Chocola en friet, gek!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is Belgie nog niet genoemd?
tssk, dar ebben we belgie heus niet voor nodig...quote:
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Zyggie het volgende:
Het is wel typisch dat alleen de landen die hebben meegewerkt aan het ontstaan van de westere beschaving een werkelijk doorlopende geschiedenis kennen.
Krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Kandidaat nr 1: Marokko.
Marokko is een land in noordelijk Afrika aan de kust van de Middellandse Zee, de Straat van Gibraltar en de Atlantische Oceaan, grenzend aan Algerije en de (betwiste) Westelijke Sahara. De staat Marokko is ontstaan toen het land zich onafhankelijk verklaarde van Frankrijk op 2 maart 1956.
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ... maar goed gekeken naar het verleden ... fucking nomaden. Ach ja, je moet toch wat met dat land ... noem het Marokko.
Alleen omdat je de namen goed gespeld hebt, krijg je hier nog een 1 voor...quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Groot Brittannië de 2e wereldoorlog is begonnen door de oorlog te verklaren aan de Duitsers en dat de VS toen maar mee ging doen....
India is ook al zo'n landje van niksquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ze vochten tegen de Duitsers in WO2 en zijn voor een deel verantwoordelijk voor de bevrijding van Europa en Nederland. De Marokkanen.
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:48 schreef nonzz het volgende:
Afrika heeft toch vrij veel bijgedragen. Ondermeer de mensheid zelf.
Zonder mensheid had dit topic ook niet bestaan. Dat lijkt me nogal een gemis....quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.
Doe nou niet zo triest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een positieve bijdrage geweest voor het wereldgebeuren.
Eigenlijk bedoelde ik culturele geschiedenis. China wordt wester, Irak wordt ooit wel eens westers. In feite worden de gewoontes en instituties bepaald door de geschiedenis van Europa. Merkwaardige gedachte. Daarom ook de hypothese dat hun eigen geschiedenis verdwijnt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vooral landen als China en Irak hebben geen doorlopende geschiedenis van een paar 1000 jaar, he?
Dus Surinamers zijn er ook pas sinds 1975?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Als marokko pas in 1956 is ontstaan waren dat technisch gezien geen marokkanen.![]()
Heeft ooit eens een zilveren medaille gewonnen met boksen op de Olympische Spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tonga.
Hoe lang heb je daar voor moeten googlen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heeft ooit eens een zilveren medaille gewonnen met boksen op de Olympische Spelen
Ik wist het eerlijk waar nog uit mijn hoofd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar voor moeten googlen?![]()
China en Irak hadden geen cultuur toen? Je vergeet ook even Iran (is niet echt westers meer de laatste tijd), wat nog Perzië is geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik culturele geschiedenis. China wordt wester, Irak wordt ooit wel eens westers. In feite worden de gewoontes en instituties bepaald door de geschiedenis van Europa. Merkwaardige gedachte. Daarom ook de hypothese dat hun eigen geschiedenis verdwijnt.![]()
In plaats van dergelijke opmerkingen kunnen je beter iets vertellen wat men stelling te niet zou doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordig?
Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
China en Irak hadden geen cultuur toen? Je vergeet ook even Iran (is niet echt westers meer de laatste tijd), wat nog Perzië is geweest.
Moet ik een geschiedenisboek voor je gaan uittypen ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:18 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
In plaats van dergelijke opmerkingen kunnen je beter iets vertellen wat men stelling te niet zou doen?
Slimme opmerking van je, ... wat ben je toch een geweldig iemand en nu verlaat dit topic maar weer om nooit meer weder te keren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet ik een geschiedenisboek voor je gaan uittypen ofzo?
Terug naar school aub, dit is te dom voor woorden...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jaja. Ik bedoel dat de Chinese cultuur geeindigd is toen het westen aan de macht kwam.
De Moren waren voornamelijk Berbers en die komen uit Marokko.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef -Angelus- het volgende:
Kandidaat nr 1: Marokko.
Marokko is een land in noordelijk Afrika aan de kust van de Middellandse Zee, de Straat van Gibraltar en de Atlantische Oceaan, grenzend aan Algerije en de (betwiste) Westelijke Sahara. De staat Marokko is ontstaan toen het land zich onafhankelijk verklaarde van Frankrijk op 2 maart 1956.
Bekend van o.a. ... ja waar zijn ze eigenlijk bekend van ... maar goed gekeken naar het verleden ... fucking nomaden. Ach ja, je moet toch wat met dat land ... noem het Marokko.
En de naam Blonde Maroc moet toch ook ergens vandaan komen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De Moren waren voornamelijk Berbers en die komen uit Marokko.
De Moorse overheersing van Spanje heeft toch veel zaken geintroduceerd in Europa.
Bijvoorbeeld het gitaar. Dus dankzij Marokko hebben we nu rock muziek.
Goed, ik zal het je makkelijk maken:quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Slimme opmerking van je, ... wat ben je toch een geweldig iemand en nu verlaat dit topic maar weer om nooit meer weder te keren.
Ik ben niet bekend met die termquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
En de naam Blonde Maroc moet toch ook ergens vandaan komen?
Basisvorming he, dan krijg je al een 6 als je een plaatje rechtplakt in je werkstukjequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goed, ik zal het je makkelijk maken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marokko+geschiedenis&meta=
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morocco+history&meta=
Of interessante wat recentere geschiedenis:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marokko+tweede+wereldoorlog&meta=
Of het grotere plaatje:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=arabische+rijk&meta=
Zo, haal je straks ook eens hoger dan een 5,5 op je geschiedenisoverhoring![]()
Of als je uberhaupt al Marokko met 1 r en 2 k's schrijftquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Basisvorming he, dan krijg je al een 6 als je een plaatje rechtplakt in je werkstukje![]()
Zoiets.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die term
is dat een soort dessert?
Zoals het spaanse 'ole!'.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De Moorse overheersing van Spanje heeft toch veel zaken geintroduceerd in Europa.
Nee joh, dankzij Gambia hebben lelijke blanke wijven ook sexquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Yozzz het volgende:
Gambia!
Zonder de vele Moren in zijn crew was Columbus ook niet veel verder gekomen dan de Noordzee trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goed, ik zal het je makkelijk maken:
Heb je dat nu allemaal al gelezen? Knap van jequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijk![]()
![]()
.
Hoei! Daar gaat je 6je ook alquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ... jij mag gewoon oprotten uit dit topic. Met dat toontje van je ... je bent zeker marokaan? En maroc gelijk schakelen aan het Arabische Rijk![]()
![]()
.
Stumper als ik over Nederland praat kom ik toch niet ook een met een plaatje van het Britse Rijk "voor het grotere plaatje". BTW waarom post jij nog steeds in dit topic?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boven het Arabische Rijk staat "voor het grotere plaatje". Is dat te moeilijk voor je?
quote:
Je weet wie de baas waren in Spanje tijdens de hoogtij dagen van het Arabische Rijk?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:55 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Stumper als ik over Nederland praat kom ik toch niet ook een met een plaatje van het Britse Rijk "voor het grotere plaatje". BTW waarom post jij nog steeds in dit topic?
Slecht idee dus, het gaat duidelijk ten koste van je Nederlands (en ook nog eens je wereldbeeld blijkbaar, vrij triest...)quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van scholen waren Engels de voertaal is hier in Nederland?
En ze zorgen ervoor dat die negertjes dood zijn voordat ze "ons" Europa bereikenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:56 schreef Yildiz het volgende:
Heul nie, in Marokko kan je heel goed en zonder problemen terroristen martelen ja, daarom is het een grote vriend van grote vriend Bush! Marokko draagt dus wél bij aan de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |