Dit is weer zo'n moment dat ik niet achter mijn sig sta... misschien moet ik hem maar eens ga aanpassen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar mijn post van daarnet over je sig!![]()
Ze wil die 12 uur wel geven aan Sylvia. Ze zei daarbij ook dat ze niets om Sylvia gaf, maar dus wel die 12 uur wil geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Bah, die achterlijke snol staat gewoon wat eten te maken terwijl Sylvia dus net haar opa heeft verloren. Geen pro forma condoleances, niets loslaten over haar toestemming voor de 12 uur, niets. De zwarte versie van ma Flodder en dan nog een paar keer erger!
Ma Flodder was een warme volksvrouw!! Werkelijk ongepast deze vergelijking!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Bah, die achterlijke snol staat gewoon wat eten te maken terwijl Sylvia dus net haar opa heeft verloren. Geen pro forma condoleances, niets loslaten over haar toestemming voor de 12 uur, niets. De zwarte versie van ma Flodder en dan nog een paar keer erger!
Ik bedoel, dat ze dat niet tegen Sylvia zegt. Die moet nog even in onzekerheid blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ze wil die 12 uur wel geven aan Sylvia. Ze zei daarbij ook dat ze niets om Sylvia gaf, maar dus wel die 12 uur wil geven.
Mijn tekst!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Vandaag ben ik ervan overtuigd: dit is het beste real life soap-programma ooit.
Ik voorspelde het!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Roy_vdm het volgende:
En die vreeeeeeselijke Brain: "Vandaag zei ik nog aan tafel, what goes around comes around"
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
"Bart: "Ze wordt gelyncht... echt. Ze MOET straks mee naar suriname"
die kan beter naar tinboekistan gaan, daar kijken ze vast geen DGKquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
Die zei het nog een stukje harder en suggereerde dat God even Sylvia's opa heeft geelimineerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspelde het!![]()
Alleen dan dat Nataasia dat zou zeggen..
Tsja... ben ook tegen Verdonk (hoewel VVD-lid), maar zeg in dit geval ook: geniet ervan zolang het nog kan. Out! Out!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef demins het volgende:
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen: VERDONK ZET HAAR UIT! AUB!
Ik vrees niet dat ze tegen stemt, en als dat zóu gebeuren escaleert het zo erg dat de streams een zeer lange tijd opslot gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia tegen gaat stemmen (wat ik voor het programma hoop) dan gaan we wat beleven
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |