Hoe bedoel je qua aantal sterren?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef Feen het volgende:
Username: Feen
Email: frankvanveen(apestaart)hot mail punt com
Team: Valencia natuurlijk!
ps: is het niet eerlijker om een max aantal sterren voor een team te doen? en voor die screens is het voor de ps2 lastig, als iemand dit niet voor mekaar krijgt moet er gewoon voor referee gezorgd worden die de wedstrijd volgt.
Ja ik bedoel met het team kiezen, zeg maar een inter is 5 sterren en een ajax bijv 3.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je qua aantal sterren?
En dat overige, ik ga van de eerlijkheid van mensen uit, mocht er een meningsverschil zijn kunnen de laatste uitslagen gewoon terug gekeken worden, dat moet geen probleem worden![]()
Nah dat met dat sterren is zoveel gedoe joh, ik vind het mooi zoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Feen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel met het team kiezen, zeg maar een inter is 5 sterren en een ajax bijv 3.
uitslagen weet ik niet of je die kan terugkijken, weet niet of de server dat al heeft gefixt.
ok, maar ja wat je wel krijgt is dat als je 16 teams hebt dat er na 8 clubs gekozen je sowieso een team hebt die minder goed is, maar goed wie het eerst komt....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nah dat met dat sterren is zoveel gedoe joh, ik vind het mooi zo![]()
Ja maar dat zul je altijd hebben, maar als je gewoon een goede speler bent kun je ook wel winnen, maar de groepen worden eerlijk verdeeld zodat iedereen eigenlijk kans heeftquote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef Feen het volgende:
[..]
ok, maar ja wat je wel krijgt is dat als je 16 teams hebt dat er na 8 clubs gekozen je sowieso een team hebt die minder goed is, maar goed wie het eerst komt....
Sorry Inter is al in gebruikquote:Op donderdag 7 december 2006 20:10 schreef toma het volgende:
Username : Toma
E-mail: thooomassss@hotmail.com - thomasvorselaars@gmail.com
Team : Inter
mail maar naar allebij
hotmail gebruik ik alleen voor msn, krijg er zoveel spam op dat ik m nooit check
nee sorry, geen landen, je kan nog altijd ac milan nemen volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef toma het volgende:
[..]
hmmm... alle goeie teams zijn al in gebruik
echt geen landen ?
dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus, Milan, Bayern, AS Roma, Lyon, zijn nog allemaal over, om er maar een paar te noemen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Harregarre
huibie88 [at] hotmail [dot] com
Feyenoord
Welke regels? 10 minuten, Fine, Summer, Night? Condition Normal? We need the info!![]()
Nou omdat je aandringt:quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke regels? 10 minuten, Fine, Summer, Night? Condition Normal? We need the info!![]()
Ik heb ballen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel leuk opzich dat je t probeert met die kakkerlakken
Je wil Villarreal, maar je weet niet eens hoe je het moet schrijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wil graag van team wisselen. Villareal ipv FC Barcelona.
De prijs is een niet-opengesperde anus.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Deefje het volgende:
Wanneer begint het toernooi en wat is de prijzenpot?
er staat nog AC Milan bij mijn naamquote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef denthemen het volgende:
dan sluit hierbij de inschrijvingshit en zal ik zo snel mogelijk met de 2 poule's komen en een schema!
Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wie is peils, die heb ik nog nooit in een PES topic gezien.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus! Wat een poules! Anders zitten meteen Inter, Barcelona en Man Utd bij Feyenoord in de poule.Bayern en Liverpool zijn wel te kloppen, in principe.
Ok, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voor
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd... Ik denk ook wel dat er drie favorieten zijn in poule A en dat er dus hevig gestreden zal worden om die felbegeerde 4e plek
We zullen zien, zometeen spelen, rond een uurtje of 7?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Feen het volgende:
Tuurlijk haalt Feyenoord die 4e plek, ze hebben gister weer ff een opsteker gehad, dus zo snel mogelijk nog een wedstrijd erachteraan!
Ik denk:
Poule B:
1. Villareal
2. Valencia
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. Lyon
6. Arsenal
![]()
Kom anders nu, ik zit in English PC Lobby 4 zometeenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef Feen het volgende:
ik vind het prima
Oeps, ik ben vergetenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef Feen het volgende:
Plaatsen jullie zelf de screen van de pot? Chelsea - vs Arsenal?
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef arpy het volgende:
De eerste match is inmiddels gespeeld en was de kraker tussen Arsenal en Chelsea.
De wedstrijd begon redelijk in evenwicht met kansen aan beide kanten.
Totdat in de 40e minuut Robben doorbrak en Senderos geen andere keuze had en hem moest neerhalen.
Hoewel het een schwalbe leek van Robben, kon Senderos meteen gaan douchen. Tot ieders verbazign trok de strenge scheids direct rood.
De wedstrijd begon nu chaotisch te worden en in tegenstelling tot de verhoudingen was het Arsenal die kon profiteren van de slechte organisatie bij Chelsea.
Chelsea herpakte zich direct na het tegendoelpunt en brak door met "Sheva" die de keeper omzeilde en de gelijkmaker maakte.
Na de rust maakte Drogba op fabelachtige wijze het winnende doelpunt.
Hij controleerde de bal met z'n hoofd, om deze daarna in de verre hoek te koppen.
De keeper was kansloos.Hierna waren er geen noemenswaardige gebeurtenissen te melden.
Eindstand 2-1 voor FC Chelsea
[afbeelding]
Wow coolquote:Op donderdag 14 december 2006 20:29 schreef denthemen het volgende:
xswords, jij bent mijn 1e reserve
Verder spelen we maar 1 keer tegen elkaar, men moet zelf even kijken wie er uit en thuis speelt, maakt verder weinig uit, 1e uitslag word meegenomen in de klassering, klasse jongens, nu de rest
Zou je nog even je mail adres willen achterlaten, ik ga er vanuit dat er waarschijnlijk toch nog wel iemand zal afvallen dus wees voorbereidquote:
Soms is dat een storing ja, maar dat wordt vanzelf verholpen. Ik heb het zelf ook gehad een aantal dagen terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef xswords het volgende:
Username: SupaX
E-mail: xswords@gmail.com
Team: Zelfde team van die afvaller heeft gekozen...
trouwens ik kan opeens met me andere account, lobby's niet in komen, is er misschien een manier om dit te kunnen verhelpen?
Welkom peils. We hebben een wedstrijd op de planning.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:44 schreef thfc het volgende:
Oké,
hey mensen,
ik ben nieuw hier, en ben eigenlijk peils!!!
Ik had wat aanmeldingsproblemen, met email en gebruikersnaam, vandaar dat ik nu deze naam heb, en een ander mail adres!!!
Gebruikersnaam: thfc
Pes naam: peils
E-mail: peils@planet.nl
hoop dat het niet te veel probleem zal leveren (daar ga ik tenminste vanuit)
veel succes allemaal!!!
Gewoon 1 keerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:30 schreef toma het volgende:
aan t einde van elke speelronde zal ik de tussenstand bijwerken
moet iedereen trouwens 2 keer tegen elkaar ? Of niet ?
shit, jammer dat ik dat niet vannacht zag anders hadden we meteen kunnen spelen, ik ben beschikbaar tot 14:00 en anders na 12:30 weer vanavond!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Welkom peils. We hebben een wedstrijd op de planning.
beetje vreemde tijdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef thfc het volgende:
[..]
shit, jammer dat ik dat niet vannacht zag anders hadden we meteen kunnen spelen, ik ben beschikbaar tot 14:00 en anders na 12:30 weer vanavond!!!
avondquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
beetje vreemde tijden
nacht dienst ?
Zullen we nu anders spelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef thfc het volgende:
[..]
avond, je soaciale leven is ff anders op die dienst maar daar komen we ook wel overheen
![]()
Leuk gedaan Feen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Hier filmpie van de doelpunten van de wedstrijd Chelsea - Arsenal
http://www.youtube.com/watch?v=Y6vTgGkC0pA
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Neem de beelden op met me tv kaart en bewerk ze op me laptopiie.quote:
Ik ben nu aanwezig en in staat om te spelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef StarGazer het volgende:
Denthemen, ben je er? Heb de hele dag al problemen met mijn pc zodat ik nauwelijks online kon zijn. Kunnen nu wel FF de wedstrijd spelen.
welke software gebruik je daarvoor ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef Feen het volgende:
[..]
Neem de beelden op met me tv kaart en bewerk ze op me laptopiie.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Ach stap op man, gewoon goeie actie langs een verdediger en Henry stond vrij, dus tikkie opzij. Anders kun je alles wat een voorzet is wel als een cutback beschouwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Cutback-doelpunt van Arsenal.
![]()
Dat 't goed uitgespeeld is, betekent nog niet dat het géén cutback is. Het is een cutback aangezien de bal wordt teruggelegd op de wachtende Henry. En een voorzet is 't niet, want daarvoor staan ze te dicht op elkaar. Je moet wel de feiten onder ogen zien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 07:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach stap op man, gewoon goeie actie langs een verdediger en Henry stond vrij, dus tikkie opzij. Anders kun je alles wat een voorzet is wel als een cutback beschouwen
Vandaag maar ff? (zondag)quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef satecl het volgende:
Feen ik moet tegen jou zie ik, wanneer zullen we...?
sorry ik ben gister niet eens thuis geweest. Zullen we vanavond spelen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef Fargo het volgende:
Toma, had jij mijn mail vrijdag nog gehad? Ik zou eventueel later vandaag wel kunnen...
quote:Op zondag 17 december 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
Beetje jammerlijk dat besneeuwde veld
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef denthemen het volgende:
De instellingen voor een wedstrijd
Match Time:10 min.
Match Type: EX.Off
PK:Off
Injuries:Off
Condition:Normal
Time:Night
Season:Summer
Weather:Fine
Kan je vandaag spelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef thfc het volgende:
[..]
avond, je soaciale leven is ff anders op die dienst maar daar komen we ook wel overheen
![]()
Ik speel op de PS2 overigens...quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:19 schreef toma het volgende:
ja
Ja, ik kan er nu wel in...al gaat het niet van harte, volgens mijquote:
je kiest bij serversquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nu wel in...al gaat het niet van harte, volgens mij
Goed, hoe pakken we het aan?![]()
hmm... fijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:55 schreef Fargo het volgende:
Kon dat Common Friendly niet in die jij hier geplaatst had. Kan wellicht met de opties te maken hebben (waar kan ik dat veranderen?)
Echter, ik ging uit de lobby en verloor meteen mijn verbinding...
OK, thnx..dat zal me wel lukken... Nu eerst nog verbindingquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
hmm... fijn.
Common Friendly is de enige plek waar PS2 gamers tegen PC gamers kunt spelen.
Om Multi-Platform gaming aan te zetten moet je in een lobby gaan (maakt niet uit welke)
Dan ga je naar Network Options en dan naar Multi-platform setting. Die zet je op ON en dan moet t goed zijn.
ik wacht wel evenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
OK, thnx..dat zal me wel lukken... Nu eerst nog verbinding
Sorry...
quote:Na een voortreffelijke opening van Bayern werd Barcelona achteruit gedreven. Dit resulteerde in enkele kansen waarbij Makaay het gevaarlijkst was met een schot dat vlak voorlangs ging. Na een kwartier spelen leek het erop dat Barcelona zich had herpakt en ging ten aanval. Dit resulteerde in een bal op de lat van Deco. Maar na 18 minuten zette Xavi de catalanen op voorsprong door een schot op de rand van het strafschop hoog langs de keeper te krullen na een goeie pass van van Bronkhorst. Barca bleef aanvallen maar het gevaar kwam van twee kanten, vlak voor rust zette Eto'o FC Barcelona op een 0-2 voorsprong door binnen te koppen uit een corner.
Bayern begon de tweede helft zoals ze de eerste waren begonnen. Dit resuleerde in een goal door een foute terug-speel-bal van Thuram die genadeloos binnen werkt geschoten door Makaay. De goal bracht weer vuur in het spel. Bayern kreeg een mogelijkheid van afstand om de 2-2 binnen te schieten maar Makaay mikte op de paal. Enkele minuten later faalde Eto'o niet en zette de catalanen weer op een comfortabele voorsprong van 1-3 door een van richting veranderd schot binnen te tikken.
De slotfase van de wedstrijd bracht een hoop kansen door een excelerende Saviola op de flank maar ook een goed combinerend München.
ik heb een goed geheugenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef Fargo het volgende:
Heb overigens niet de apparatuur om screens en dergelijke te maken...mijn excuses daarvoor!
Geweldig leuk verslag!!quote:
Heb je tijd vandaag?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar eens kijken waneer ik m'n eerste pot kan spelen... Heb gisteren m'n herkansing Wiskunde gehad. (Braak...)
Ik speel PC, misschien kunnen we vanavond de wedstrijd spelen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit in principe in de lobby op 't moment...
Speel je op PC of PS2 Deefje?
Ok! Is goed, z.s.m. dan maar afhandelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Deefje het volgende:
[..]
Ik speel PC, misschien kunnen we vanavond de wedstrijd spelen?
Zit wat in, maar hij heeft een gmail account opgegeven dus weet niet of 'ie op MSN zit met dat adres...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef denthemen het volgende:
spreek anders ff af via msn, dan ben je tegelijk in de lobby.. lijkt mij slimmer
Ik ben vanaf nu beschikbaar. En ja, dat adres gebruik ik ook als msn (je bent toegevoegd).quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit wat in, maar hij heeft een gmail account opgegeven dus weet niet of 'ie op MSN zit met dat adres...![]()
Edit: Wel een beetje vervelend, ik was namelijk van plan om een film te gaan kijken met een paar anderen zo, dus ik blijf niet wachten tot ik een ons weeg...![]()
![]()
Ik zie je niet online op MSN, maar ik ben er nu ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:10 schreef Deefje het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu beschikbaar. En ja, dat adres gebruik ik ook als msn (je bent toegevoegd).
Moet morgen werken tot half 4. Dan ben ik vanaf 4 uur tot 1 uur 's nacht beschikbaar. Mail me maar een tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie je niet online op MSN, maar ik ben er nu ook.
Wel een beetje snel graag want ik ben eigenlijk een film aan 't kijken met m'n ouders.
Update: Deefje, kun je even terugmailen o.i.d.? Ik kan echt niet nog heel lang gaan wachten nu. Er wordt op mij gewacht namelijk...![]()
![]()
Update2: Sorry, maar ik wacht nog 5 minuten. Ik zie dat je hier ook niet meer ingelogd hebt op Fok na je laatste bericht, geen mail terug, geen teken van leven op msn...![]()
Update3: Dan maar kijken of 't morgen kan, of als je eventueel nog vrij laat kan. (Tegen twaalven...)
Mochten 2 teams beide niks van zich laten horen binnen deze tijd dan zal ik de computer deze wedstrijd laten spelen en dan telt deze uitslag mocht 1 van de teams wel zijn best doen om aanwezig te zijn en dit ook duidelijk kan aantonen wint die persoon met 3-0quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:00 schreef Feen het volgende:
Hey denthemen, hoe zit het als de wedstrijd niet op tijd gespeeld kan worden?
Van achteren op Bahia inglijden noem ik niet op de bal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:13 schreef Deefje het volgende:
Mooi verslag!
ps. De sliding waaruit de goal viel was op de bal
joo satecl, ben je beschikbaar? ik ga vanmiddag weg dus zou graag nu willen spelen en anders vanavond?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef satecl het volgende:
nee nee nee ik ben er gewoon, morgen kan ik ook wel... ikk hoor het nog wel... ik moest vandaag de hele dag kerts inkopen doen en moet zo lasergamen+uitgaan... dus morgen vroeg in de middag?
klopt, bedankt voor het ff duidelijk uitleggenquote:Op zondag 24 december 2006 19:57 schreef arpy het volgende:
Als je in een lobby zit, ga naar [network options] [multi-platform settings] en zet Multi-platform op ON.
PS2 tegen PC kan voor zover ik weet alleen in die "common friendly" lobby op [ENGLISH/FRENCH] server
Ik vrees pas na de Kerstdagen, eerlijk gezegd. Heb dan wel vakantie, de rest van de week, dus gelegenheid genoeg op het eerste gezicht. We komen er wel aan uit. Om maar even wat te opperen, woensdagmiddag?quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef Deefje het volgende:
Fargo, wanner heb je tijd om Liverpool - Bayern Munchen te spelen?
Zou moeten lukken ja.quote:Op maandag 25 december 2006 09:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vrees pas na de Kerstdagen, eerlijk gezegd. Heb dan wel vakantie, de rest van de week, dus gelegenheid genoeg op het eerste gezicht. We komen er wel aan uit. Om maar even wat te opperen, woensdagmiddag?
Jawel joh, is een zéér gewaardeerd member johquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet tegen StarGazer... Ik heb die nick hier nog niet op Fok! gezien, geloof ik...
Ik zie 'm alleen nooit posten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jawel joh, is een zéér gewaardeerd member joh![]()
![]()
daarom is hij ook zo gewaardeerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie 'm alleen nooit posten.![]()
![]()
Daar heb je hemquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef StarGazer het volgende:
Leuk idee!
Ik wil opzich ook wel meedoen.
Username : StarGazer
E-mail: gideonbours@hotmail.com
Team: Manchester United
yoquote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
Wie is Villarreal? Mijn volgende tegenstander, dus kom maar op
Sorry, heb vandaag geen tijd gehad. Morgenmiddag misschien?quote:Op woensdag 27 december 2006 16:50 schreef Fargo het volgende:
Deefje, op zich ben ik beschikbaar... Laat je maar horen hier!
Laat het me even weten, als het echt niet lukt komen we tot een oplossingquote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef toma het volgende:
sorry jongens mijn pc is gecrasht. Ik ben waarschijnlijk volgende week pas weer inzetbaar.
Morgenmiddag heb ik visite. Wellicht 's avonds, of anders vrijdag....vanaf de namiddag!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:54 schreef Deefje het volgende:
[..]
Sorry, heb vandaag geen tijd gehad. Morgenmiddag misschien?
Vanavond red ik niet meer, morgen of overmorgen dan maar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kut
Vanavond uurtje of 7 in de English friendly lobby?
Prima, morgen eind van de middag kan ik wel. Oudjaarsdag ga ik niks plannen, omdat ik niet weet waar ik zit enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanavond red ik niet meer, morgen of overmorgen dan maar.
Knallen met je zusje!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oudjaarsdag ga ik niks plannen, omdat ik niet weet waar ik zit enzo
Sorry, was vergeten te melden dat ik een week naar Zwitserland ging. Ben vanaf morgenavond weer beschikbaar. (ps 2 staat in Groningen en ben met oud & nieuw nog ff thuisthuis).quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet tegen StarGazer... Ik heb die nick hier nog niet op Fok! gezien, geloof ik...
mn PC is weer gemaaktquote:Op zondag 31 december 2006 18:33 schreef denthemen het volgende:
Toma, ik moet tegen jou, wanneer ben je beschikbaar?
Morgenavond is goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:02 schreef Fargo het volgende:
Deefje, wat dacht je van morgenavond? Of woensdagavond? Heel misschien kan ik zelfs vanavond al... Maar ik wacht even jouw beschikbare tijden af!
Ach so...quote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten te melden dat ik een week naar Zwitserland ging. Ben vanaf morgenavond weer beschikbaar. (ps 2 staat in Groningen en ben met oud & nieuw nog ff thuisthuis).
Kan de hele avond, hele weekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:36 schreef satecl het volgende:
Arpy, wanneer wil jij...?? Vanavond(niet te laat) kan ik wel....
1 2 3 4 5 6 | FC Barcelona 1 1 0 0 3 3-1 Internazionale 1 1 0 0 3 2-1 Manchester United 1 0 0 1 0 1-2 Bayern München 1 0 0 1 0 1-3 Feyenoord 1 0 0 1 0 0-3 |
1 2 3 4 5 6 | Chelsea 1 1 0 0 3 2-1 Arsenal 2 1 0 1 3 6-2 Valencia 2 1 0 1 3 5-4 Real Madrid 1 0 0 1 0 2-4 Villarreal 2 0 0 2 0 2-8 |
Ik kan vandaag tot 4uur... geef maar een gil als je beschikbaar bent... gister moest ik 8uur weg...Wat voor console heb jij eigenlijk...?quote:
netjes, als de uitslagen van de volgende ronde bekend zijn zal ik weer zo'n plaatje makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen ik heb even een nieuwe stand gemaakt (alle wedstrijden verwerkt). Ik vond die van denthemen wat onduidelijk, dus hier een nieuwe:
Poule A
[ code verwijderd ]
Poule B
[ code verwijderd ]
K, ik heb de pc-versie en zit nu in english/french, english/commonfriendly/01.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik kan vandaag tot 4uur... geef maar een gil als je beschikbaar bent... gister moest ik 8uur weg...Wat voor console heb jij eigenlijk...?
1 2 3 4 5 6 | FC Barcelona 1 1 0 0 3 3-1 Internazionale 1 1 0 0 3 2-1 Manchester United 1 0 0 1 0 1-2 Bayern München 1 0 0 1 0 1-3 Feyenoord 1 0 0 1 0 0-3 |
1 2 3 4 5 6 | Olympique Lyon 2 2 0 0 6 5-3 Arsenal 2 1 0 1 3 6-2 Valencia 2 1 0 1 3 5-4 Real Madrid 2 0 0 2 0 3-7 Villarreal 2 0 0 2 0 2-8 |
Ik ga nu inloggen... Zeg maar waar ik heen moet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Deefje het volgende:
Fargo? Heb je nu misschien tijd om de wedstrijd te spelen?
wie koopt er nou een PS3quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef satecl het volgende:
ff een vraag, ik ga een PS3 kopen, en daar zit WiFi op(draadloos internet zegmaar), kan ik dan ook PES6 die ik voor de PS2 heb op mijn PS3 spelen online(draadloos)...???
te duur. Daarom kopen te weinig mensen 'm en worden er te weinig games op uitgebracht. Koop een xbox360 dat scheelt je veel geld.quote:
Speel je op PC? Zo ja, doe dan maar lobby 10 ofzo (English).quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ga nu inloggen... Zeg maar waar ik heen moet?
Nee, sorry....heb PS2...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:04 schreef Deefje het volgende:
[..]
Speel je op PC? Zo ja, doe dan maar lobby 10 ofzo (English).
Kom eraan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nee, sorry....heb PS2...
Zit in
- English/French
- Common Friendly
- Room FargoNLD
Wachtwoord = fok
ja hoelaat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef denthemen het volgende:
Toma, kan je morgenmiddag spelen?
Weet ik ook niet meer. Mooi verslag!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef Fargo het volgende:
Liverpool - Bayern 3-2
Liverpool juicht als de Reds haar tweede opeenvolgende zege boekt. Bayern likt de wonden en hoopt op betere tijden. De Beierse formatie staat na twee duel nog altijd met lege handen.
De wedstrijd werd al na twee minuten opengebroken toen Dirk Kuyt een voorzet vanaf links op juiste waarde wist te schatten. Doelman Kahn was kansloos, 1-0. De bezoekers leken aangeslagen en hadden het geluk aan hun zijde toen Roy Makaay mocht juichen na een onoplettendheid in de defensie van de gastheren. Een wilde kopbal van achteruit gaf de Nederlandse spits een niet te missen kans, 1-1. Toch kwam de thuisploeg nog voor rust op voorsprong. Opnieuw brak Liverpool uit over links, ook dit keer was het raak via Kuyt, zodat de Reds met een voorsprong aan de thee begonnen.
Na rust was het nog sneller raak dan na het eerste fluitsignaal in het eerste bedrijf. Al binnen twee minuten kwam Bayern op gelijke hoogte. Pizarro bedient Makaay, die draait weg en mikt raak in de verre hoek, 2-2. Het startsignaal voor een boeiende tweede helft, die niet bol staat van de kansen en vlotte combinaties, maar beide ploegen knokken voor de punten. Vijf minuten voor tijd valt dan toch de beslissing. Gerrard breekt door in het centrum en heeft de hoek voor het uitzoeken. De bezoekers komen nog tot een poging van Pizarro die maar rakelings over het doel van de thuisploeg vliegt, maar Liverpool kan niet veel later opgelucht ademhalen. De kwartfinale is na vanavond een hele stap dichterbij gekomen. En Bayern? Dat kijkt uit naar de derde wedstrijd. Een wedstrijd waarin ze misschien tot het uiterste moeten gaan om te vechten voor hun laatste kans...
PS: Wist de tweede doelpuntenmaker van Liverpool niet zeker. Maar omdat de treffer bijna identiek was, leek het me opnieuw Kuyt. Kan me ook vergissen echter.
1 2 3 4 5 6 | FC Barcelona 1 1 0 0 3 3-1 Internazionale 1 1 0 0 3 2-1 Manchester United 1 0 0 1 0 1-2 Feyenoord 1 0 0 1 0 0-3 Bayern München 2 0 0 2 0 3-6 |
1 2 3 4 5 6 | Olympique Lyon 2 2 0 0 6 5-3 Arsenal 2 1 0 1 3 6-2 Valencia 2 1 0 1 3 5-4 Real Madrid 2 0 0 2 0 3-7 Villarreal 2 0 0 2 0 2-8 |
Nee, ik wacht even tot alles gespeeld wordquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:59 schreef Feen het volgende:
Voor poule B mag voor mij de volgende wedstrijden wel bekend worden.
1 2 3 4 5 6 | FC Barcelona 2 2 0 0 6 5-2 Internazionale 2 1 0 1 3 3-3 Manchester United 1 0 0 1 0 1-2 Feyenoord 1 0 0 1 0 0-3 Bayern München 2 0 0 2 0 3-6 |
Ben je er vanavond? Dan kunnen we nl ff de wedstrijd spelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja hij is volgens mij al een tijd niet meer op het forum geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Schiet effe op, dan kunnen we snel door met de volgende ronde, anders zit je in april nog te voetballen...
Op zijn online account heeft hij ook al een tijd geen wedstrijd meer gespeeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja hij is volgens mij al een tijd niet meer op het forum geweest
Hmmz vervelendquote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op zijn online account heeft hij ook al een tijd geen wedstrijd meer gespeeld.
je bent weer veel te lief hequote:Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef denthemen het volgende:
Ik geef hem tot vanavond 23.59, anders heeft stargazer de wedstrijd gewoon gewonnen en geef ik hem nog een week de tijd om te reageren, anders word hij helemaal uit het toernooi gezet, als je dit leest btw:Mail me even: juvenr1@zonnet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |