quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.
I knowquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Sven!
Aha.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:10 schreef BVO het volgende:
Kijk eens in de topiclijst.
Ja, wrijf het er maar in. Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:22 schreef Svensational het volgende:
F3: http://forum.fok.nl/topic/947287/2/50#44272622!
Alle berichten nalezen op spellings- en grammatica foutenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Sven, wat doe jij nou zoal in die Sport-Crew?
Kut, overheen gelezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:48 schreef sbientje het volgende:
sven
doorwerken
Succes voor Bjoerndalen en Henkel
wedstrijdeb
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, hoi.
We zijn er al om je te helpenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef sbientje het volgende:
kom allemaal eens op irc, ik zit nu alleen met sven en dat vind ik eng
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Leuk dat je ook even op IRC was, Woelli.![]()
Dat ga ik ook nog doen. Of morgen. Ik stel het al dagen uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zometeen een grote schoonmaak houden.
Da's vlakbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zwaait naar de luitjes vanuit A'veen
Van jou ja. De mensen geven aan het niet te waarderen wat je doet, doe het dan niet. Of zet het in spoilertags.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms snap ik sommige mensen echt nietWat een gedoe om nix in het ANTM spoilertopic..
Er is een standaard regel wat VS-spoiler topics aangaat...ik hield die regel aan. En als het was afgesproken dat het in spoilers moest had ik het best willen doen, maar het is nergens zo neergezet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van jou ja. De mensen geven aan het niet te waarderen wat je doet, doe het dan niet. Of zet het in spoilertags.
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms snap ik sommige mensen echt nietWat een gedoe om nix in het ANTM spoilertopic..
Sommige dus nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.
En CDP negeert dit berichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mja, vind het een beetje raar om luid en duidelijk de winnares neer te zetten als bekend is dat iedereen (op jij na dan) de aflevering downloadt en dat die pas vrijdag/zaterdag op zn vroegst beschikbaar is.. kan je toch wel rekening mee houden lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |