Verkoudheid is toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Omdat m'n keel pijn gaat doen..en m'n neusje verstopt begint te raken.![]()
Juist. I'm in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://home.planet.nl/~tappe007/Chi%20Neng%20Qigong.htm
Aha.
Dat je er maar veel voordeel bji mag hebben enzo, ziektekiempjequote:
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je er maar veel voordeel bji mag hebben enzo, ziektekiempje.
Dat hoef je ook niet, hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).
Grin, herkenbaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik vind het vooral leuk. Ik ben heel erg bezig met dat soort dingen (geen zin om er nu over uit te wijden).
Allergie hier, allergie daar. En dat maal 10x en allemaal een ergheidsfactor van een triljoen ofzoquote:
Last van m'n koppie. Gisteren zo'n vreemde pijn dat ik maar even bij de pc weg ben gegaan. (Dat doe ik niet snel) Vandaag nog steeds niet helemaal in orde. Maar och, zolang ik nog kan typen, kan 't niet heel erg zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allergie hier, allergie daar. En dat maal 10x en allemaal een ergheidsfactor van een triljoen ofzo!
Jij dan?.
Grin, ja en de rest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik voel me kerngezond, fysiek gezien!
Dat had ik dinsdag ook, bleef aan tot woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Last van m'n koppie. Gisteren zo'n vreemde pijn dat ik maar even bij de pc weg ben gegaan. (Dat doe ik niet snel) Vandaag nog steeds niet helemaal in orde. Maar och, zolang ik nog kan typen, kan 't niet heel erg zijn
Daar hebben we het even niet overquote:
Heb je 'm al? Ik heb 'm echt woensdag op de bus gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef sbientje het volgende:
zo, ik ben er ook weer
Peribedankt voor je kerstkaart!!!
Iets beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef sbientje het volgende:
haaai, hoe voel je je vandaag?
hetis niet veel, maar iig ietsquote:
Ja, en ik zie wel wat er gebeurt, ik heb er op dit moment niet echt veel invloed op. Nu eerst een rustig weekend en dan zie ik volgende week wel verder.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
hetis niet veel, maar iig ietstoch?
nee, helaas helaas, nog niets gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef Svensational het volgende:
Nog een foutje gezien op sport, sbien?
Hmmm...ik heb vanaf kwart over drie vijf fouten gevonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, helaas helaas, nog niets gezien![]()
Ah, je hebt het over me gehad?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
trouwens, sven spreken ze hier uit als swien![]()
Jaquote:
natuurlijk, wat dacht jij dan??quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over me gehad?
Da's lekker, meid! Eet smakelijkquote:
Quatro formaggio, natuurlijk.quote:
Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's lekker, meid! Eet smakelijk
(Niet een beetje vroeg voor avondeten?)
Zeg dat maar niet tegen, Lynx. Die is daar ook verzot opquote:
quote:Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op..
Ach ja, 'honger' is maar iets relatiefs bij mij. Ik eet echt alleen als ik trek heb.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:18 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dan zal je wel honger hebben gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |