Mijn vader heeft reclame uit Brunssum opstaan.
Coffeeshop wordt tegengehouden hier.
Ik ga in Brunssum een coffeeshop openen. De gemeente heeft niets te zeggen. Ik ben de burgemeester van Brunssum en ik bepaal alles in Brunssum. Ik bepaal alles in de hele wereld, en de wereld heet Low lands.
Als ik een coffeeshop open met de naam ..." The black hole with green grass and pot".
Dan doe ik dat.
Krijg je in mijn shop in een donkere shop onder de grond en boven de grond top 44 en nederwiet.
De gemeente ga ik aanpakken. Houden ze een coffeeshop tegen dan open ik er een en hebben ze wat te zeggen dan sla ik ze in de boeien.
Als er 1 stad in Nederland een coffeeshop verdiend dan is het Brunssum wel.
Heerlen wordt de groenste stad genoemd. En Brunssum krijgt een coffee shop, van mijn part met wiet die oranje is 
![]()
The black hole, with orange grass and pot.
Enjoy your trip  
 Als ik het festival Low Lands en Mystery Land en Pinkpop aan het organiseren ben, dan doe ik het dus goed.
Ik voeg ook Lan party toe en alles dat je maar kunt indenken.
Dus leest het college van Brunssum mee.
Dan staan ze coffeeshops toe.
Al staan hier 4210 coffeeshops boven de grond en onder de grond.
Bomen kappen. Kap alle bomen van Brunssumerheide en bouw een pretpark in de Brunssumerheide die in Nederland ligt.
Je kapt alle bomen van de Brunssumerheide en maakt een festival ervan.
Met donkere coffeshops en donkere discotheken en clubs. Waar je groene, oranje en rode en zwarte wiet gaat roken.
Zo organiseer je een festival  
 En ik garandeer je op dit moment dat het een mooi festival gaat zijn, het festival gaat beginnen en er komt gaan einde meer aan.
Oneindig lang dus.
Van mijn part oneindig lang in binair 10 met het getal 42 en 666 erin.
Ik ga een feest organiseren omdat ik van feesten hou en ieder mens van feesten hou.
Weg met alle ellende.
Party forever  
 Ik ga naar buiten Metallica luisteren.
Master of puppets, blackened is the end en my friend of mysery en the God that failed  
 Het festival gaat beginnen beste low landers. 
Beste low landers op deze platte aardbodem. Low landers van Nederland.
De wereld gaat Nederland heten  
 Straks leeft iedereen in Nederland.
En dan vindt in Nederland het festival low lands en mystery land en pinkpop plaats.
En dan betaal je met de gulden.
En dan is de gulden geen stuiver waard.