quote:Op donderdag 7 december 2006 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mwah, je hebt gelijk.... maar als die bitsjes van mij konden bewegen..... dan was het stofhappen geblazen.
Is primaquote:Op donderdag 7 december 2006 02:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hahaha ik vind hem meesterlijk!!!! en ga hem met jouw goedkeuring ook nog gebruiken ook!
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 7 december 2006 02:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is prima, moet je 'm zelf wel ff ergens anders uploaden
Ow, ik zie nu pas dat ie klein genoeg is om 'm in de usericon manager te gooienquote:Op donderdag 7 december 2006 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voorWeet je ergens iets? Enne.... waarmee maak je zoiets schitterends? Daar wil ik wel eens mee aan de slag gaan....
1x sneeuw voor DDquote:Op donderdag 7 december 2006 02:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Lynx
Kan je voor mij wat sneeuw fixen in m'n icoontje?
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef RedFever007 het volgende:
whehe Unagi is geniaal![]()
Lynx, als je tijd over hebt, kun mijn icon nog ietwat verkersten![]()
Tnkx alvast
Ik leef nogquote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef purplerose het volgende:
Lynx liefje je leeft nog!!!![]()
Kan je mijn ava ook kerstig tintje geven?
Dat kan hier: FEEst icoontjes #3: Met Yeahinho, T_F, ijsmeis en _Saviour_quote:Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef seekfaM het volgende:
ik doe ook mee met avatars maken![]()
![]()
na het eten alleen
Je kán te ver gaanquote:Op zondag 10 december 2006 18:08 schreef PsyCha het volgende:
Friends is zo overrated!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, thx lynxbeeb!!!quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik leef nog
[afbeelding] zoiets?
wel ergens anders uploaden als je m wilt gebruiken
Het barst er van de newbiesquote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef purplerose het volgende:
lynxje waarom kom je niet meer naar #fok, ik mis je daar
quote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het barst er van de newbies
(ik was er laatst nog! een minuutje....)
Uploaden naar photobucket oid en instellen als webicoonquote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow en ik kan die nieuwe ava niet uploaden, hijs groter dan 10kb
Een PR is niet zo moeilijk, een R is wat moeilijker, zo niet onmogelijkquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef e-wok het volgende:
[..]
Misschien kun je een pr rijden op een van mijn banen
Nee, er zijn drie scene's uit Band of Brothers die ik graag als avatars wilquote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet je Unagi-ross een muts op tegen de ook toe te voegen dwarrelende sneeuw?
No more Unagi?quote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, er zijn drie scene's uit Band of Brothers die ik graag als avatars wil.
Ok, gun me even een paar minuten, geef ik je de dvd, scene en minuten...quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No more Unagi?
Welke scenes zijn dat dan? Ik heb BoB wel ergens liggen hier, nog niet gekeken, dus je moet me ff helpen de scenes aan te wijzen.
Niet meer inmiddelsquote:Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
Hehe spelen jullie nog steeds TMN
Tijden gespeeld, tof spel
Die in je sig welquote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
Lynx is top!
Maar die van mij heeft ie mooi niet gemaakt!
Jepquote:
1 en 3 zal denk ik wel drastisch ingekort moeten worden vrees ikquote:
Kijk maar of het wat gaat lukken. Bij die ene soldaat die zijn helm laat vallen, mag je een hoop weghalen. Het gaat mij erop dat hij "medic" roept en dan zijn "geweer" en zijn "helm" laat vallen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
1 en 3 zal denk ik wel drastisch ingekort moeten worden vrees iknummer 3 is al 300 frames (framerate gehalveerd), en na zo'n 50 frames zal ik al aan de 100kb ong. zitten. Daarna zal de kwaliteit snel omlaag gaan
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met mn opmerking dat het niet goed overkomt. Die scene heb ik er helemaal in zitten, maar dat moment valt totaal niet op door het kleine formaatquote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Maar ik mis bij de eerste alleen zijn laatste look.. wanneer ie schiet.
Ik vind ze gewoon SUPERquote:Op maandag 18 december 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met mn opmerking dat het niet goed overkomt. Die scene heb ik er helemaal in zitten, maar dat moment valt totaal niet op door het kleine formaat
Het is echt alleen dat einde.. is zo snel afgekat.. terwijl inderdaad op televisie ziet dat er anders uitquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is echt alleen dat einde.. is zo snel afgekat.. terwijl inderdaad op televisie ziet dat er anders uit![]()
!
Die eerste is mooier. Ik hou hem zoquote:Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Einde iets uitgerekt voor het "dramatische effect"
ik vind persoonlijk de tweede mooierquote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die eerste is mooier. Ik hou hem zo.
Nou twijfel ikquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk de tweede mooier![]()
Die van jou is ook wel tof trouwens.quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kun je de mijne ook sneeuwen of iets dergelijks?.
Dat behoort tot de mogelijkhedenquote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dankjequote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] zoiets?
En zoals altijd: zelf ff elders uploaden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |