Er komen nieuwe FOT mods.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri, doe eens iets lekken.
Joh! Scoop!quote:
nou zit ik hier al 2 maanden, maar deze heb ik nog nooit gehoordquote:
OK, ik heb waarschijnlijk weer een vreemd dialect te pakken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou zit ik hier al 2 maanden, maar deze heb ik nog nooit gehoord![]()
vær så god zeggen ze bij mij int durp
dan? heb je iets te ver gewandeld, dan zit je nl in ruslandquote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
Al zeggen ze благодарность..........
Dat maakt niet uit, het klinkt voor mij allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
dan? heb je iets te ver gewandeld, dan zit je nl in rusland
Ik was zelf ook al slapen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar morgen mee begin? Heb nu hoofdpijn, en wil nog even tv kijken
kennis?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Natalie het volgende:
Scandinavië
(Al hoor ik net van een Finse kennis dat 'r nog steeds geen sneeuw ligt daar)
* Kijkt in FOKquote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog wat nieuws achter de schermen?
Mirror het dan ff, dan zoek ik zelf welquote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
* Kijkt in FOK
Nope, daar krijg ik nooit wat van mee.
Voor de echte scoops zal je denk ik toch in FC moeten zijn denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mirror het dan ff, dan zoek ik zelf wel.
Heb wat vrienden in Finland wonen nav mijn tijd daarquote:
idd.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Stoute FOK!.
quote:ik wordt de nieuwe spellingchecker van FOK!sport
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:02 schreef sbientje het volgende:
de servers protesteren tegen sven's nieuwe functie
[..]![]()
Nee, ik zei toen "misschien"quote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef sbientje het volgende:
het is een echte quote van sven, uit een msn gesprek
En deze ook niet zeker?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik deedt het niet eens expres.
kijk hier doe ik het voor!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Sbien je bent geweldig, echt top.
Morgen ben ik je hulp alweer vergetenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
kijk hier doe ik het voor!
geen dank, liever pluspunten
nee bij mij is ie retesnel, en msn doet het ook perfectquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Is bij jullie het forum ook zo traag?
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
Mwoahquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ja verdomme, nou is het niet grappig meerquote:
Die ja sloeg opde traagheid, maar juist door die traagheid duurde het een eeuwigheid voor mijn posts gepost was, waardoor ie ongemakkelijk onder een andere vraag verscheen, en ik de quote erin moest zetten om het antwoord weer ergens op te laten slaan, en dat duurt, omdat het forum zo traag is, extra lang, wat dus eigenlijk mijn antwoord weer bevestigt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |