Ik denk het niet... ze is echt héél gemeen hoor.. en ze haat sylvia echt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk toch wel begripvol ondanks alle spanningen tussen hun
Denk het niet. Ook met die 4 uur gaan de camera's gewoon mee denk ik. Dat 'zonder camera' was puur bedoeld als er gesekst ging worden. Verder niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
Ik zou het een nettere oplossing hebben gevonden als ze Bart naar achter hadden gehaald, om te vragen of hij zijn 4 uur privé zou willen afstaan aan "iemand die een sterfgeval in de familie heeft" zonder meteen te zeggen wie, en zonder het uit te zenden.
Ik denk dat Bart straks zo iets heeft van "shit, ik zou zo mijn 4 uur aan haar afstaan"
Maar ja, DAT levert geen mooie TV op
Wees toch eens wat negatiever!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja sorry, je hebt helemaal gelijk..commercie maar zou je dan naar een commercieel kuuroord gaan ? Bestaan die voor zieke mensen in Nederland?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch dagelijks even wat kuuroord momentjes in de uitzending stoppen. Daar gaat het om.
Hoezo? Wilde je graag dat het uit 'I want it all' was?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik vergis me, show must go on inderdaad. De wens is de vader van de gedachte, lijkt het wel.
hmmmmm..... (met paranoia blik) zal ze zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat ze toch moet kunnen beseffen dat dit niet zomaar een situatie is en moet kunnen begrijpen dat Sylvia zich echt heel rot voelt....maargoed, we zullen zien, ik zou het écht niet weten hoe het uitpaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ze is echt héél gemeen hoor.. en ze haat sylvia echt..
We zullen zien
In Nederland bestaan geen "overheids" kuuroorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja sorry, je hebt helemaal gelijk..commercie maar zou je dan naar een commercieel kuuroord gaan ? Bestaan die voor zieke mensen in Nederland?
Ja, met daaraan gekoppeld de gedachte dat je Asociasia op het oog had "die toch zoveel heeft meegemaakt" (my soul is painted).quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde je graag dat het uit 'I want it all' was?
Die ondertitel heb ik al jaren. (alleen de afgelopen maand even vervangen door een PF tekst)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja, met daaraan gekoppeld de gedachte dat je Asociasia op het oog had "die toch zoveel heeft meegemaakt" (my soul is painted).
Als we het toch over sigs gaan hebben, het lijkt mij de meest pijnlijke vorm van SM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Kijken naar Natasia in actie is een pijnloze vorm van sado-masochisme.
En nog een quote voor Eveline: "Outside the dawn is breaking but inside in the dark I'm aching to be free"quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat slaat meer op mezelf. Die ondertitel heb ik al jaren. (alleen de afgelopen maand even vervangen door een PF tekst)
Da's weer jammer..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef D.Rose het volgende:
Natasia zegt gelijk dat ze de 12 uur moet nemen
Ah, de situatie wordt toch nog even uitgebuit dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
Later "Wacht!" en rent naar de sportzaal. Tegen Ilona "zeg over mij nog even niets"
Ilona "o"K"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |