22e wel ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:19 schreef kievit19 het volgende:
helaas ga ik vanavond niet meer redden......
Piemel je had Oman 32 in IO er in gedaan. Dat was een echte anti climaxquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef FJD het volgende:
Was wel ff grappig. Niet bizar veel mensen op komen dagen (mannetje of 7 a 8) maar goed het begin is er, waren weer een paar oud gedienden dus wie weet over twee weken nog wel wat extra mensenIk ben er iig niet, net terug uit Roemenie dus meer aandacht voor m'n meissie
De daarop volgende Fight Night (5 januari) verschuiven we naar zondag 7 januari aangezien veel mensen de 5e bij Jorrit zitten.
Ik heb wel wat slaapplekken, maar niet heel veel. Er kan er 1 op de bank en de rest (4a5) kan op de grond in de woonkamer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef FJD het volgende:
Mensen die komen voor zover ik weet:
Ik
Kevin+ Vera (?)
Raffie
JP & Lies/:N
Inco
Foxie
Ursel+ Sanne
Frank
Rudy
Wesley
Pascal
In principe blijf ik slapen alhoewel het even afhankelijk is van wat JP & Lies doen. Als die s nachts cruisen en ik kan mee dan doe ik dat misschien. Of met Kev, anyway ik zie het wel
Want die doet het niet meer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Piemel je had Oman 32 in IO er in gedaan. Dat was een echte anti climax
Ik heb wel de server ge Shock Paddled![]()
Ja ik was eruit gegooid? En dacht ach ja dan ook maar stoppenquote:
Ik heb 2 linkermuisknoppenquote:
Zoiets had de server gister trouwens ook. Werd ook iedereen eruit gegooid, kreeg inene me bureaublad te zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja ik was eruit gegooid? En dacht ach ja dan ook maar stoppen
tja je moet ook geen noob aan een pc laten klooien (* Incolumis zwaait naar jpquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:45 schreef Viro het volgende:
GVD heb ik dat weerK wou vandaag maar eens meedoen met BF2 krijg ik de hele tijd CTD nadat ik 1.41 heb geinstalleerd
Zuig maar een eind op!!!! ik kap met gamen na regroup 16
K kan niet eens 1 behoorlijk spel spelen zonder CTD's op de pc
Ik ga maar eens overstappen naar de console's, daar loopt tenminste de hele console vast
en geen tering foutmeldingen van windows etc. etc.
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja je moet ook geen noob aan een pc laten klooien (* Incolumis zwaait naar jp)
he puniquote:
Hij mist zijn sub-forumpje nu al..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts waarom post je amper nog?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie trouwens dat Ferdi winterkampioen wil worden in de voetbalpoule
Hij heeft gewoon al mijn uitslagen gekopieerd
Nu de cd van Damien Rice opstaan, ook errug goed!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu Queen.....kippenvel, zo mooi
Ferdi weet dat ik mijn uitslagen in augustus allemaal heb ingevuld en dat ik te eigenwijs ben om ze aan te passenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Gewoon rare uitslagen doen en echt enkele seconde voor aanvang wedstrijd alles realisitsch invullen..
Als hij bij mijn pc in de buurt zou komen knal ik em echt wel af hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja je moet ook geen noob aan een pc laten klooien (* Incolumis zwaait naar jp)
ik heb het over jou en jpquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Als hij bij mijn pc in de buurt zou komen knal ik em echt wel af hoor![]()
Oeps vergeten dat ie mee gaat naar regroup![]()
Ik moet ook altijd zo lachen om mensen die hele goeie pc's hebben en vervolgens altijd problemen hebben. Heel erg klote voor ze natuulijk, maar ik moet er wel om lachen, zeker omdat ik geen virusscanner heb, geen spyware scanner en geen software firewall en ik heb nooit problemenquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd zo lachen om mensen die hele goeie pc's hebben en vervolgens altijd problemen hebben. Heel erg klote voor ze natuulijk, maar ik moet er wel om lachen, zeker omdat ik geen virusscanner heb, geen spyware scanner en geen software firewall en ik heb nooit problemen![]()
Viro ik hoop dat al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
@Inco, tering jij bent best vroeg op voor een zondag
Katerman is nog aan het huishouden bij mij
same here, niks geen veiligheid, nooit problemenquote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd zo lachen om mensen die hele goeie pc's hebben en vervolgens altijd problemen hebben. Heel erg klote voor ze natuulijk, maar ik moet er wel om lachen, zeker omdat ik geen virusscanner heb, geen spyware scanner en geen software firewall en ik heb nooit problemen![]()
Viro ik hoop dat al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
rainbow six vegasquote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
welke is dat ? geen ftd hier
Gaybangclub #3?:')
ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerquote:Op zondag 10 december 2006 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Rainbow six is mij te veel taktiek. Ik wil rennen en schieten zoals Gears of War![]()
![]()
Stoer ik wist niet dat ze ook Tarzan op de Wii hadden, krijg je dan ook een liaan erbij...quote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerWII
Vandaag met een goeie vriend 3 uurtjes coop gears of war gespeeld, erg leuk om te doen. Ziet er fantastisch uit en het is gewoon lekker knallen. Coop is echt super.quote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel nu Splinter Cell: Double Agent met een maatje op de 360, geniaal spel
bereid je voor op dikke funquote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vandaag met een goeie vriend 3 uurtjes coop gears of war gespeeld, erg leuk om te doen. Ziet er fantastisch uit en het is gewoon lekker knallen. Coop is echt super.
Binnenkort ga ik bij hem Wiien, zodra hij hem heeft. Ben benieuwd hoe dat is.
hopelijk ik wel met een 4400+ en een 7800GTXquote:Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef escape_nl het volgende:
kan Las vegas niet eens op high spelen, vraagt veel van je systeem, ik speel hem op een X2 3800 en 7800GT.
Kom al niet eens door het eerste level, veel te moeilijk
denk het wel he...quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Viro het volgende:
Vegas moet toch geen probleem zijn voor mijn systeempje?
e6600, 1950xtx, ddr2 2*1gb
quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef jpjedi het volgende:
@pascal:
Heb het met lies overlegt en het is een miscommunicatie..dat mobo had ook gelijk meebetaald moeten worden, excuses. Maak het geld asap over.
He wat, ik heb in het weekend geen internet en wilde toch zeker zijn dat ik niet opeens een paar uitslagen was vergeten. Dus ik heb alles gecopieerd en zie dan elke keer wel weer wat ik aan wil passen ook al zal dat niet teveel zijn omdat ik natuurlijk wel wil winnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie trouwens dat Ferdi winterkampioen wil worden in de voetbalpoule
Hij heeft gewoon al mijn uitslagen gekopieerd
Katerman katerman geef me eens wat water man, mn hoofd doet zo zeerquote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je m alquote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Sickert het volgende:
ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerWII
Dank je lulloquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
have fun pik !
Kijk dan gewoon in het archief? Hmm dat gaat niet meer, hij is helemaal gesloten??? Raar. Laatste post was in ieder geval om 10-12-2006 19:31quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef ursel het volgende:
Ze hebben het sub-forum gesloten..
Nu weet ik nog niet wie de lapo had..
Je bent dermate belangrijk dat ik daar specifiek om verzocht heb...quote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Overigens ben ik dit weekend op de hoogte gebracht van een nieuw fenomeen.. Ja, weet het, ik begin oud te worden..![]()
Het ziet er gezellig uit daar die stadquote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef FJD het volgende:
Eerste foto's staan op m'n weblog, voor de geinteresseerden onder jullie, zie mn sig
quote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef FJD het volgende:
Eerste foto's staan op m'n weblog, voor de geinteresseerden onder jullie, zie mn sig
Damn ik ben gewoon oudquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Ze hebben mij gequote als laatste..![]()
Overigens ben ik dit weekend op de hoogte gebracht van een nieuw fenomeen.. Ja, weet het, ik begin oud te worden..![]()
Je woont in een spring kasteel???quote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Damn ik ben gewoon oud
Ik had nog nooit van jumpstyle gehoord, niet qua muziek of dans.
Maar goed als ik zo zou "dansen" dan donderen alle glazen uit me kast
sorry moest hem op slot laten gooienquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
Jongens, post je maar gek Ik kan niet klaarkomen!?
nog nietquote:Op maandag 11 december 2006 08:09 schreef FJD het volgende:
Heb je m alEcht geniaal ding
halve weekend zitten gamen omdat ik geen internet heb
Mn zusje vorige keer met dr grote mond over de topscore met bowlen (187) ik pak dat ding uit, speel 1 potje bowlen et voila
tripple strike, double strike, single strike en 2 of 3 spares, 210 punten
Beat that
![]()
Vroeger woonde ik inderdaad in het kasteelquote:
man da's gewoon klompendansen, dat die westerlingen daar nu pas achterkomen dat het cool is, erg slecht hoorquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Had wel van de term jumpstyle gehoord, qua muziek, maar niet qua dans..![]()
Hier linkje 1
http://www.youtube.com/watch?v=1-pr6VPvt3o
Moet zeggen, als ze het met z'n 2en doen ziet het er wel grappig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
En ja, met een klas, dan moet iedereen het wel kunnen/volhouden..
http://www.youtube.com/watch?v=wEg5Yr9WyZA
De muziek was zowiezo al lekker..![]()
Omgquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Had wel van de term jumpstyle gehoord, qua muziek, maar niet qua dans..![]()
Hier linkje 1
http://www.youtube.com/watch?v=1-pr6VPvt3o
Moet zeggen, als ze het met z'n 2en doen ziet het er wel grappig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
En ja, met een klas, dan moet iedereen het wel kunnen/volhouden..
http://www.youtube.com/watch?v=wEg5Yr9WyZA
De muziek was zowiezo al lekker..![]()
Dan heb ik hou vast als ik aan het oefenen ben voor jumpstyle...quote:Op maandag 11 december 2006 19:10 schreef Incolumis het volgende:
zal ik maar alvast een mooie blingbling rollator voor je bestellen ursel?
Weet je wat me net opvalt.quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb ik hou vast als ik aan het oefenen ben voor jumpstyle...![]()
![]()
Ik heb er wel eentje op msn, Althans, aan het hakkuh..quote:Op maandag 11 december 2006 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet je wat me net opvalt.
Smilies doen niet aan jumpstyle.
Ze hebben namelijk geen beentjes, zielig he![]()
Nu ga ik snel naar huis, het is eindelijk droog. Ik wacht al sinds 16:30 op droog weer.![]()
Dit gaat je nog lang achtervolgenquote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Zin in REGROUP!!!![]()
![]()
FIFA
BF2 compo![]()
CSS
UT
COD2
Shemale pr0n sharen als een gek.![]()
Heel bewust een tijd lang diep in en uit ademen door je neus. Zou moeten helpenquote:Op maandag 11 december 2006 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja dat vind ik ook.
En ik heb fokkin net te snel een paar slokken bier tot mij genomen en nu heb ik zo gruwelijk de hik dat het gewoon pijn doet op mijn borst!
Je hebt toch een autoquote:Op maandag 11 december 2006 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu ga ik snel naar huis, het is eindelijk droog. Ik wacht al sinds 16:30 op droog weer.![]()
Doe dat nou niet!quote:
ik heb hem ook binnen..moet hem nog wel kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:05 schreef RudyCarell het volgende:
Borat the movie is zo goed... Mogguh!
Kom je nou nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb hem ook binnen..moet hem nog wel kijken.
Jammer he Urselquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef ursel het volgende:
Man o man, letten jullie nog wel eens op de fok-voetbal manager??
Waarom hebben we hier eigenlijk geen bier op gezet...![]()
Ik pas ervoor. Zit zelfs nog in de folie, dus zegt denk wel genoeg..quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
Rudy - 15,-
Ja, echter ik was zaterdag wezen stappen en ik heb mij thuis laten brengen door een dame met autoquote:
Ik steun ook het initiatief. Heb alleen het spel nog nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
Rudy - 15,-
JMPoSTMaN - 15,-
Mail me even je adres dan zorg ik dat ik t na nieuwjaar naar je toestuurNeem m wel voor je mee de 5equote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik steun ook het initiatief. Heb alleen het spel nog niet
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Mail me even je adres dan zorg ik dat ik t na nieuwjaar naar je toestuurNeem m wel voor je mee de 5eKun je t voorlopig gebruiken.
Herinner me er tegen die tijd wel even aan, anders vergeet ik t echtquote:
Ik ben bang dat we het dan gaan vergetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Herinner me er tegen die tijd wel even aan, anders vergeet ik t echt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben bang dat we het dan gaan vergeten
Het is wel belangrijk dat ik weet wie er allemaal gaan komen. Ik heb natuurlijk wel al een beeld, maar het is ook belangrijk hoeveel bier ik in huis moet halen. We moeten namelijk wel koud bier hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Pascal, kom je ook nog? Ik krijg nog een krat bier van je namelijk
Coca Colaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef FJD het volgende:
Cola voor KevinGeen light want dat lust ie niet ofzo
Gezeik altijd
Bier is er genoeg aangezien iedereen zn inzet mee moet nemen en die moet natuurlijk als eerste op
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal ook wel wat sapjes halen.Juplier Grolsch Dommelsch Palm
Ik zal een kijken of ze dat in de supermarkt hebben, maar ik betwijfel het.quote:
Neem aan dat Ferdi zn Wii ook wel meeneemtquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal een kijken of ze dat in de supermarkt hebben, maar ik betwijfel het.
Met een beetje geluk heeft een vriend van mij op de 5de ook een wii en kunnen we zijn verlengkabel vast wel lenen, zodat we op de beamer kunnen spelen.
Laat anders even weten welke kabels er aan de wii zitten, zodat ik eventueel zelf verlengkabels kan halen. Mits niet te duur en ik ze zelf kan gebruiken
360 is voor homo'squote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wii op groot scherm is dikke fun!
Xbox 360 op groot scherm is dikke fun + sublieme graphics & geluid
Mits een cool spel bij beiden of course.
Duh, daarom heb ik hem ookquote:
Dat zal allemaal wel goed zitten, hoop alleen dat de buren het volhoudenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wii op groot scherm is dikke fun!
Xbox 360 op groot scherm is dikke fun + sublieme graphics & geluid
Mits een cool spel bij beiden of course.
Mooi! Dik 5.1 geluid maakt de ervaring altijd nog veel vetterquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel goed zitten, hoop alleen dat de buren het volhouden![]()
Hoor ik daar Gays of War?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi! Dik 5.1 geluid maakt de ervaring altijd nog veel vetter
Zal met Gears of War ook wel supergoed klinken?
Gays of War is gewoon da bombquote:
probeer het eens met een Wiiquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom mensen...laten we Sickert met een Wii-mote voor z'n kop slaan
Als ik nu langer kon blijven had ik me lcd tv wel meegenomen, nu moet ik om 14:00 ofzo al wegquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
probeer het eens met een Wii![]()
enniehoe!
iemand een idee hoe ik een ps2/cube aan een pc monitor kan aansluiten?
zijn daar kabeltjes voor?
dan neem ik mn ps2/cube mee naar regroup![]()
zaterdag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik nu langer kon blijven had ik me lcd tv wel meegenomen, nu moet ik om 14:00 ofzo al weg
Met een DVI Kabelquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
probeer het eens met een Wii![]()
enniehoe!
iemand een idee hoe ik een ps2/cube aan een pc monitor kan aansluiten?
zijn daar kabeltjes voor?
dan neem ik mn ps2/cube mee naar regroup![]()
van tulp naar DVI?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met een DVI Kabel
Zaterdag LCD TV kopen
gewoon heel da topicquote:Op woensdag 13 december 2006 08:31 schreef FJD het volgende:
Poeh ik zal Nikky nog eens heel lief aankijken maar dat is wel het laatste wat ik voor iemand weghaal uit t archief. Iedereen wist al weken dat t er aan zat te komen en toen ik overal slotjes opgooide en linkte naar ons eigen forum had er ook wel een lichtje kunnen gaan branden. Ik zal het even PMen maar t zou zomaar kunnen dat ze t teveel werk vindt. Is er niets specifieks wat je terugwilt?
Je gaat haar laten zien dat je haar heel erg mist en dat je haar terug wilquote:Op woensdag 13 december 2006 08:32 schreef dekkered het volgende:
wan wil et ook nog maar net anders had ik het wel gekopieerd o
ik hoef der niet meer terugquote:Op woensdag 13 december 2006 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat haar laten zien dat je haar heel erg mist en dat je haar terug wil
shut upquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef ursel het volgende:
Je had er niet eens zelf foto's in gepost.. wat is het nut dan??
Go ursel go.......go get himquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef ursel het volgende:
Je had er niet eens zelf foto's in gepost.. wat is het nut dan??
Ik ben uitgesloten van deelname, wegens het toevoegen van rum aan de cola van de overige bezoekersquote:Op woensdag 13 december 2006 09:48 schreef FJD het volgende:
Je roept het over jezelf af hoor
Net als dat Frank komt vragen wat de cataloguswaarde van een Prius is en wat de extras zijn die hij echt moet nemen. Of Kevin die komt vragen of hij Bacardi Carta Blanca of Bacardi Black moet halen of JP die komt vragen welk moederbord hij het best kan kopen of Jorrit die om het nummer van de AA komt vragen of enfin, je snapt m
Volgens mij heb ik uhm... hij is verdomd stil namelijk..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Go ursel go.......go get him![]()
@ all :![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik uhm... hij is verdomd stil namelijk..
Spam dan ook eens wat meer. Ik wacht de hele dag op nieuwe posts maar nee hoor, niemandquote:
moet je het wel met gevoel doen hequote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef BugWorks het volgende:
Server vullen, hoef ik niet wéér uit te wijken naar een andere server vanavond. (Hopelijk)
ik ben er alleen niet want ben na een vriendinquote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef BugWorks het volgende:
Het valt iig iemand op, das alvast wat
Nog 2 man, meer is wenselijker![]()
Hey ik moet ook wel wat werk verleggen op me stage. Anders gaan ze me history checken, dan zullen ze snel zien dat ik alleen maar aan het fok!ken ben geweest. Maare ik ga opzoek naar de ip en pw van onze ts server.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Spam dan ook eens wat meer. Ik wacht de hele dag op nieuwe posts maar nee hoor, niemand![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef ursel het volgende:
Naar degene van de foto uit dat topic... Hij heeft der gevonden.....
Ik zal ff kijken of ik kan vullen.. ga toch zo eten.. kom ik wel idle naar binnen.
[ONZ] Feliciteer hier mij met mijn nieuwe vriendin!! dit zocht je ?quote:
Had heel veel posts nog niet gelezen, grappig topicquote:Op woensdag 13 december 2006 20:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
[ONZ] Feliciteer hier mij met mijn nieuwe vriendin!! dit zocht je ?
leer eens typen man! al dat onzinnige afkapping van woorden die worden gebruikt.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
naar een vriendin.
leer is lezen man
Ja begin ook nog even te zeuren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
leer eens typen man! al dat onzinnige afkapping van woorden die worden gebruikt.
daarovoor zijn we hierquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja begin ook nog even te zeuren.
pure afspiegeling hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja begin ook nog even te zeuren.
Tjeee pas maar op, straks wordt je nog een manquote:
Top, kunnen de mannen screenies posten.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef FJD het volgende:
Vergeten we ook de mannen niet die gister onze eer hebben verdedigd door een klinkende overwinning op de tegenstanders
Suman, eikel, stefan, henkus en viro speelden de war en ze waren zo goed bezig dat de tegenstander het al had gezien voor de laatste ronde begonSuper mannen, op naar de volgende!
Dat is echt Fokked op! En net voor de feestdagen...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Incolumis het volgende:
feli Frank
jullie mogen mij zaterdag feliciteren. 28 alweer![]()
en vandaag te horen gekregen dat ik morgen niet meer terug hoef te komen op werk, dus ik ben weer koos werkloos![]()
1 voordeel wel is dat ik nu al WEEKEND!!!!! heb
maar toch...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:31 schreef Incolumis het volgende:
mja ik ben het onderhand wel gewend, vorig jaar net zo
Klote Frank (van je baan), hoop dat deze klus door gaat. Is ook mooi salaris.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
ach ja, heb al weer 3 opties klaarliggen, wachten is op het bevrijdende antwoord voor een eerste gesprek.
1tje spreekt me wel aan, machine bouwen, daarna plaatsen in verscheidene landen. betaalt erg goed (3000 euro p/m)
die 3000 is netto? want dan doe ik wat verkeerd!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
ach ja, heb al weer 3 opties klaarliggen, wachten is op het bevrijdende antwoord voor een eerste gesprek.
1tje spreekt me wel aan, machine bouwen, daarna plaatsen in verscheidene landen. betaalt erg goed (3000 euro p/m)
bruto lolquote:Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die 3000 is netto? want dan doe ik wat verkeerd!
Who's you're dadyquote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef FJD het volgende:
Vergeten we ook de mannen niet die gister onze eer hebben verdedigd door een klinkende overwinning op de tegenstanders
Suman, eikel, stefan, henkus en viro speelden de war en ze waren zo goed bezig dat de tegenstander het al had gezien voor de laatste ronde begonSuper mannen, op naar de volgende!
gefeli frankiequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elf your self
http://www.elfyourself.co(...)5e1869bfab3G06121408
Bronquote:Battlefield 2: Attempting to launch the game under Windows XP with the in-game display setting at 1920x1440 or 2048x1536 and AA set to 6x may result in the game failing to launch. Further details can be found in topic number 737-22817
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef BattleLies het volgende:
http://www.elfyourself.co(...)71da13ce10fG06121410
ehr.. is er nog meer als 4x aa in bf2?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Bron
Nu weet ik waarom ik last heb van CTD's bij BF2Zucht nu moet ik AA op 4x zetten , dan kan ik niet meer zeggen dat ik alles op high heb staan
![]()
exactly my thoughts..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
ehr.. is er nog meer als 4x aa in bf2?
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)quote:Op donderdag 14 december 2006 20:48 schreef ursel het volgende:... het terrarium staat op zijn plekkie. Zometeen komen de kopers het oude terrarium ophalen...
Zondag even op de beurs van Houten wat mooie assecoires kopen (lees halve bomen..)
Terrarium is giga groot geworden..
Meet 2.5 meter hoog, 2 meter breed en 60 cm diep. En dat voor 1 beessie..
Als de inrichting zondag ook klaar is zal ik er wel ff foto's hier droppen. Ook gaan we nog een soort van waterval erin maken met op de bodem een waterbad welke ongeveer 80 cm breed zal gaan worden..
Zometeen als terrarium opgehaald is ook weer ff gamen..
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)
ghehe zoeksletje!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
exactly my thoughts..
gevonden: http://forums.nvidia.com/index.php?s=c96e471e6154f312776b3f52593227e4&showtopic=5494
groene met dennenaalden..quote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier in Apeldoorn ook wel eens bomen binnen hebben staan, zo rond deze tijd van het jaar![]()
rustig rustig!!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Viro het volgende:
Ik heb echt wel duidelijk 6x AA aan staan in BF2. Ik zie zelf wel het verschil tussen 4x en 6x
Zondag zullen wel de eerste foto's komen, Die waterval moet nog in elkaar geflanst worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
@Ursel: Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, inclusief zwembad, had ik maar zo'n baasje
Bomen in een sloot??quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)
Hehe.. volgens mij werd ik daardoor zelf 4e...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
ghehe zoeksletje!![]()
@inco
was net nog spannend op een gegeven moment had ik nog 1 punt achterstand maar toen ging je ineens net wat harder
door die kut comander van jullie werd ik derde
was wel een leuk rondje
Hoeveel inch monitor heb dan dat je op 1920 speelt, dan heeft 6xaa namelijk echt weinig nutquote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Bron
Nu weet ik waarom ik last heb van CTD's bij BF2Zucht nu moet ik AA op 4x zetten , dan kan ik niet meer zeggen dat ik alles op high heb staan
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef FJD het volgende:
Ow das vanavond alDoe wel fotos posten he Aries!
ja was een leuk potje, ik had jou en je teamlid in dat autootje best wel vaak te pakken met mijn tankquote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Hehe.. volgens mij werd ik daardoor zelf 4e...
Ik al helemaal blij dat ik 3e was. zie ik opeens onze commander staan .![]()
hmm word lastig met metaal kan ik niet veel moet ik dan laten doen en die lui halen dat niet voor de 6e aangezien we tussen kerst en oud en nieuw dicht zijn..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef FJD het volgende:
He homeboy, doe je alleen aan houtbewerken of ook metaal? Moet nml iets verzinnen voor mn schotel en ik denk dat ik al weet wat. Kan best met hout maar moet t wel de 6e hebben en kan je de tekeningen pas met kerst geven
Waarom niet gewoon een schotelarm kopen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat t ook wel met hout kan. T wordt een constructie van twee planken, een voor mn balkn rek, eentje achter. Die aan elkaar geschroeft en daarop de schotel gemonteerd. Moet alleen nog even bedenken wat t makkelijkst is aangezien er wel wat bochten e.d. in t balkon-hek zitten. Ik ga eerst eens kijken hoeveel zo'n ding eigenlijk weeg. Volgens mij geen zak
maak eens een geniale paint tekeningquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:35 schreef FJD het volgende:
Was t maar zo'n feest. Zit een glazen beraming oid omheenHeb t nog niet verder nagezocht maar neem aan dat t door glas niet zo makkelijk gaat? Enige vrij opening is door mn slaapkamer raam maar dan moet ik een hele constructie maken die de voet stabiel houdt en het ding elke nacht naar binnen halen omdat t anders vriest in mn slaapkamer
Ook geen aantrekkelijk idee
-edit-
door beraming schijnt te kunnen maar t zijn ook nog eens allemaal kleine raampjes en ze komen dan met een schotel van 1.2m aan. Weet niet hoe groot mijn schotel is op dit moment. Ook dan moet er een constructie komen dus de buitenkant heeft dan natuurlijk wel de voorkeur![]()
Met of zonder Pino?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:47 schreef Sickert het volgende:
maak eens een geniale paint tekening![]()
kijk ik of het haalbaar is voor 6 januari
met ! het liefst onder stroomquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef ursel het volgende:
Hier een geweldig filmpje hoe hypocriet Dr. Phil is..
Eerst je publiek waarschuwen voor het filmpje, daarna bij de intro afkappen omdat het :
despicable
deplorable
insult to the intelligence of my viewers
En net doen of je het niet eerder gezien hebt...
Wat mij betreft moraalridder van het jaar..
Vooral hoe de vendes op Dr. Phil wou lijken... Inclusief kapsel..![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Sickert het volgende:
met ! het liefst onder stroom
ben alvast aan het inpakken voor regroup maar dat is niet te doen met die kwalbak in de buurt
Ik ken pino niet, maar poesjes zijn lievquote:
quote:
Pino is ook wel lief alleen heel erg speels juist op momenten dat je dat niet wiltquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ken pino niet, maar poesjes zijn liev![]()
Ik moest anders wel lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Sickert het volgende:
[..]geniaal
![]()
[..]
Pino is ook wel lief alleen heel erg speels juist op momenten dat je dat niet wilt
zo was ik net dus ff snel een karretje inelkaar aan het zetten (voor het vervoeren van spullen op regroup) toen pino dacht van hey! ik vind schroefjes leuk!!![]()
dat was dus niet lachen![]()
Flavor Flav Cat!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:58 schreef FJD het volgende:
1. Je pakt de kat.
2. Je pakt een schroef
3. Je pakt een schroevedraaier
4. Je schroeft de kat aan de muur
Maar wacht, nu zit je dus met die lelijke schroef die uitsteekt, wat nu
[afbeelding]
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moest anders wel lachen.
Je hebt gewoon te weinig ervaring met poesjes. Eerst leg je iets neer waar zij mee kunnen spelen en dan ga je aan de slag met de spullen die je echt wil gebruiken. niet dat dit werkt, aangezien katten heel eigenwijs zijn![]()
lekker hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:08 schreef FJD het volgende:
http://www.blacksunempire.com/
Waar heb ik me nu weer in laten lullen
Owja, en voor degene die het boeit is er een weblog update
Thx.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, have fun vanavond!
yo! bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, have fun vanavond!
tot zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef -Raffie- het volgende:
WeekendSpullen pakken op naar rijswijk
die is wss wel op de lan te vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Viro het volgende:
Regroup here i coem
oh ja kan iemand mij een image van bf2 sturen (v1.41) check me profiel voor me msn, pls
of waar kan ik er 1 werkende downloaden?
Oh ty.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die is wss wel op de lan te vinden
man man man..Regroup is de grootste berg digitale shit van NL op 1 hoop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Viro het volgende:
Regroup here i coem
oh ja kan iemand mij een image van bf2 sturen (v1.41) check me profiel voor me msn, pls
of waar kan ik er 1 werkende downloaden?
IKKEE!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:27 schreef BattleLies het volgende:
Wie wil er foto's zien??? Ze zijn nu nog redelijk nuchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |