Er komen nieuwe FOT mods.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri, doe eens iets lekken.
Joh! Scoop!quote:
nou zit ik hier al 2 maanden, maar deze heb ik nog nooit gehoordquote:
OK, ik heb waarschijnlijk weer een vreemd dialect te pakken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou zit ik hier al 2 maanden, maar deze heb ik nog nooit gehoord![]()
vær så god zeggen ze bij mij int durp
dan? heb je iets te ver gewandeld, dan zit je nl in ruslandquote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
Al zeggen ze благодарность..........
Dat maakt niet uit, het klinkt voor mij allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
dan? heb je iets te ver gewandeld, dan zit je nl in rusland
Ik was zelf ook al slapen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar morgen mee begin? Heb nu hoofdpijn, en wil nog even tv kijken
kennis?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Natalie het volgende:
Scandinavië
(Al hoor ik net van een Finse kennis dat 'r nog steeds geen sneeuw ligt daar)
* Kijkt in FOKquote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog wat nieuws achter de schermen?
Mirror het dan ff, dan zoek ik zelf welquote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
* Kijkt in FOK
Nope, daar krijg ik nooit wat van mee.
Voor de echte scoops zal je denk ik toch in FC moeten zijn denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mirror het dan ff, dan zoek ik zelf wel.
Heb wat vrienden in Finland wonen nav mijn tijd daarquote:
idd.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Stoute FOK!.
quote:ik wordt de nieuwe spellingchecker van FOK!sport
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:02 schreef sbientje het volgende:
de servers protesteren tegen sven's nieuwe functie
[..]![]()
Nee, ik zei toen "misschien"quote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef sbientje het volgende:
het is een echte quote van sven, uit een msn gesprek
En deze ook niet zeker?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik deedt het niet eens expres.
kijk hier doe ik het voor!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Sbien je bent geweldig, echt top.
Morgen ben ik je hulp alweer vergetenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
kijk hier doe ik het voor!
geen dank, liever pluspunten
nee bij mij is ie retesnel, en msn doet het ook perfectquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Is bij jullie het forum ook zo traag?
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
Mwoahquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ja verdomme, nou is het niet grappig meerquote:
Die ja sloeg opde traagheid, maar juist door die traagheid duurde het een eeuwigheid voor mijn posts gepost was, waardoor ie ongemakkelijk onder een andere vraag verscheen, en ik de quote erin moest zetten om het antwoord weer ergens op te laten slaan, en dat duurt, omdat het forum zo traag is, extra lang, wat dus eigenlijk mijn antwoord weer bevestigt.quote:
Nee, volgorde is wel belangrijkquote:Op donderdag 7 december 2006 20:43 schreef PeRi het volgende:
CDP kan je Torchwood apart kijken, of moet je ze op volgorde zien?
Okay.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, volgorde is wel belangrijk
Gaan we neuken? Al ben je homo. Ik wil iets doen, I'm so boredquote:
Sbien was SG aan't uitschlden.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay.!
[..]
Gaan we neuken? Al ben je homo. Ik wil iets doen, I'm so bored!
Dat was juist het grappige, dat ie onder die vraag verscheenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
waardoor ie ongemakkelijk onder een andere vraag verscheen
Alleen voor Gisele.quote:
Oh, ik noemde gewoon dingen waar ik zin in had.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik bedoelde leuke kerstcadeautjes..
Dat vond ik ook alquote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef BVO het volgende:
Zhenar, wat staat die sneeuw je opwindend.
Telekidsquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8
WEEEEEH!
Heb je nou toch dat setje voor me gekocht over welke ik zei dat je het niet hoefde te betalen voor me?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Cadeautjes kopen is leuk.
Bij watte?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ga me inschrijven voor Qigon. Aju.
Chi Neng Qigon. Google het maar, ik moet gaan anders is het buurthuis dichtquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Chi Neng Qigon. Google het maar, ik moet gaan anders is het buurthuis dicht!
http://home.planet.nl/~tappe007/Chi%20Neng%20Qigong.htmquote:Wat is Chi Neng Qigong ?
Qigong is een algemene naam voor elke methode die zich bezighoudt met de Chi, letterlijk betekent het "energie-werk".
Chi Neng Qigong staat voor het ontwikkelen van je eigen potentieel.
De stroming van je energie kan gestagneerd raken, daardoor kunnen o.a. stress, ziektes, depressie, angsten en andere
negatieve effecten ontstaan.
Door Chi Neng te beoefenen kan de energie weer doorstromen waardoor je je vitaler gaat voelen.
Chi Neng is enerzijds een vorm van uitwisseling van energie tussen de mens en de natuur, en
anderzijds het verwerken van emoties en daardoor het bevorderen van doorstroming van de energie.
Het geheel wordt gestuurd en bestuurt door de kracht van de gedachten (visualisatie) en de intenties.
Chi Neng Qigon?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Chi Neng Qigon. Google het maar, ik moet gaan anders is het buurthuis dicht!
Omdat m'n keel pijn gaat doen..en m'n neusje verstopt begint te raken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom?
Verkoudheid is toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Omdat m'n keel pijn gaat doen..en m'n neusje verstopt begint te raken.![]()
Juist. I'm in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://home.planet.nl/~tappe007/Chi%20Neng%20Qigong.htm
Aha.
Dat je er maar veel voordeel bji mag hebben enzo, ziektekiempjequote:
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je er maar veel voordeel bji mag hebben enzo, ziektekiempje.
Dat hoef je ook niet, hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).
Grin, herkenbaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).
Allergie hier, allergie daar. En dat maal 10x en allemaal een ergheidsfactor van een triljoen ofzoquote:
Last van m'n koppie. Gisteren zo'n vreemde pijn dat ik maar even bij de pc weg ben gegaan. (Dat doe ik niet snel) Vandaag nog steeds niet helemaal in orde. Maar och, zolang ik nog kan typen, kan 't niet heel erg zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allergie hier, allergie daar. En dat maal 10x en allemaal een ergheidsfactor van een triljoen ofzo!
Jij dan?.
Grin, ja en de rest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik voel me kerngezond, fysiek gezien!
Dat had ik dinsdag ook, bleef aan tot woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Last van m'n koppie. Gisteren zo'n vreemde pijn dat ik maar even bij de pc weg ben gegaan. (Dat doe ik niet snel) Vandaag nog steeds niet helemaal in orde. Maar och, zolang ik nog kan typen, kan 't niet heel erg zijn
Daar hebben we het even niet overquote:
Heb je 'm al? Ik heb 'm echt woensdag op de bus gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef sbientje het volgende:
zo, ik ben er ook weer
Peribedankt voor je kerstkaart!!!
Iets beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef sbientje het volgende:
haaai, hoe voel je je vandaag?
hetis niet veel, maar iig ietsquote:
Ja, en ik zie wel wat er gebeurt, ik heb er op dit moment niet echt veel invloed op. Nu eerst een rustig weekend en dan zie ik volgende week wel verder.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
hetis niet veel, maar iig ietstoch?
nee, helaas helaas, nog niets gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef Svensational het volgende:
Nog een foutje gezien op sport, sbien?
Hmmm...ik heb vanaf kwart over drie vijf fouten gevonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, helaas helaas, nog niets gezien![]()
Ah, je hebt het over me gehad?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
trouwens, sven spreken ze hier uit als swien![]()
Jaquote:
natuurlijk, wat dacht jij dan??quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over me gehad?
Da's lekker, meid! Eet smakelijkquote:
Quatro formaggio, natuurlijk.quote:
Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's lekker, meid! Eet smakelijk
(Niet een beetje vroeg voor avondeten?)
Zeg dat maar niet tegen, Lynx. Die is daar ook verzot opquote:
quote:Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op..
Ach ja, 'honger' is maar iets relatiefs bij mij. Ik eet echt alleen als ik trek heb.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:18 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dan zal je wel honger hebben gehad!
Voor mij wordt het vanavond weer bus+cafe+nog-niet-gevonden-slaapplek+brakheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef PeRi het volgende:
Hmm dat wordt pizza + bollywood + bank + deken + fanta denk ik vanavond.
Para/ibu's helpen niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef Natalie het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik nu wel of niet naar A'dam moet gaan. Zie 't eik niet zitten met die koppijn
Ik wilde ook uit, maar ik moet werken morgen ( = vroeg beginnen). En in 1x door heb ik al eens geprobeerd en was geen succesquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor mij wordt het vanavond weer bus+cafe+nog-niet-gevonden-slaapplek+brakheid.
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde ook uit, maar ik moet werken morgen ( = vroeg beginnen). En in 1x door heb ik al eens geprobeerd en was geen succes!
Oh college's heb ik sowieso gelukkig bijna niet op vrijdagenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezien.
Grinz, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezien.
Maar weg van de pc hielp dat ook niet? Ik word altijd helemaal gek vd pc als ik koppijn heb.quote:
Nou ja, ik moest op een matje op de grond slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grinz, kan ik me iets bij voorstellen.
Bedje is dan toch wel erg aantrekkelijk, hè.
Meestal niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar weg van de pc hielp dat ook niet? Ik word altijd helemaal gek vd pc als ik koppijn heb.
Hehe Hoeist behalve met je hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Natalie het volgende:
Middagggggg CDP!
Verder gaat ie primaquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hehe Hoeist behalve met je hoofdpijn?
Ja, gister heel erg lopen flirten met een leuke jongenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Verder gaat ie prima
Weekend voor de deur. Da's altijd fijn. (lees: uitslapen)
Met jou ook alles best?
Gut, ik zeg net tegen Fir3fly in #XFA van: Nou, die reboot van BVO duurt wel erg lang. Ik vrees het ergste!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Wat flauw, al die -- op Peppi.
Flirtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, gister heel erg lopen flirten met een leuke jongen![]()
Hij dóét hétquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gut, ik zeg net tegen Fir3fly in #XFA van: Nou, die reboot van BVO duurt wel erg lang. Ik vrees het ergste!
Hij's leuk enzoquote:
Who knows? We smsen wel al de hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
De grote vraag is; vind hij jou ook leuk?
En een nog grotere vraag: waar blijft de fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
De grote vraag is; vind hij jou ook leuk?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een nog grotere vraag: waar blijft de foto?
So cutequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Who knows? We smsen wel al de hele dag.
Ik wilde de spanning nog ff opbouwen piemel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een nog grotere vraag: waar blijft de foto?
quote:Nou. Je eet leuk, je hebt leuke dingen, leuke interesses en je ziet er leuk uit. Allemaal leukheid! We gaan heel saai patat eten..
Ouch (met volume op 10)...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IhN-VvHRrYk
. Leuk filmpje! Mooi, apart, vreemd!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een k*tdag vandaagID kwijt en nu 80 euro kwijt vlak voor de feestdagen
. En bed besteld, is het weer de verkeerde
.
Je bent wel een soort poes, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef PeRi het volgende:
Miauw dan?
Houd nou eens op met lekkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Grmbl.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd nou eens op met lekken.
Pas als dit topic vol zit ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
voor jou deze dan:quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom Sven graag tegemoet.
Die smileyquote:
Oeh, die schreeuwt gewoon "ERIK!".quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Grmbl.
Sven heeft een reputatie als klikspaan!quote:
quote:
Dan moet hij eerst eens een keer aardig tegen mij doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, doe's lief tegen Lynx, jij enge donkerblauwerd!
Die probeer ik inderdaad hoog te houdenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sven heeft een reputatie als klikspaan!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog altijd even vrijgevig op het gebied van half verteerd voedsel zie ik.
Kom jij nou maar eens over de brug met die fles wijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst eens een keer aardig tegen mij doen
Daar wacht ik al 2 jaar op
hohoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kom jij nou maar eens over de brug met die fles wijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding] heeft ImageShack een nieuw logo?
Je bent de voetveeg van Sport?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Die heeft desportcrew
voor me uitgekozen
quote:
En het bleef stil...quote:
Time flies when you're having fun boredquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Is het nou al bijna half twaalf..
Wat van ":W" is nou helemaal van jou?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
Een beetje mijn Quitmessage stelen he!
Jij houdt het dus gewoon bij "Lynx, vuile!quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:00 schreef sbientje het volgende:
je moet eens douchen lynx, iedereen vindt je vuil
wat een misgrap...sorry
je bent erg geliefd zo te zien, Lynxquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij houdt het dus gewoon bij "Lynx, vuile!"
I love it when they talk dirty to mequote:Op zaterdag 9 december 2006 01:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je bent erg geliefd zo te zien, Lynx![]()
![]()
Lynx had 'm opgelostquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:12 schreef sbientje het volgende:
svieeeeeen?had jij je raadsel nog opgelost? ik moest er vannacht in bed ineens aandenken
a=1, b=2, c=5 en d=6
Daar ga ik raar over denkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
I love it when they talk dirty to me![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.
I knowquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Sven!
Aha.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:10 schreef BVO het volgende:
Kijk eens in de topiclijst.
Ja, wrijf het er maar in. Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:22 schreef Svensational het volgende:
F3: http://forum.fok.nl/topic/947287/2/50#44272622!
Alle berichten nalezen op spellings- en grammatica foutenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Sven, wat doe jij nou zoal in die Sport-Crew?
Kut, overheen gelezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:48 schreef sbientje het volgende:
sven
doorwerken
Succes voor Bjoerndalen en Henkel
wedstrijdeb
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, hoi.
We zijn er al om je te helpenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef sbientje het volgende:
kom allemaal eens op irc, ik zit nu alleen met sven en dat vind ik eng
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Leuk dat je ook even op IRC was, Woelli.![]()
Dat ga ik ook nog doen. Of morgen. Ik stel het al dagen uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zometeen een grote schoonmaak houden.
Da's vlakbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zwaait naar de luitjes vanuit A'veen
Van jou ja. De mensen geven aan het niet te waarderen wat je doet, doe het dan niet. Of zet het in spoilertags.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms snap ik sommige mensen echt nietWat een gedoe om nix in het ANTM spoilertopic..
Er is een standaard regel wat VS-spoiler topics aangaat...ik hield die regel aan. En als het was afgesproken dat het in spoilers moest had ik het best willen doen, maar het is nergens zo neergezet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van jou ja. De mensen geven aan het niet te waarderen wat je doet, doe het dan niet. Of zet het in spoilertags.
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms snap ik sommige mensen echt nietWat een gedoe om nix in het ANTM spoilertopic..
Sommige dus nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.
En CDP negeert dit berichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |