Dit gaat je nog lang achtervolgenquote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Zin in REGROUP!!!![]()
![]()
FIFA
BF2 compo![]()
CSS
UT
COD2
Shemale pr0n sharen als een gek.![]()

Heel bewust een tijd lang diep in en uit ademen door je neus. Zou moeten helpenquote:Op maandag 11 december 2006 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja dat vind ik ook.
En ik heb fokkin net te snel een paar slokken bier tot mij genomen en nu heb ik zo gruwelijk de hik dat het gewoon pijn doet op mijn borst!
Je hebt toch een autoquote:Op maandag 11 december 2006 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu ga ik snel naar huis, het is eindelijk droog. Ik wacht al sinds 16:30 op droog weer.![]()
Doe dat nou niet!quote:

ik heb hem ook binnen..moet hem nog wel kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:05 schreef RudyCarell het volgende:
Borat the movie is zo goed... Mogguh!

Kom je nou nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb hem ook binnen..moet hem nog wel kijken.

Jammer he Urselquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef ursel het volgende:
Man o man, letten jullie nog wel eens op de fok-voetbal manager??
Waarom hebben we hier eigenlijk geen bier op gezet...![]()

Ik pas ervoor. Zit zelfs nog in de folie, dus zegt denk wel genoeg..quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
Rudy - 15,-

Ja, echter ik was zaterdag wezen stappen en ik heb mij thuis laten brengen door een dame met autoquote:

Ik steun ook het initiatief. Heb alleen het spel nog nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
Rudy - 15,-
JMPoSTMaN - 15,-

Mail me even je adres dan zorg ik dat ik t na nieuwjaar naar je toestuurNeem m wel voor je mee de 5equote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik steun ook het initiatief. Heb alleen het spel nog niet

quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Mail me even je adres dan zorg ik dat ik t na nieuwjaar naar je toestuurNeem m wel voor je mee de 5eKun je t voorlopig gebruiken.

Herinner me er tegen die tijd wel even aan, anders vergeet ik t echtquote:

Ik ben bang dat we het dan gaan vergetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Herinner me er tegen die tijd wel even aan, anders vergeet ik t echt

quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben bang dat we het dan gaan vergeten

Het is wel belangrijk dat ik weet wie er allemaal gaan komen. Ik heb natuurlijk wel al een beeld, maar het is ook belangrijk hoeveel bier ik in huis moet halen. We moeten namelijk wel koud bier hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Pascal, kom je ook nog? Ik krijg nog een krat bier van je namelijk

Coca Colaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef FJD het volgende:
Cola voor KevinGeen light want dat lust ie niet ofzo
Gezeik altijd
Bier is er genoeg aangezien iedereen zn inzet mee moet nemen en die moet natuurlijk als eerste op

quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal ook wel wat sapjes halen.Juplier Grolsch Dommelsch Palm 

Ik zal een kijken of ze dat in de supermarkt hebben, maar ik betwijfel het.quote:

Neem aan dat Ferdi zn Wii ook wel meeneemtquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal een kijken of ze dat in de supermarkt hebben, maar ik betwijfel het.
Met een beetje geluk heeft een vriend van mij op de 5de ook een wii en kunnen we zijn verlengkabel vast wel lenen, zodat we op de beamer kunnen spelen.
Laat anders even weten welke kabels er aan de wii zitten, zodat ik eventueel zelf verlengkabels kan halen. Mits niet te duur en ik ze zelf kan gebruiken

360 is voor homo'squote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wii op groot scherm is dikke fun!
Xbox 360 op groot scherm is dikke fun + sublieme graphics & geluid
Mits een cool spel bij beiden of course.

Duh, daarom heb ik hem ookquote:

Dat zal allemaal wel goed zitten, hoop alleen dat de buren het volhoudenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wii op groot scherm is dikke fun!
Xbox 360 op groot scherm is dikke fun + sublieme graphics & geluid
Mits een cool spel bij beiden of course.

Mooi! Dik 5.1 geluid maakt de ervaring altijd nog veel vetterquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel goed zitten, hoop alleen dat de buren het volhouden![]()

Hoor ik daar Gays of War?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi! Dik 5.1 geluid maakt de ervaring altijd nog veel vetter
Zal met Gears of War ook wel supergoed klinken?

Gays of War is gewoon da bombquote:

probeer het eens met een Wiiquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom mensen...laten we Sickert met een Wii-mote voor z'n kop slaan

Als ik nu langer kon blijven had ik me lcd tv wel meegenomen, nu moet ik om 14:00 ofzo al wegquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
probeer het eens met een Wii![]()
enniehoe!
iemand een idee hoe ik een ps2/cube aan een pc monitor kan aansluiten?
zijn daar kabeltjes voor?
dan neem ik mn ps2/cube mee naar regroup![]()

zaterdag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik nu langer kon blijven had ik me lcd tv wel meegenomen, nu moet ik om 14:00 ofzo al weg

Met een DVI Kabelquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
probeer het eens met een Wii![]()
enniehoe!
iemand een idee hoe ik een ps2/cube aan een pc monitor kan aansluiten?
zijn daar kabeltjes voor?
dan neem ik mn ps2/cube mee naar regroup![]()

van tulp naar DVI?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met een DVI Kabel
Zaterdag LCD TV kopen

gewoon heel da topicquote:Op woensdag 13 december 2006 08:31 schreef FJD het volgende:
Poeh ik zal Nikky nog eens heel lief aankijken maar dat is wel het laatste wat ik voor iemand weghaal uit t archief. Iedereen wist al weken dat t er aan zat te komen en toen ik overal slotjes opgooide en linkte naar ons eigen forum had er ook wel een lichtje kunnen gaan branden. Ik zal het even PMen maar t zou zomaar kunnen dat ze t teveel werk vindt. Is er niets specifieks wat je terugwilt?

Je gaat haar laten zien dat je haar heel erg mist en dat je haar terug wilquote:Op woensdag 13 december 2006 08:32 schreef dekkered het volgende:
wan wil et ook nog maar net anders had ik het wel gekopieerd o

ik hoef der niet meer terugquote:Op woensdag 13 december 2006 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat haar laten zien dat je haar heel erg mist en dat je haar terug wil

shut upquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef ursel het volgende:
Je had er niet eens zelf foto's in gepost.. wat is het nut dan??

Go ursel go.......go get himquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef ursel het volgende:
Je had er niet eens zelf foto's in gepost.. wat is het nut dan??

Ik ben uitgesloten van deelname, wegens het toevoegen van rum aan de cola van de overige bezoekersquote:Op woensdag 13 december 2006 09:48 schreef FJD het volgende:
Je roept het over jezelf af hoor
Net als dat Frank komt vragen wat de cataloguswaarde van een Prius is en wat de extras zijn die hij echt moet nemen. Of Kevin die komt vragen of hij Bacardi Carta Blanca of Bacardi Black moet halen of JP die komt vragen welk moederbord hij het best kan kopen of Jorrit die om het nummer van de AA komt vragen of enfin, je snapt m

Volgens mij heb ik uhm... hij is verdomd stil namelijk..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Go ursel go.......go get him![]()
@ all :![]()

quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik uhm... hij is verdomd stil namelijk..

Spam dan ook eens wat meer. Ik wacht de hele dag op nieuwe posts maar nee hoor, niemandquote:

moet je het wel met gevoel doen hequote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef BugWorks het volgende:
Server vullen, hoef ik niet wéér uit te wijken naar een andere server vanavond. (Hopelijk)

ik ben er alleen niet want ben na een vriendinquote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef BugWorks het volgende:
Het valt iig iemand op, das alvast wat
Nog 2 man, meer is wenselijker![]()

Hey ik moet ook wel wat werk verleggen op me stage. Anders gaan ze me history checken, dan zullen ze snel zien dat ik alleen maar aan het fok!ken ben geweest. Maare ik ga opzoek naar de ip en pw van onze ts server.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Spam dan ook eens wat meer. Ik wacht de hele dag op nieuwe posts maar nee hoor, niemand![]()

quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef ursel het volgende:
Naar degene van de foto uit dat topic... Hij heeft der gevonden.....
Ik zal ff kijken of ik kan vullen.. ga toch zo eten.. kom ik wel idle naar binnen.

[ONZ] Feliciteer hier mij met mijn nieuwe vriendin!! dit zocht je ?quote:

Had heel veel posts nog niet gelezen, grappig topicquote:Op woensdag 13 december 2006 20:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
[ONZ] Feliciteer hier mij met mijn nieuwe vriendin!! dit zocht je ?

leer eens typen man! al dat onzinnige afkapping van woorden die worden gebruikt.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
naar een vriendin.
leer is lezen man

Ja begin ook nog even te zeuren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
leer eens typen man! al dat onzinnige afkapping van woorden die worden gebruikt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |