Genoeg topics of artikelen op de FP anders die over mensen uit dit land gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ...
Ken je geschiedenis zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef Fetai het volgende:
Ik heb er ook absoluut niets mee... met heel Afrika & het Midden-Oosten ook niet overigens.
zij het in negatieve zinquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Genoeg topics of artikelen op de FP anders die over mensen uit dit land gaan
exportproducten: tapijten, aardgas, elektriciteit, katoen, aardolieproducten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:05 schreef Sensation89 het volgende:
Turkmenistan
Ow nee nu hebben ze wel iets belangrijks bijgedragen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef -beyond- het volgende:
En Couscous dan?
Het wereld gerecht dat in veel keukens ter wereld wordt geserveerd...
Om maar niet Honig te noemen die hier zijn inspiratie van Tarli vandaan heeft...
Sorry, je zal toch met iets beters moeten komen.....
Turkije (laten we beginnen met de "hollandse tulp" en yoghurt) niets toevoegd? En Polen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef JediMindTricks het volgende:.
Marokko, Turkije, Antillen, Suriname, Koerdistan, Afghanistan, Polen, Somalie..
Nou wel voor Maroc hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef IHVK het volgende:
EIgenlijk geldt deze retorische vraag voor alle landen in jouw lijstje.
quote:
Ik persoonlijk ook....maar de rest van de wereld niet....quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef Wiiii het volgende:
[..]
Ow nee nu hebben ze wel iets belangrijks bijgedragen!![]()
Couscous vind ik persoonlijk zum kotzen.![]()
Wat een kut-zin trouwens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Het niveau moet hier wel erg laag zijn, willen mensen niet op de hoogte zijn van de bijdrage aan de wereld van het gebied wat nu het Midden-Oosten heet.
Sinterklaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:05 schreef Sensation89 het volgende:
Turkmenistan
Dom topic, domme reactiesquote:
Chocolaquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zwitserland????
quote:Morocco ranks among the world’s largest producers and exporters of cannabis, and its cultivation and sale provide the economic base for much of the population of northern Morocco.
En ik was altijd onder de indruk dat Poolse soldaten een aardige rol speelden in operation Market Garden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef JediMindTricks het volgende:.
Marokko, Turkije, Antillen, Suriname, Koerdistan, Afghanistan, Polen, Somalie..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |