in en dat is ook niet relevant voor dit topic.
Relkloonquote:Op zondag 10 december 2006 00:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bent wel een goede relkloon Angelus. Nou ja goed.....leuk, een leuke relkloon bedoel ik![]()
In het geval van Spitsbergen is dat niet nodig, aangezien dat geen land is maar gewoon een soort van Noorse Schiermonnikoog.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef FlyingFox het volgende:
Belize, Djibouti, Palau, Kirgizië, Spitsbergen, Brunei.
Opdoeken die zinloze landen!
Dus het is echt waar dat die TBS-ers internet hebben in die luxe gewatteerde kamers van ze?quote:
Compleet respectloos en onbeschoft past wel bij je karakter van de maniak die muziek trivia topics in zijn eentje vult.quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus het is echt waar dat die TBS-ers internet hebben in die luxe gewatteerde kamers van ze?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Xith het volgende:
Voor de mensen van de eerste pagina die niets wisten van het midden oosten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mesopotamia
Toen 'nederlanders' nog niet eens de ijzertijd voorbij (of zelfs begonnen!) waren maakten zij al oude wereldwonderen en hadden ze literatuur, wiskunde, astronomie.
Dit kan best wel wat sterker.quote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.
Oeh het gladjakkertje ziet een (potentieel) islam-bash-topic.quote:Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dit kan best wel wat sterker.
Zij laten ons onze toekomst zien.quote:Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zet mijn geld in op de Paaseilanden. Maar zelfs dat is natuurlijk niet helemaal waar. Die fraaie beelden daar hebben menig krant van voorpaginanieuws voorzien.
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Maar toen deed de islam haar intrede...Sindsdien bleef het angstaanjagend stil qua nieuwe positieve ontwikkelingen.
"Never let facts get in the way of a good story"quote:Op zondag 10 december 2006 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.
Oh nee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef -beyond- het volgende:
En Couscous dan?
Het wereld gerecht dat in veel keukens ter wereld wordt geserveerd...
Om maar niet Honig te noemen die hier zijn inspiratie van Tarli vandaan heeft...
Sorry, je zal toch met iets beters moeten komen.....
Jij bent zeker zo'n Marokkaan, he? Anderen je ideetjes laten uitvoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 11:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een topic: Users die niets hebben bijgedragen aan fok. Met in de OP Angelus!
Uiteraard.quote:Op zondag 10 december 2006 11:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan, he? Anderen je ideetjes laten uitvoeren.
Echt een Nederlandse kutopmerking weer he.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.![]()
Dank waarvoorquote:Op zondag 10 december 2006 16:12 schreef SKETSj het volgende:
Echt blijk van Stank voor dank. Dat is de Nederlandse Ego.
Sla me om de oren met wat feiten dan. Spank me!quote:Op zondag 10 december 2006 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Never let facts get in the way of a good story"
quote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sla me om de oren met wat feiten dan. Spank me!
quote:Op zondag 10 december 2006 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvankelijk niet hoor. Degenen die tot de poorten van Wenen kwamen en Spanje enzo waren allesbehalve achterlijk, helemaal vergeleken bij de Europeanen van toen.
Oh sorry hoowquote:
edit: die zijn ze nu ook weer kwijtquote:Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef beertenderrr het volgende:
Chili
Het enige wat daar uit is gekomen, is Pinochet![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 00:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
edit: die zijn ze nu ook weer kwijt![]()
nu hebben ze niets meer!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |