daarovoor zijn we hierquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja begin ook nog even te zeuren.
pure afspiegeling hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja begin ook nog even te zeuren.
Tjeee pas maar op, straks wordt je nog een manquote:
Top, kunnen de mannen screenies posten.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef FJD het volgende:
Vergeten we ook de mannen niet die gister onze eer hebben verdedigd door een klinkende overwinning op de tegenstanders
Suman, eikel, stefan, henkus en viro speelden de war en ze waren zo goed bezig dat de tegenstander het al had gezien voor de laatste ronde begonSuper mannen, op naar de volgende!
Dat is echt Fokked op! En net voor de feestdagen...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Incolumis het volgende:
feli Frank
jullie mogen mij zaterdag feliciteren. 28 alweer![]()
en vandaag te horen gekregen dat ik morgen niet meer terug hoef te komen op werk, dus ik ben weer koos werkloos![]()
1 voordeel wel is dat ik nu al WEEKEND!!!!! heb
maar toch...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:31 schreef Incolumis het volgende:
mja ik ben het onderhand wel gewend, vorig jaar net zo
Klote Frank (van je baan), hoop dat deze klus door gaat. Is ook mooi salaris.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
ach ja, heb al weer 3 opties klaarliggen, wachten is op het bevrijdende antwoord voor een eerste gesprek.
1tje spreekt me wel aan, machine bouwen, daarna plaatsen in verscheidene landen. betaalt erg goed (3000 euro p/m)
die 3000 is netto? want dan doe ik wat verkeerd!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
ach ja, heb al weer 3 opties klaarliggen, wachten is op het bevrijdende antwoord voor een eerste gesprek.
1tje spreekt me wel aan, machine bouwen, daarna plaatsen in verscheidene landen. betaalt erg goed (3000 euro p/m)
bruto lolquote:Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die 3000 is netto? want dan doe ik wat verkeerd!
Who's you're dadyquote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef FJD het volgende:
Vergeten we ook de mannen niet die gister onze eer hebben verdedigd door een klinkende overwinning op de tegenstanders
Suman, eikel, stefan, henkus en viro speelden de war en ze waren zo goed bezig dat de tegenstander het al had gezien voor de laatste ronde begonSuper mannen, op naar de volgende!
gefeli frankiequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elf your self
http://www.elfyourself.co(...)5e1869bfab3G06121408
Bronquote:Battlefield 2: Attempting to launch the game under Windows XP with the in-game display setting at 1920x1440 or 2048x1536 and AA set to 6x may result in the game failing to launch. Further details can be found in topic number 737-22817
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef BattleLies het volgende:
http://www.elfyourself.co(...)71da13ce10fG06121410
ehr.. is er nog meer als 4x aa in bf2?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Bron
Nu weet ik waarom ik last heb van CTD's bij BF2Zucht nu moet ik AA op 4x zetten , dan kan ik niet meer zeggen dat ik alles op high heb staan
![]()
exactly my thoughts..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
ehr.. is er nog meer als 4x aa in bf2?
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)quote:Op donderdag 14 december 2006 20:48 schreef ursel het volgende:... het terrarium staat op zijn plekkie. Zometeen komen de kopers het oude terrarium ophalen...
Zondag even op de beurs van Houten wat mooie assecoires kopen (lees halve bomen..)
Terrarium is giga groot geworden..
Meet 2.5 meter hoog, 2 meter breed en 60 cm diep. En dat voor 1 beessie..
Als de inrichting zondag ook klaar is zal ik er wel ff foto's hier droppen. Ook gaan we nog een soort van waterval erin maken met op de bodem een waterbad welke ongeveer 80 cm breed zal gaan worden..
Zometeen als terrarium opgehaald is ook weer ff gamen..
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)
ghehe zoeksletje!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
exactly my thoughts..
gevonden: http://forums.nvidia.com/index.php?s=c96e471e6154f312776b3f52593227e4&showtopic=5494
groene met dennenaalden..quote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier in Apeldoorn ook wel eens bomen binnen hebben staan, zo rond deze tijd van het jaar![]()
rustig rustig!!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Viro het volgende:
Ik heb echt wel duidelijk 6x AA aan staan in BF2. Ik zie zelf wel het verschil tussen 4x en 6x
Zondag zullen wel de eerste foto's komen, Die waterval moet nog in elkaar geflanst worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
@Ursel: Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, inclusief zwembad, had ik maar zo'n baasje
Bomen in een sloot??quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
in de sloot hierachter staan ook wel wat bomen hoor (ja wij hebben bomen hier in twente zo maar vrij in de natuur)
Hehe.. volgens mij werd ik daardoor zelf 4e...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
ghehe zoeksletje!![]()
@inco
was net nog spannend op een gegeven moment had ik nog 1 punt achterstand maar toen ging je ineens net wat harder
door die kut comander van jullie werd ik derde
was wel een leuk rondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |