Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie nu dat de grote van het speelschema/rooster niet helemaal klopt. Dat verrander ik morgen wel
verder alles goed zo ?
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wie is peils, die heb ik nog nooit in een PES topic gezien.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus! Wat een poules! Anders zitten meteen Inter, Barcelona en Man Utd bij Feyenoord in de poule.Bayern en Liverpool zijn wel te kloppen, in principe.
Ok, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is een kennis van me, hij zal dus gewoon normaal meedoen en zo, daar zorg ik wel voor
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd... Ik denk ook wel dat er drie favorieten zijn in poule A en dat er dus hevig gestreden zal worden om die felbegeerde 4e plek
We zullen zien, zometeen spelen, rond een uurtje of 7?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Feen het volgende:
Tuurlijk haalt Feyenoord die 4e plek, ze hebben gister weer ff een opsteker gehad, dus zo snel mogelijk nog een wedstrijd erachteraan!
Ik denk:
Poule B:
1. Villareal
2. Valencia
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. Lyon
6. Arsenal
![]()
Kom anders nu, ik zit in English PC Lobby 4 zometeenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef Feen het volgende:
ik vind het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |