Dankjequote:
Idd nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bassie en Adriaan.
ach ja die naam.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WAT???? Een goedkope slet![]()
![]()
... Ze zijn stapelgek op elkaar, dus logisch dat ze wat verder willen gaan dan kusjes geven toch? Of leef jij nog in de jaren 50 en vind je dat ze eerst moeten trouwen?
En dat voor iemand met zo'n naam.
ik meen mij te herinneren dat ik stefan en ilona iets dergelijks eens heb horen bespreken. dat werd toen geloof ik door henzelf in het belachelijke getrokken, het zou te vuil zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef tipsch het volgende:
ok, stefan en ilona bednken een plannetje om bart eruit te werken. een brief waarin een vreselijke boodschap (iets met dood of ziekte bij een naaste van Bart) - Ze gebruiken Leslie om de brief bij Bart te krijgen. De regie wordt hier helemaal gepasseerd.
Kan dit?
de regie hecht er dan ook aan dat dit verhaal niet te groot wordt, omdat het bewijst dat de regie ook niet alles in de hand heeft, of zo.. was leslie in die periode ook niet eens terechtgeroepen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat ik stefan en ilona iets dergelijks eens heb horen bespreken. dat werd toen geloof ik door henzelf in het belachelijke getrokken, het zou te vuil zijn.
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef tipsch het volgende:
ok, stefan en ilona bednken een plannetje om bart eruit te werken. een brief waarin een vreselijke boodschap (iets met dood of ziekte bij een naaste van Bart) - Ze gebruiken Leslie om de brief bij Bart te krijgen. De regie wordt hier helemaal gepasseerd.
Kan dit?
onbewustquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef 2live het volgende:
denken jullie nou echt dat lesley zich zou laten gebruiken voor een misselijke grap naar bart?
Geen enkele kans op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef 2live het volgende:
denken jullie nou echt dat lesley zich zou laten gebruiken voor een misselijke grap naar bart?
nee, dat denk ik dus ook....bovendien als een brief van ilona of stephan kwam snap je toch meteen dat het grap is, dus ook niet onbewust.quote:
Als iemand die Lesley niet kent haar aanspreekt en zegt de oom van Bart te zijn en een dringende boodschap voor hem te hebben.......quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:14 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, dat denk ik dus ook....bovendien als een brief van ilona of stephan kwam snap je toch meteen dat het grap is, dus ook niet onbewust.
Iemand in het huis niet, nee. Daarbuiten wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef 2live het volgende:
Na, zo dom is leslie niet. Dat zou ze dan in overleg met de redactie hebben gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Ik denk niet dat de informatie vanuit het huis is gekomen. Het zal eerder zo zijn dat iemand Lesley heeft benaderd (inclusief valse doktersverklaring).Zij heeft dit zo serieus opgevat dat ze het risico heeft genomen om hem stiekum een briefje toe te schuiven (ze mogen elkaar nl. wel schrijven, maar alleen via de redactie en dat willen ze beide niet, want die brieven kunnen voorgelezen worden op tv). De info moet dus echt erg geweest zijn, anders had ze het niet gedaan. En voor de andere bewoners had ze dit echt niet gedaan, het had haar haar baan (en daardoor contact met Bart) kunnen kosten.
de bewoners mogen gewoon post ontvangen dus dat had ook op die manier gekund....dat kan lesley ook bedenken,quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als iemand die Lesley niet kent haar aanspreekt en zegt de oom van Bart te zijn en een dringende boodschap voor hem te hebben.......
ik weet het nog zo net niet
quote:Brian leest ook de brief
Dan laat Bart ook Brian de brief lezen. Brian vraagt hoe Bart dit weet. “Ik heb een klein briefje gehad”, geeft de Amsterdammer te kennen. Bart vraagt of Brian hem nu begrijpt en Brian vraagt wat ze precies bedoelen in de brief. “Positief in medische zin”, legt Bart uit. Hij geeft zelfs aan dat hij door het briefje een vertrek heeft aangevraagd. Uiteindelijk had de Amsterdammer besloten niet de Villa te verlaten.
Nee want 'gewone post' kan op TV worden voorgelezen, en ik kan me voorstellen dat iemand niet wil dat op TV gemeld wordt dat hij/zij seropositief is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef 2live het volgende:
[..]
de bewoners mogen gewoon post ontvangen dus dat had ook op die manier gekund....dat kan lesley ook bedenken
gewoon lelijk bedoel je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef Gigageil het volgende:
Die kop van Natteschaa staat op onweer.....![]()
hij had ook over een doktersverklaring die er was.....en dat het achteraf niet waar was...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Gert het volgende:
Op de Talpa-site staat wel een dikke hint mbt de inhoud van de brief. Mijn interpretatie is dat Bart een briefje heeft gekregen waarin staat dat een bekende van hem seropositief zou zijn. Oordeel zelf:
[..]
waarom noemen ze hem de hele tijd 'de Amsterdammer'?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Gert het volgende:
Op de Talpa-site staat wel een dikke hint mbt de inhoud van de brief. Mijn interpretatie is dat Bart een briefje heeft gekregen waarin staat dat een bekende van hem seropositief zou zijn. Oordeel zelf:
[..]
Zou heel goed kunnen ! Misschien die ex die 'm enkele weken van alles beschuldigde?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef 2live het volgende:
[..]
hij had ook over een doktersverklaring die er was.....en dat het achteraf niet waar was...
my guess; een ex die mss claimde zwanger te zijn? [ mss ook wel paranoia hoor]
Het gáát maar door.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat een drama... dit verzin je toch niet? Hier krijgt John de Mol een spontane ejaculatie van.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen ! Misschien die ex die 'm enkele weken van alles beschuldigde?
in de brief stond 'lekkere timing zo na dat hele gebeuren rondom de 4 uur vanochtend, ja ik volg alles'quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef D.Rose het volgende:
zou die brief van Sylvia's zus wellicht al voor de stemming van de 4 uur bij de redactie aangekomen zijn?
Echt hè?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gáát maar door.
Op een andere zender, met de juiste promotie, zou dit een miljoen kijkers per dag hebben getrokken. Dit is de beste RL-soap ooit.
je post hier wel maar leest nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef Gigageil het volgende:
Wat is er met Sylvia? Zit ze nou te janken? Is ze gebroken? Rode vlag buiten hangen?![]()
dat haar opa was overleden, en ze zit er natuurlijk mee dat het niet vanzelfsprekend is dat Natasia haar nu die 12 uur verlof gaat geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef Gigageil het volgende:
Jezus....wat stond er in die brief dan....??
Dat haar opa is overleden vanochtendquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef Gigageil het volgende:
Jezus....wat stond er in die brief dan....??
Dank je welquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat haar opa is overleden vanochtend
(als je even terug gelezen had zag je dat)
Verdomd, dit geloof i k dus weer niet (nou ben ik paranoia aan het worden)quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef D.Rose het volgende:
opa van Sylvia is vanmorgen overleden
hierover gaan ze geen geintjes makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Verdomd, dit geloof i k dus weer niet (nou ben ik paranoia aan het worden)
Vanmorgen om 3 uur of zo zei Sylvia dat ze ook wel een keertje die 12 uur nodig zou kunnen hebben omdat haar opa wel eens dood zou kunnen gaan ("maar dat kan ook over 2 of 3 jaar")
En prompt gebeurt het?
Lijkt wel een heel slecht script
Ja. Hij moest er wel Ilona en Brian voor betalen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef demins het volgende:
Kan het hier niet wat rustiger aan gaan!![]()
Ik heb verdorie 3 uur (drie uur) zitten bijlezen voor ik jullie had ingehaald!
Heeft Bart nou die 4 uur gekregen? Ik dacht tussen de regels te lezen van wel, maar het stond nergens letterlijk uitgesproken?
nee, dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
hierover gaan ze geen geintjes maken
Ze hebben 3x12 uur per jaar per persoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef farceman het volgende:
ff misschien heel hard en cru he, maar hoe ze hebben maar 3 keer 12uur en er zijn daar 9 mensen die er misschien wel 2 jaar blijven, misschien gebeurren er nog wel ergere dingen dan ee overleden opa ( sorry als ik mensen kwets, maar bedoel het met alle respect) er kan ook zoontje natasia dood gaan of echte vader sylvia ....
Dan mag ik toch hopen dat de 12 uur er niet toe doet en dat diegene gewoon uit het programma stapt. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef farceman het volgende:
ff misschien heel hard en cru he, maar hoe ze hebben maar 3 keer 12uur en er zijn daar 9 mensen die er misschien wel 2 jaar blijven, misschien gebeurren er nog wel ergere dingen dan ee overleden opa ( sorry als ik mensen kwets, maar bedoel het met alle respect) er kan ook zoontje natasia dood gaan of echte vader sylvia ....
Dat heet het lot tarten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Verdomd, dit geloof i k dus weer niet (nou ben ik paranoia aan het worden)
Vanmorgen om 3 uur of zo zei Sylvia dat ze ook wel een keertje die 12 uur nodig zou kunnen hebben omdat haar opa wel eens dood zou kunnen gaan ("maar dat kan ook over 2 of 3 jaar")
En prompt gebeurt het?
Lijkt wel een heel slecht script
Volgens mij in totaal 3x. Dus niet p.p.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben 3x12 uur per jaar per persoon
Nee 3 x 12 per jaar. Niet per persoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is 3 keer per jaar, dus 3 keer tussen september en september.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef farceman het volgende:
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij in totaal 3x. Dus niet p.p.
Ow, dan ligt het idd allemaal heel wat anders, ik dacht echt per persoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nee 3 x 12 per jaar. Niet per persoon.
nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
nee hoor met zijn allen, waarom moet er anders over gestemd wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht dat ze dan moesten stemmen om het programmaelement spannender te maken en kijken of ze iemand ook überhaupt die 12 uur zouden gunnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef farceman het volgende:
[..]
nee hoor met zijn allen, waarom moet er anders over gestemd worden
Ik hoop zo dat ze "what goes around comes around" gaat zeggen.... OMGquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef Gert het volgende:
Wel ontzettend vervelende timing voor Sylvia, dat ze haar poot heeft stijf gehouden vanochtend en nu al binnen een dag op haar knietjes moet voor Nataasia. Die gaat natuurlijk de smartass lopen uithangen, roepen dat "what goes around comes around" , om dan als de goedheid zelve haar hand over haar hart te strijken, ondertussen oplettend of de camera's haar goedertierenheid wel registreren.
Sylvia zal zich wel dubbel rot voelen nu. Vindt het enorm sneu voor haar, ze is één van de weinig écht sympathieke bewoners.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Day het volgende:
Zou Sylvia nou denken: had ik maar mijn gevoel gevolgd?
Haar stem zou nl. naar Natasia gaan, maar is is vannacht fllink gepushed door Bart en .NL.
Dichter bij dan een opa of oma kan niet. Alles wat dichterbij is betekent een vrijwillige exit. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is 3 keer per jaar, dus 3 keer tussen september en september.
Verder kun je er denk ik wel stilletjes op vertrouwen dat als er 4 mensen dood gaan, die vierde "vrijaf" er ook wel zal komen. Net zoals deze week 4 uur beschikbaar kwam, toen Nena overwoog haar nichtje te bezoeken. Toeval of niet. Ik denk dat je daar wel op kunt vertrouwen
Brian niet meer, dat is uitgesprokenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Hij moest er wel Ilona en Brian voor betalen.
Citeer je nu uit Asociasia's favoriete lied "I want it all"?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
My soul is painted like the wings of butterflies
nee dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Citeer je nu uit Asociasia's favoriete lied "I want it all"?
Kunnen ze toch dagelijks even wat kuuroord momentjes in de uitzending stoppen. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
ff een ander punt : vinden jullie het niet raar dat Eveline er niet uit mag gaan van de redactie met behoud van haar borg omdat ze niet ziek genoeg is (ziekte is een reden om villa te verlaten met behoud van borg) maar dat ze wel een week naar een kuuroord mag gaan....?! Is ze nu wel of niet ziek?
Ik denk dat ze een kuuroord hebben gevonden die een weekje gratis geeft in ruil voor mooie beelden en reclamequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
ff een ander punt : vinden jullie het niet raar dat Eveline er niet uit mag gaan van de redactie met behoud van haar borg omdat ze niet ziek genoeg is (ziekte is een reden om villa te verlaten met behoud van borg) maar dat ze wel een week naar een kuuroord mag gaan....?! Is ze nu wel of niet ziek?
Ik denk toch wel begripvol ondanks alle spanningen tussen hunquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Natasia..
Ik vergis me, show must go on inderdaad. De wens is de vader van de gedachte, lijkt het wel.quote:
Ik denk het niet... ze is echt héél gemeen hoor.. en ze haat sylvia echt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk toch wel begripvol ondanks alle spanningen tussen hun
Denk het niet. Ook met die 4 uur gaan de camera's gewoon mee denk ik. Dat 'zonder camera' was puur bedoeld als er gesekst ging worden. Verder niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
Ik zou het een nettere oplossing hebben gevonden als ze Bart naar achter hadden gehaald, om te vragen of hij zijn 4 uur privé zou willen afstaan aan "iemand die een sterfgeval in de familie heeft" zonder meteen te zeggen wie, en zonder het uit te zenden.
Ik denk dat Bart straks zo iets heeft van "shit, ik zou zo mijn 4 uur aan haar afstaan"
Maar ja, DAT levert geen mooie TV op
Wees toch eens wat negatiever!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja sorry, je hebt helemaal gelijk..commercie maar zou je dan naar een commercieel kuuroord gaan ? Bestaan die voor zieke mensen in Nederland?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch dagelijks even wat kuuroord momentjes in de uitzending stoppen. Daar gaat het om.
Hoezo? Wilde je graag dat het uit 'I want it all' was?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik vergis me, show must go on inderdaad. De wens is de vader van de gedachte, lijkt het wel.
hmmmmm..... (met paranoia blik) zal ze zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat ze toch moet kunnen beseffen dat dit niet zomaar een situatie is en moet kunnen begrijpen dat Sylvia zich echt heel rot voelt....maargoed, we zullen zien, ik zou het écht niet weten hoe het uitpaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ze is echt héél gemeen hoor.. en ze haat sylvia echt..
We zullen zien
In Nederland bestaan geen "overheids" kuuroorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja sorry, je hebt helemaal gelijk..commercie maar zou je dan naar een commercieel kuuroord gaan ? Bestaan die voor zieke mensen in Nederland?
Ja, met daaraan gekoppeld de gedachte dat je Asociasia op het oog had "die toch zoveel heeft meegemaakt" (my soul is painted).quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je graag dat het uit 'I want it all' was?
Die ondertitel heb ik al jaren. (alleen de afgelopen maand even vervangen door een PF tekst)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja, met daaraan gekoppeld de gedachte dat je Asociasia op het oog had "die toch zoveel heeft meegemaakt" (my soul is painted).
Als we het toch over sigs gaan hebben, het lijkt mij de meest pijnlijke vorm van SM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Kijken naar Natasia in actie is een pijnloze vorm van sado-masochisme.
En nog een quote voor Eveline: "Outside the dawn is breaking but inside in the dark I'm aching to be free"quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat slaat meer op mezelf. Die ondertitel heb ik al jaren. (alleen de afgelopen maand even vervangen door een PF tekst)
Da's weer jammer..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef D.Rose het volgende:
Natasia zegt gelijk dat ze de 12 uur moet nemen
Ah, de situatie wordt toch nog even uitgebuit dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
Later "Wacht!" en rent naar de sportzaal. Tegen Ilona "zeg over mij nog even niets"
Ilona "o"K"
Ze wil natuurlijk nog even de spanning opvoeren bij Syl en dan later de gevierde madam zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
Later "Wacht!" en rent naar de sportzaal. Tegen Ilona "zeg over mij nog even niets"
Ilona "o"K"
Snap niet dat ze dat dúrft te zeggen.. wat een walgelijk wijfquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef avonne het volgende:
Ja, hoor
"mij naaien, en wat doet god? Opa overleden"
Tuurlijk Natasia, God is on your side"
Volstrekt mee eens. Ze praat als een kleuter die geen benul heeft van het geheel der dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef RTM1988 het volgende:
die is gek in der hoofd egt waar
Nou ik had het wel verwacht...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik sta nu echt met m'n bek vol tanden door die opmerking van haar.
Een stuk hout met roestige spijkers?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Natasia moet echt uit haar lijden verlost worden. Zoals ze bij paarden ook doen.
Waarom pijnloos?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Natasia moet echt uit haar lijden verlost worden. Zoals ze bij paarden ook doen.
Kijk nog eens naar mijn post van daarnet over je sig!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik sta nu echt met m'n bek vol tanden door die opmerking van haar.
Dit is weer zo'n moment dat ik niet achter mijn sig sta... misschien moet ik hem maar eens ga aanpassen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar mijn post van daarnet over je sig!![]()
Ze wil die 12 uur wel geven aan Sylvia. Ze zei daarbij ook dat ze niets om Sylvia gaf, maar dus wel die 12 uur wil geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Bah, die achterlijke snol staat gewoon wat eten te maken terwijl Sylvia dus net haar opa heeft verloren. Geen pro forma condoleances, niets loslaten over haar toestemming voor de 12 uur, niets. De zwarte versie van ma Flodder en dan nog een paar keer erger!
Ma Flodder was een warme volksvrouw!! Werkelijk ongepast deze vergelijking!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Bah, die achterlijke snol staat gewoon wat eten te maken terwijl Sylvia dus net haar opa heeft verloren. Geen pro forma condoleances, niets loslaten over haar toestemming voor de 12 uur, niets. De zwarte versie van ma Flodder en dan nog een paar keer erger!
Ik bedoel, dat ze dat niet tegen Sylvia zegt. Die moet nog even in onzekerheid blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ze wil die 12 uur wel geven aan Sylvia. Ze zei daarbij ook dat ze niets om Sylvia gaf, maar dus wel die 12 uur wil geven.
Mijn tekst!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Vandaag ben ik ervan overtuigd: dit is het beste real life soap-programma ooit.
Ik voorspelde het!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Roy_vdm het volgende:
En die vreeeeeeselijke Brain: "Vandaag zei ik nog aan tafel, what goes around comes around"
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
"Bart: "Ze wordt gelyncht... echt. Ze MOET straks mee naar suriname"
die kan beter naar tinboekistan gaan, daar kijken ze vast geen DGKquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
Die zei het nog een stukje harder en suggereerde dat God even Sylvia's opa heeft geelimineerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspelde het!![]()
Alleen dan dat Nataasia dat zou zeggen..
Tsja... ben ook tegen Verdonk (hoewel VVD-lid), maar zeg in dit geval ook: geniet ervan zolang het nog kan. Out! Out!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef demins het volgende:
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen: VERDONK ZET HAAR UIT! AUB!
Ik vrees niet dat ze tegen stemt, en als dat zóu gebeuren escaleert het zo erg dat de streams een zeer lange tijd opslot gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia tegen gaat stemmen (wat ik voor het programma hoop) dan gaan we wat beleven
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
Is Nataasia daar "nieuws" dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.
De Surinaamse community is maar heel klein, hè.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Nataasia daar "nieuws" dan?
Maar ze gaat heus die 12 uur niet boycotten, ze wil alleen even genieten van haar gevoel van macht en revange nu. En dat doet ze schaamteloos.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
De Surinaamse community is maar heel klein, hè.
Ik denk dat er geen Surinamer is die niet via via van Natasia gehoord heeft.
Die God-opmerking deed de das om. Ik begreep overigens wel wat ze ermee bedoelde. Maar dit valt in de categorie: je kan het wel denken, maar het hardop zeggen is echt not done.
hahahha neequote:Op vrijdag 8 december 2006 17:14 schreef Roy_vdm het volgende:
Asociasia kan niet touwtje springen
Edit: en geeft het dus ook maar weer op
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Die God-opmerking deed de das om. Ik begreep overigens wel wat ze ermee bedoelde. Maar dit valt in de categorie: je kan het wel denken, maar het hardop zeggen is echt not done.
Als je ouder dan 13 jaar bent wel ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.
Mee eens. Iedereen heeft weleens hele foute gedachten. Het gaat erom hoe serieus je ze neemt, en wat je er mee doet. Nataasia kreeg deze gedachte, en verwierp hem niet. Nee, ze schaamde zich niet eens om 'm hardop uit te spreken tegen iemand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!
Tolstoy had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!
Het siert je dat je het zo beschaafd zegt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Naar wie ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zit echt te wachten op de confrontatie.
Want Bart vliegt er echt hard in verwacht ik.![]()
Natasia natuurlijk. Met haar Quasi-reprimerende opmerkingen die wel te verwachten zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Naar wie ?Hij zal toch niet moeilijk gaan doen over de 12 uur ?
Naar Natasia natuurlijk....quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen die foute gedachte "god straft meteen" te krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Iedereen heeft weleens hele foute gedachten. Het gaat erom hoe serieus je ze neemt, en wat je er mee doet. Nataasia kreeg deze gedachte, en verwierp hem niet. Nee, ze schaamde zich niet eens om 'm hardop uit te spreken tegen iemand.
Ik weet haar antwoord al: "Jullie gaan een heeeel zwaaaaar jaaaaaar krijgen mannetjes!!"quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!![]()
Wel interessant, wat Nel betreft.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!![]()
Okidokiquote:
Dat is wel te verwachten ja. Of iets als "jouw óópáá, he, jou óópáá, die is nou dóód, maar als je denkt dat je het nú zwaar hebt dan kén je mij nog niet. Ik ga het jou héél lástig maken tánte"quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet haar antwoord al: "Jullie gaan een heeeel zwaaaaar jaaaaaar krijgen mannetjes!!"![]()
Die gaat er als volgende uit. Het niet-condoleren komt daar nog eens keihard bovenop ! Tegen Haat kan geen tactisch spel op....quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dus precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Wel interessant, wat Nel betreft.
Als er iemand is die weet wat het betekent om God naar je zelf toe te eigenen is dat toch een afvallige Jehova getuige?
Ik ben niet zo thuis in de materie, dus hou me te goede, maar ik kan me voorstellen dat ze er mee een heel gevoelige snaar heeft geraakt.
Als je naar de statistiek kijkt., is het een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen 84 een mooie leeftijd enzo noemt. Wat mij betreft is het véél te jong.
Verrek, ik zit precies halverwege jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je naar de statistiek kijkt., is het een mooie leeftijd.
En als je 84 bent, dan kijk je er ook weer anders tegenaan dan als je op de helft daarvan zit.
Ze gaf ook aan, dat ze erg gelovig is, en het niet om het geld gaat, maar om de mooie ervaringen. Echt een sympathieke vrouw nu.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:48 schreef Tamaartje het volgende:
Nena komt de laatste dagen ook lekker uit haar schulp..
Ze zegt nu ook dat alle ervaringen die ze hier meemaakt haar rijker maakt..
Ik vind het leuk dat ze nu zo is![]()
Ook dat ze gisteren Brian weer in zijn jongeheer aan het knijpen was enzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:48 schreef Tamaartje het volgende:
Nena komt de laatste dagen ook lekker uit haar schulp..
Ze zegt nu ook dat alle ervaringen die ze hier meemaakt haar rijker maakt..
Ik vind het leuk dat ze nu zo is![]()
Nee dat vind ik niet leuk van haar..quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat ze gisteren Brian weer in zijn jongeheer aan het knijpen was enzo?
Om hem vervolgens weer uit het bed te sturen.
Wat heeft Wilma Nanninga daaraan.......erg vergezocht.....ik denk eerder op de Millionairs Fair, daar zou een vriend van Bart aanwezig zijn, en aangezien ze overal hebben kunnen lopen.....Bart zegt ook steeds dat ie expres uit het zicht van camera's is gebleven, dus daar kan van alles overhandigd zijn....quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:13 schreef Tissik het volgende:
Ik vermoed ook, dat het Wima is geweest en niet Lesly.
Het was toch niet van gisteren? Het was al van veel eerder wat ik begreep hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat heeft Wilma Nanninga daaraan.......erg vergezocht.....ik denk eerder op de Millionairs Fair, daar zou een vriend van Bart aanwezig zijn, en aangezien ze overal hebben kunnen lopen.....Bart zegt ook steeds dat ie expres uit het zicht van camera's is gebleven, dus daar kan van alles overhandigd zijn....![]()
Dat briefje is weken geleden al overhandigd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat heeft Wilma Nanninga daaraan.......erg vergezocht.....ik denk eerder op de Millionairs Fair, daar zou een vriend van Bart aanwezig zijn, en aangezien ze overal hebben kunnen lopen.....Bart zegt ook steeds dat ie expres uit het zicht van camera's is gebleven, dus daar kan van alles overhandigd zijn....![]()
ohw....sorry....dat had ik nog niet meegekregen dan....quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat briefje is weken geleden al overhandigd.
Als het pas gisteravond is gebeurd kon hij het ook niet eergisteren als argument gebruikt hebben.
Briefjes kunnen altijd lijkt me. Via Yvonne bijvoorbeeld of Lesley etc. Dat zal dus ook wel gebeuren........quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
had hij met nath. besproken; ze vonden dat natasia het huis moest verlaten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart heet dus met achter besproken dat hij het gedrag van Natasia ziekelijk vond en dat hij vond dat er iets aan gedaan moest worden.
Hij zei net dat hij dit ook met F. had besproken (frans meen ik, van de bijkeuken)quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef 2live het volgende:
[..]
had hij met nath. besproken; ze vonden dat natasia het huis moest verlaten...
Yep, ik ben ook benieuwd naar haar reactie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Komt lesley niet meer??
Volgens mij weet Brian niet wat ze gezegd heeft.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
Natas heeft door dat het niet goed gevallen is wat ze gezegd heeft....Ze krijgt door dat ze een brug te ver is gegaan. Brian laat har nu ook links liggen.
Maar of het echt to haar doordringt ?
Ik vroeg het al eerder... Is het bij de God-opmerking gebleven, of heeft ze het nog eens benadrukt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:44 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij weet Brian niet wat ze gezegd heeft.
Tenminste niet haar God-opmerking.
Daar is het bij geblevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vroeg het al eerder... Is het bij de God-opmerking gebleven, of heeft ze het nog eens benadrukt?
Ze heeft later nog wel een gesprek gehad met Brian, maar weet niet zeker of ze daar de God-opmerking heeft herhaald of benadrukt. Het kwam er in ieder geval op neer dat ze met haar kindjes niet tegen een dode opa op kon en dat Sylvia de 12 uur van haar kon krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vroeg het al eerder... Is het bij de God-opmerking gebleven, of heeft ze het nog eens benadrukt?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
Nathanael praat Brian bij over de "God-uitspraak". Nathanael heeft het er erg moeilijk mee.
Nat : Als het (weglaten gaan van Sylvia) niet gebeurt, dan breekt de hel los. Hij denkt dat ze gek aan het worden is. Hij trekt het niet meer.
vreemd, je hebt hele andere streams dan ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft later nog wel een gesprek gehad met Brian, maar weet niet zeker of ze daar de God-opmerking heeft herhaald of benadrukt. Het kwam er in ieder geval op neer dat ze met haar kindjes niet tegen een dode opa op kon en dat Sylvia de 12 uur van haar kon krijgen.
Dat wil hij nog steeds, toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:04 schreef avonne het volgende:
Fok is %$^$ traag
Ik weet niet Nel dit nou meent, hoor.
Vannacht wilde hij maar wat graag Natasia er uit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |