Daar hebben we het even niet overquote:
Heb je 'm al? Ik heb 'm echt woensdag op de bus gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef sbientje het volgende:
zo, ik ben er ook weer
Peribedankt voor je kerstkaart!!!
Iets beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef sbientje het volgende:
haaai, hoe voel je je vandaag?
hetis niet veel, maar iig ietsquote:
Ja, en ik zie wel wat er gebeurt, ik heb er op dit moment niet echt veel invloed op. Nu eerst een rustig weekend en dan zie ik volgende week wel verder.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
hetis niet veel, maar iig ietstoch?
nee, helaas helaas, nog niets gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef Svensational het volgende:
Nog een foutje gezien op sport, sbien?
Hmmm...ik heb vanaf kwart over drie vijf fouten gevonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, helaas helaas, nog niets gezien![]()
Ah, je hebt het over me gehad?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
trouwens, sven spreken ze hier uit als swien![]()
Jaquote:
natuurlijk, wat dacht jij dan??quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over me gehad?
Da's lekker, meid! Eet smakelijkquote:
Quatro formaggio, natuurlijk.quote:
Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's lekker, meid! Eet smakelijk
(Niet een beetje vroeg voor avondeten?)
Zeg dat maar niet tegen, Lynx. Die is daar ook verzot opquote:
quote:Net gehaald, straks de oven in. Ik heb alleen vandaag nog ontbijt op..
Ach ja, 'honger' is maar iets relatiefs bij mij. Ik eet echt alleen als ik trek heb.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:18 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dan zal je wel honger hebben gehad!
Voor mij wordt het vanavond weer bus+cafe+nog-niet-gevonden-slaapplek+brakheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef PeRi het volgende:
Hmm dat wordt pizza + bollywood + bank + deken + fanta denk ik vanavond.
Para/ibu's helpen niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef Natalie het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik nu wel of niet naar A'dam moet gaan. Zie 't eik niet zitten met die koppijn
Ik wilde ook uit, maar ik moet werken morgen ( = vroeg beginnen). En in 1x door heb ik al eens geprobeerd en was geen succesquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor mij wordt het vanavond weer bus+cafe+nog-niet-gevonden-slaapplek+brakheid.
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde ook uit, maar ik moet werken morgen ( = vroeg beginnen). En in 1x door heb ik al eens geprobeerd en was geen succes!
Oh college's heb ik sowieso gelukkig bijna niet op vrijdagenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezien.
Grinz, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wou ik vanmorgen ook doen met college, maar ik heb er toch maar vanaf gezien.
Maar weg van de pc hielp dat ook niet? Ik word altijd helemaal gek vd pc als ik koppijn heb.quote:
Nou ja, ik moest op een matje op de grond slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grinz, kan ik me iets bij voorstellen.
Bedje is dan toch wel erg aantrekkelijk, hè.
Meestal niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar weg van de pc hielp dat ook niet? Ik word altijd helemaal gek vd pc als ik koppijn heb.
Hehe Hoeist behalve met je hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Natalie het volgende:
Middagggggg CDP!
Verder gaat ie primaquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hehe Hoeist behalve met je hoofdpijn?
Ja, gister heel erg lopen flirten met een leuke jongenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Verder gaat ie prima
Weekend voor de deur. Da's altijd fijn. (lees: uitslapen)
Met jou ook alles best?
Gut, ik zeg net tegen Fir3fly in #XFA van: Nou, die reboot van BVO duurt wel erg lang. Ik vrees het ergste!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Wat flauw, al die -- op Peppi.
Flirtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, gister heel erg lopen flirten met een leuke jongen![]()
Hij dóét hétquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gut, ik zeg net tegen Fir3fly in #XFA van: Nou, die reboot van BVO duurt wel erg lang. Ik vrees het ergste!
Hij's leuk enzoquote:
Who knows? We smsen wel al de hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
De grote vraag is; vind hij jou ook leuk?
En een nog grotere vraag: waar blijft de fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
De grote vraag is; vind hij jou ook leuk?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een nog grotere vraag: waar blijft de foto?
So cutequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Who knows? We smsen wel al de hele dag.
Ik wilde de spanning nog ff opbouwen piemel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een nog grotere vraag: waar blijft de foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |