ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerquote:Op zondag 10 december 2006 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Rainbow six is mij te veel taktiek. Ik wil rennen en schieten zoals Gears of War![]()
![]()
Stoer ik wist niet dat ze ook Tarzan op de Wii hadden, krijg je dan ook een liaan erbij...quote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerWII
Vandaag met een goeie vriend 3 uurtjes coop gears of war gespeeld, erg leuk om te doen. Ziet er fantastisch uit en het is gewoon lekker knallen. Coop is echt super.quote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel nu Splinter Cell: Double Agent met een maatje op de 360, geniaal spel
bereid je voor op dikke funquote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vandaag met een goeie vriend 3 uurtjes coop gears of war gespeeld, erg leuk om te doen. Ziet er fantastisch uit en het is gewoon lekker knallen. Coop is echt super.
Binnenkort ga ik bij hem Wiien, zodra hij hem heeft. Ben benieuwd hoe dat is.
hopelijk ik wel met een 4400+ en een 7800GTXquote:Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef escape_nl het volgende:
kan Las vegas niet eens op high spelen, vraagt veel van je systeem, ik speel hem op een X2 3800 en 7800GT.
Kom al niet eens door het eerste level, veel te moeilijk
denk het wel he...quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Viro het volgende:
Vegas moet toch geen probleem zijn voor mijn systeempje?
e6600, 1950xtx, ddr2 2*1gb
quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef jpjedi het volgende:
@pascal:
Heb het met lies overlegt en het is een miscommunicatie..dat mobo had ook gelijk meebetaald moeten worden, excuses. Maak het geld asap over.
He wat, ik heb in het weekend geen internet en wilde toch zeker zijn dat ik niet opeens een paar uitslagen was vergeten. Dus ik heb alles gecopieerd en zie dan elke keer wel weer wat ik aan wil passen ook al zal dat niet teveel zijn omdat ik natuurlijk wel wil winnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie trouwens dat Ferdi winterkampioen wil worden in de voetbalpoule
Hij heeft gewoon al mijn uitslagen gekopieerd
Katerman katerman geef me eens wat water man, mn hoofd doet zo zeerquote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Inco, tering jij bent best vroeg op voor een zondag
Katerman is nog aan het huishouden bij mij
Heb je m alquote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Sickert het volgende:
ik wil zwieren en zwaaien met mn controlerWII
Dank je lulloquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
have fun pik !
Kijk dan gewoon in het archief? Hmm dat gaat niet meer, hij is helemaal gesloten??? Raar. Laatste post was in ieder geval om 10-12-2006 19:31quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef ursel het volgende:
Ze hebben het sub-forum gesloten..
Nu weet ik nog niet wie de lapo had..
Je bent dermate belangrijk dat ik daar specifiek om verzocht heb...quote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Overigens ben ik dit weekend op de hoogte gebracht van een nieuw fenomeen.. Ja, weet het, ik begin oud te worden..![]()
Het ziet er gezellig uit daar die stadquote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef FJD het volgende:
Eerste foto's staan op m'n weblog, voor de geinteresseerden onder jullie, zie mn sig
quote:Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef FJD het volgende:
Eerste foto's staan op m'n weblog, voor de geinteresseerden onder jullie, zie mn sig
Damn ik ben gewoon oudquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Ze hebben mij gequote als laatste..![]()
Overigens ben ik dit weekend op de hoogte gebracht van een nieuw fenomeen.. Ja, weet het, ik begin oud te worden..![]()
Je woont in een spring kasteel???quote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Damn ik ben gewoon oud
Ik had nog nooit van jumpstyle gehoord, niet qua muziek of dans.
Maar goed als ik zo zou "dansen" dan donderen alle glazen uit me kast
sorry moest hem op slot laten gooienquote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
Jongens, post je maar gek Ik kan niet klaarkomen!?
nog nietquote:Op maandag 11 december 2006 08:09 schreef FJD het volgende:
Heb je m alEcht geniaal ding
halve weekend zitten gamen omdat ik geen internet heb
Mn zusje vorige keer met dr grote mond over de topscore met bowlen (187) ik pak dat ding uit, speel 1 potje bowlen et voila
tripple strike, double strike, single strike en 2 of 3 spares, 210 punten
Beat that
![]()
Vroeger woonde ik inderdaad in het kasteelquote:
man da's gewoon klompendansen, dat die westerlingen daar nu pas achterkomen dat het cool is, erg slecht hoorquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Had wel van de term jumpstyle gehoord, qua muziek, maar niet qua dans..![]()
Hier linkje 1
http://www.youtube.com/watch?v=1-pr6VPvt3o
Moet zeggen, als ze het met z'n 2en doen ziet het er wel grappig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
En ja, met een klas, dan moet iedereen het wel kunnen/volhouden..
http://www.youtube.com/watch?v=wEg5Yr9WyZA
De muziek was zowiezo al lekker..![]()
Omgquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Had wel van de term jumpstyle gehoord, qua muziek, maar niet qua dans..![]()
Hier linkje 1
http://www.youtube.com/watch?v=1-pr6VPvt3o
Moet zeggen, als ze het met z'n 2en doen ziet het er wel grappig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
En ja, met een klas, dan moet iedereen het wel kunnen/volhouden..
http://www.youtube.com/watch?v=wEg5Yr9WyZA
De muziek was zowiezo al lekker..![]()
Dan heb ik hou vast als ik aan het oefenen ben voor jumpstyle...quote:Op maandag 11 december 2006 19:10 schreef Incolumis het volgende:
zal ik maar alvast een mooie blingbling rollator voor je bestellen ursel?
Weet je wat me net opvalt.quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb ik hou vast als ik aan het oefenen ben voor jumpstyle...![]()
![]()
Ik heb er wel eentje op msn, Althans, aan het hakkuh..quote:Op maandag 11 december 2006 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet je wat me net opvalt.
Smilies doen niet aan jumpstyle.
Ze hebben namelijk geen beentjes, zielig he![]()
Nu ga ik snel naar huis, het is eindelijk droog. Ik wacht al sinds 16:30 op droog weer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |