Ik voorspelde het!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Roy_vdm het volgende:
En die vreeeeeeselijke Brain: "Vandaag zei ik nog aan tafel, what goes around comes around"
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
"Bart: "Ze wordt gelyncht... echt. Ze MOET straks mee naar suriname"
die kan beter naar tinboekistan gaan, daar kijken ze vast geen DGKquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
Die zei het nog een stukje harder en suggereerde dat God even Sylvia's opa heeft geelimineerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspelde het!![]()
Alleen dan dat Nataasia dat zou zeggen..
Tsja... ben ook tegen Verdonk (hoewel VVD-lid), maar zeg in dit geval ook: geniet ervan zolang het nog kan. Out! Out!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef demins het volgende:
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen: VERDONK ZET HAAR UIT! AUB!
Ik vrees niet dat ze tegen stemt, en als dat zóu gebeuren escaleert het zo erg dat de streams een zeer lange tijd opslot gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia tegen gaat stemmen (wat ik voor het programma hoop) dan gaan we wat beleven
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Tegen alle verwachting in heeft Nathanael dus TOCH een spiegelbeeld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |