Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wie is peils, die heb ik nog nooit in een PES topic gezien.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus! Wat een poules! Anders zitten meteen Inter, Barcelona en Man Utd bij Feyenoord in de poule.Bayern en Liverpool zijn wel te kloppen, in principe.
Ok, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voor
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd... Ik denk ook wel dat er drie favorieten zijn in poule A en dat er dus hevig gestreden zal worden om die felbegeerde 4e plek
We zullen zien, zometeen spelen, rond een uurtje of 7?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Feen het volgende:
Tuurlijk haalt Feyenoord die 4e plek, ze hebben gister weer ff een opsteker gehad, dus zo snel mogelijk nog een wedstrijd erachteraan!
Ik denk:
Poule B:
1. Villareal
2. Valencia
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. Lyon
6. Arsenal
![]()
Kom anders nu, ik zit in English PC Lobby 4 zometeenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef Feen het volgende:
ik vind het prima
Oeps, ik ben vergetenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef Feen het volgende:
Plaatsen jullie zelf de screen van de pot? Chelsea - vs Arsenal?
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef arpy het volgende:
De eerste match is inmiddels gespeeld en was de kraker tussen Arsenal en Chelsea.
De wedstrijd begon redelijk in evenwicht met kansen aan beide kanten.
Totdat in de 40e minuut Robben doorbrak en Senderos geen andere keuze had en hem moest neerhalen.
Hoewel het een schwalbe leek van Robben, kon Senderos meteen gaan douchen. Tot ieders verbazign trok de strenge scheids direct rood.
De wedstrijd begon nu chaotisch te worden en in tegenstelling tot de verhoudingen was het Arsenal die kon profiteren van de slechte organisatie bij Chelsea.
Chelsea herpakte zich direct na het tegendoelpunt en brak door met "Sheva" die de keeper omzeilde en de gelijkmaker maakte.
Na de rust maakte Drogba op fabelachtige wijze het winnende doelpunt.
Hij controleerde de bal met z'n hoofd, om deze daarna in de verre hoek te koppen.
De keeper was kansloos.Hierna waren er geen noemenswaardige gebeurtenissen te melden.
Eindstand 2-1 voor FC Chelsea
[afbeelding]
Wow coolquote:Op donderdag 14 december 2006 20:29 schreef denthemen het volgende:
xswords, jij bent mijn 1e reserve
Verder spelen we maar 1 keer tegen elkaar, men moet zelf even kijken wie er uit en thuis speelt, maakt verder weinig uit, 1e uitslag word meegenomen in de klassering, klasse jongens, nu de rest
Zou je nog even je mail adres willen achterlaten, ik ga er vanuit dat er waarschijnlijk toch nog wel iemand zal afvallen dus wees voorbereidquote:
Soms is dat een storing ja, maar dat wordt vanzelf verholpen. Ik heb het zelf ook gehad een aantal dagen terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef xswords het volgende:
Username: SupaX
E-mail: xswords@gmail.com
Team: Zelfde team van die afvaller heeft gekozen...
trouwens ik kan opeens met me andere account, lobby's niet in komen, is er misschien een manier om dit te kunnen verhelpen?
Welkom peils. We hebben een wedstrijd op de planning.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:44 schreef thfc het volgende:
Oké,
hey mensen,
ik ben nieuw hier, en ben eigenlijk peils!!!
Ik had wat aanmeldingsproblemen, met email en gebruikersnaam, vandaar dat ik nu deze naam heb, en een ander mail adres!!!
Gebruikersnaam: thfc
Pes naam: peils
E-mail: peils@planet.nl
hoop dat het niet te veel probleem zal leveren (daar ga ik tenminste vanuit)
veel succes allemaal!!!
Gewoon 1 keerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:30 schreef toma het volgende:
aan t einde van elke speelronde zal ik de tussenstand bijwerken
moet iedereen trouwens 2 keer tegen elkaar ? Of niet ?
shit, jammer dat ik dat niet vannacht zag anders hadden we meteen kunnen spelen, ik ben beschikbaar tot 14:00 en anders na 12:30 weer vanavond!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Welkom peils. We hebben een wedstrijd op de planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |