Hoeveel inch monitor heb dan dat je op 1920 speelt, dan heeft 6xaa namelijk echt weinig nutquote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Bron
Nu weet ik waarom ik last heb van CTD's bij BF2Zucht nu moet ik AA op 4x zetten , dan kan ik niet meer zeggen dat ik alles op high heb staan
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef FJD het volgende:
Ow das vanavond alDoe wel fotos posten he Aries!
ja was een leuk potje, ik had jou en je teamlid in dat autootje best wel vaak te pakken met mijn tankquote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Hehe.. volgens mij werd ik daardoor zelf 4e...
Ik al helemaal blij dat ik 3e was. zie ik opeens onze commander staan .![]()
hmm word lastig met metaal kan ik niet veel moet ik dan laten doen en die lui halen dat niet voor de 6e aangezien we tussen kerst en oud en nieuw dicht zijn..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef FJD het volgende:
He homeboy, doe je alleen aan houtbewerken of ook metaal? Moet nml iets verzinnen voor mn schotel en ik denk dat ik al weet wat. Kan best met hout maar moet t wel de 6e hebben en kan je de tekeningen pas met kerst geven
Waarom niet gewoon een schotelarm kopen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat t ook wel met hout kan. T wordt een constructie van twee planken, een voor mn balkn rek, eentje achter. Die aan elkaar geschroeft en daarop de schotel gemonteerd. Moet alleen nog even bedenken wat t makkelijkst is aangezien er wel wat bochten e.d. in t balkon-hek zitten. Ik ga eerst eens kijken hoeveel zo'n ding eigenlijk weeg. Volgens mij geen zak
maak eens een geniale paint tekeningquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:35 schreef FJD het volgende:
Was t maar zo'n feest. Zit een glazen beraming oid omheenHeb t nog niet verder nagezocht maar neem aan dat t door glas niet zo makkelijk gaat? Enige vrij opening is door mn slaapkamer raam maar dan moet ik een hele constructie maken die de voet stabiel houdt en het ding elke nacht naar binnen halen omdat t anders vriest in mn slaapkamer
Ook geen aantrekkelijk idee
-edit-
door beraming schijnt te kunnen maar t zijn ook nog eens allemaal kleine raampjes en ze komen dan met een schotel van 1.2m aan. Weet niet hoe groot mijn schotel is op dit moment. Ook dan moet er een constructie komen dus de buitenkant heeft dan natuurlijk wel de voorkeur![]()
Met of zonder Pino?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:47 schreef Sickert het volgende:
maak eens een geniale paint tekening![]()
kijk ik of het haalbaar is voor 6 januari
met ! het liefst onder stroomquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef ursel het volgende:
Hier een geweldig filmpje hoe hypocriet Dr. Phil is..
Eerst je publiek waarschuwen voor het filmpje, daarna bij de intro afkappen omdat het :
despicable
deplorable
insult to the intelligence of my viewers
En net doen of je het niet eerder gezien hebt...
Wat mij betreft moraalridder van het jaar..
Vooral hoe de vendes op Dr. Phil wou lijken... Inclusief kapsel..![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Sickert het volgende:
met ! het liefst onder stroom
ben alvast aan het inpakken voor regroup maar dat is niet te doen met die kwalbak in de buurt
Ik ken pino niet, maar poesjes zijn lievquote:
quote:
Pino is ook wel lief alleen heel erg speels juist op momenten dat je dat niet wiltquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ken pino niet, maar poesjes zijn liev![]()
Ik moest anders wel lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Sickert het volgende:
[..]geniaal
![]()
[..]
Pino is ook wel lief alleen heel erg speels juist op momenten dat je dat niet wilt
zo was ik net dus ff snel een karretje inelkaar aan het zetten (voor het vervoeren van spullen op regroup) toen pino dacht van hey! ik vind schroefjes leuk!!![]()
dat was dus niet lachen![]()
Flavor Flav Cat!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:58 schreef FJD het volgende:
1. Je pakt de kat.
2. Je pakt een schroef
3. Je pakt een schroevedraaier
4. Je schroeft de kat aan de muur
Maar wacht, nu zit je dus met die lelijke schroef die uitsteekt, wat nu
[afbeelding]
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moest anders wel lachen.
Je hebt gewoon te weinig ervaring met poesjes. Eerst leg je iets neer waar zij mee kunnen spelen en dan ga je aan de slag met de spullen die je echt wil gebruiken. niet dat dit werkt, aangezien katten heel eigenwijs zijn![]()
lekker hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:08 schreef FJD het volgende:
http://www.blacksunempire.com/
Waar heb ik me nu weer in laten lullen
Owja, en voor degene die het boeit is er een weblog update
Thx.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, have fun vanavond!
yo! bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, have fun vanavond!
tot zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef -Raffie- het volgende:
WeekendSpullen pakken op naar rijswijk
die is wss wel op de lan te vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Viro het volgende:
@ all :![]()
Regroup here i coem
oh ja kan iemand mij een image van bf2 sturen (v1.41) check me profiel voor me msn, pls
of waar kan ik er 1 werkende downloaden?
Oh ty.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die is wss wel op de lan te vinden
man man man..Regroup is de grootste berg digitale shit van NL op 1 hoop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Viro het volgende:
@ all :![]()
Regroup here i coem
oh ja kan iemand mij een image van bf2 sturen (v1.41) check me profiel voor me msn, pls
of waar kan ik er 1 werkende downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |