quote:Op donderdag 7 december 2006 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mwah, je hebt gelijk.... maar als die bitsjes van mij konden bewegen..... dan was het stofhappen geblazen.
Is primaquote:Op donderdag 7 december 2006 02:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hahaha ik vind hem meesterlijk!!!! en ga hem met jouw goedkeuring ook nog gebruiken ook!
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 7 december 2006 02:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is prima, moet je 'm zelf wel ff ergens anders uploaden
Ow, ik zie nu pas dat ie klein genoeg is om 'm in de usericon manager te gooienquote:Op donderdag 7 december 2006 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voorWeet je ergens iets? Enne.... waarmee maak je zoiets schitterends? Daar wil ik wel eens mee aan de slag gaan....
1x sneeuw voor DDquote:Op donderdag 7 december 2006 02:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Lynx
Kan je voor mij wat sneeuw fixen in m'n icoontje?
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef RedFever007 het volgende:
whehe Unagi is geniaal![]()
Lynx, als je tijd over hebt, kun mijn icon nog ietwat verkersten![]()
Tnkx alvast
Ik leef nogquote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef purplerose het volgende:
Lynx liefje je leeft nog!!!![]()
Kan je mijn ava ook kerstig tintje geven?
Dat kan hier: FEEst icoontjes #3: Met Yeahinho, T_F, ijsmeis en _Saviour_quote:Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef seekfaM het volgende:
ik doe ook mee met avatars maken![]()
![]()
na het eten alleen
Je kán te ver gaanquote:Op zondag 10 december 2006 18:08 schreef PsyCha het volgende:
Friends is zo overrated!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, thx lynxbeeb!!!quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik leef nog
[afbeelding] zoiets?
wel ergens anders uploaden als je m wilt gebruiken
Het barst er van de newbiesquote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef purplerose het volgende:
lynxje waarom kom je niet meer naar #fok, ik mis je daar
quote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het barst er van de newbies
(ik was er laatst nog! een minuutje....)
Uploaden naar photobucket oid en instellen als webicoonquote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow en ik kan die nieuwe ava niet uploaden, hijs groter dan 10kb
Een PR is niet zo moeilijk, een R is wat moeilijker, zo niet onmogelijkquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef e-wok het volgende:
[..]
Misschien kun je een pr rijden op een van mijn banen
Nee, er zijn drie scene's uit Band of Brothers die ik graag als avatars wilquote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet je Unagi-ross een muts op tegen de ook toe te voegen dwarrelende sneeuw?
No more Unagi?quote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, er zijn drie scene's uit Band of Brothers die ik graag als avatars wil.
Ok, gun me even een paar minuten, geef ik je de dvd, scene en minuten...quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No more Unagi?
Welke scenes zijn dat dan? Ik heb BoB wel ergens liggen hier, nog niet gekeken, dus je moet me ff helpen de scenes aan te wijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |