ik zat er ook aan te denken om te wachten. Maar aangezien de vraag zal t minstens drie kwart jaar duren voordat ie zakt in prijs. Zolang wil ik niet wachten. En die 50 euro die ie dan minder waard is heb ik r wel voor overquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Zijn er al reviews?
*[Wii] treur hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef seto het volgende:
Zo, heb hem net opgehaald bij Mediamarkt (reservering van een medewerker voor mij).
Blijkbaar hadden er mensen sinds 2 uur 's nachts zitten wachten en er was zelfs gevochten
Maargoed kan er nu nog niet op spelen, eerst nog wat dingen ophalen.
Vanavond los![]()
Ach, hij mag ons best een beetje 'lekker maken'quote:
Ik heb 'm bij een niet al te bekende webwinkel besteld dus ik heb ook goede hoop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
ik heb net gebeld heb m waarschijnlijk woensdag alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
Ik stond 1e op een pre--orderlijst... Toch was het hopeloos.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797quote:Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.![]()
Hoe heb je m gekregen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW:D:D:D
MEDIAMARKT FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |