ik kan je daar morgen meer over zeggen, heb t nogal druk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Manchester United - Barcelona, suggestie vrijdagavond?
eyy, ik heb nog reserve nodig, zou jij eventueel in willen vallen als iemand écht niet meer kan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef VoreG het volgende:
ja hoi
Ja best, wanneerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
eyy, ik heb nog reserve nodig, zou jij eventueel in willen vallen als iemand écht niet meer kan?
Nu?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:16 schreef denthemen het volgende:
Deefje, wanneer kan jij spelen?
Ik kan pas vanaf maandagavond, dan kan ik wel praktisch de hele week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:11 schreef Feen het volgende:
Nou spank, dat zal wel een gelijkspelletje weer worden dan haha
Nog altijd geen spoor van HarreGarre? Voor alle duidelijkheid, ik heb hem nog niet genaild omtrent onze op stapel staande wedstrijd. Maar ik verwacht dat hij, mocht hij weer aanwezig/online zijn, zich ook wel in dit topic had gemeld...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ik heb nog niks gehoord, ik geef hem tot zondag, daarna zal ik een vervanger aanstellen
vanavond kan ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Manchester United - Barcelona, suggestie vrijdagavond?
Er is inmiddels een vervanger, ik zal hem weer even inlichten over hoe en wat, dan geef ik daarna zijn naam hier wel, maar die wedstrijd heb jij gewoon met 3-0 gewonnenquote:Op maandag 15 januari 2007 10:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nog altijd geen spoor van HarreGarre? Voor alle duidelijkheid, ik heb hem nog niet genaild omtrent onze op stapel staande wedstrijd. Maar ik verwacht dat hij, mocht hij weer aanwezig/online zijn, zich ook wel in dit topic had gemeld...
Joeghei!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is inmiddels een vervanger, ik zal hem weer even inlichten over hoe en wat, dan geef ik daarna zijn naam hier wel, maar die wedstrijd heb jij gewoon met 3-0 gewonnen
Ik ben nu beschikbaar, speel jij pc of ps2?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Deefje het volgende:
Denthemen, kun je vanavond de wedstrijd spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |