OK, thnx..dat zal me wel lukken... Nu eerst nog verbindingquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
hmm... fijn.
Common Friendly is de enige plek waar PS2 gamers tegen PC gamers kunt spelen.
Om Multi-Platform gaming aan te zetten moet je in een lobby gaan (maakt niet uit welke)
Dan ga je naar Network Options en dan naar Multi-platform setting. Die zet je op ON en dan moet t goed zijn.
ik wacht wel evenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
OK, thnx..dat zal me wel lukken... Nu eerst nog verbinding
Sorry...
quote:Na een voortreffelijke opening van Bayern werd Barcelona achteruit gedreven. Dit resulteerde in enkele kansen waarbij Makaay het gevaarlijkst was met een schot dat vlak voorlangs ging. Na een kwartier spelen leek het erop dat Barcelona zich had herpakt en ging ten aanval. Dit resulteerde in een bal op de lat van Deco. Maar na 18 minuten zette Xavi de catalanen op voorsprong door een schot op de rand van het strafschop hoog langs de keeper te krullen na een goeie pass van van Bronkhorst. Barca bleef aanvallen maar het gevaar kwam van twee kanten, vlak voor rust zette Eto'o FC Barcelona op een 0-2 voorsprong door binnen te koppen uit een corner.
Bayern begon de tweede helft zoals ze de eerste waren begonnen. Dit resuleerde in een goal door een foute terug-speel-bal van Thuram die genadeloos binnen werkt geschoten door Makaay. De goal bracht weer vuur in het spel. Bayern kreeg een mogelijkheid van afstand om de 2-2 binnen te schieten maar Makaay mikte op de paal. Enkele minuten later faalde Eto'o niet en zette de catalanen weer op een comfortabele voorsprong van 1-3 door een van richting veranderd schot binnen te tikken.
De slotfase van de wedstrijd bracht een hoop kansen door een excelerende Saviola op de flank maar ook een goed combinerend München.
ik heb een goed geheugenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef Fargo het volgende:
Heb overigens niet de apparatuur om screens en dergelijke te maken...mijn excuses daarvoor!
Geweldig leuk verslag!!quote:
Heb je tijd vandaag?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar eens kijken waneer ik m'n eerste pot kan spelen... Heb gisteren m'n herkansing Wiskunde gehad. (Braak...)
Ik speel PC, misschien kunnen we vanavond de wedstrijd spelen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit in principe in de lobby op 't moment...
Speel je op PC of PS2 Deefje?
Ok! Is goed, z.s.m. dan maar afhandelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Deefje het volgende:
[..]
Ik speel PC, misschien kunnen we vanavond de wedstrijd spelen?
Zit wat in, maar hij heeft een gmail account opgegeven dus weet niet of 'ie op MSN zit met dat adres...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef denthemen het volgende:
spreek anders ff af via msn, dan ben je tegelijk in de lobby.. lijkt mij slimmer
Ik ben vanaf nu beschikbaar. En ja, dat adres gebruik ik ook als msn (je bent toegevoegd).quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit wat in, maar hij heeft een gmail account opgegeven dus weet niet of 'ie op MSN zit met dat adres...![]()
Edit: Wel een beetje vervelend, ik was namelijk van plan om een film te gaan kijken met een paar anderen zo, dus ik blijf niet wachten tot ik een ons weeg...![]()
![]()
Ik zie je niet online op MSN, maar ik ben er nu ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:10 schreef Deefje het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu beschikbaar. En ja, dat adres gebruik ik ook als msn (je bent toegevoegd).
Moet morgen werken tot half 4. Dan ben ik vanaf 4 uur tot 1 uur 's nacht beschikbaar. Mail me maar een tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie je niet online op MSN, maar ik ben er nu ook.
Wel een beetje snel graag want ik ben eigenlijk een film aan 't kijken met m'n ouders.
Update: Deefje, kun je even terugmailen o.i.d.? Ik kan echt niet nog heel lang gaan wachten nu. Er wordt op mij gewacht namelijk...![]()
![]()
Update2: Sorry, maar ik wacht nog 5 minuten. Ik zie dat je hier ook niet meer ingelogd hebt op Fok na je laatste bericht, geen mail terug, geen teken van leven op msn...![]()
Update3: Dan maar kijken of 't morgen kan, of als je eventueel nog vrij laat kan. (Tegen twaalven...)
Mochten 2 teams beide niks van zich laten horen binnen deze tijd dan zal ik de computer deze wedstrijd laten spelen en dan telt deze uitslag mocht 1 van de teams wel zijn best doen om aanwezig te zijn en dit ook duidelijk kan aantonen wint die persoon met 3-0quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:00 schreef Feen het volgende:
Hey denthemen, hoe zit het als de wedstrijd niet op tijd gespeeld kan worden?
Van achteren op Bahia inglijden noem ik niet op de bal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:13 schreef Deefje het volgende:
Mooi verslag!
ps. De sliding waaruit de goal viel was op de bal
joo satecl, ben je beschikbaar? ik ga vanmiddag weg dus zou graag nu willen spelen en anders vanavond?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef satecl het volgende:
nee nee nee ik ben er gewoon, morgen kan ik ook wel... ikk hoor het nog wel... ik moest vandaag de hele dag kerts inkopen doen en moet zo lasergamen+uitgaan... dus morgen vroeg in de middag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |