Wat is het origineel van jouw iconquote:
het mannetje is een frans/canadees kinderboekenfiguur dat ook klonk heet, dit plaatje komt hier vandaan:quote:Op maandag 20 november 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het origineel van jouw icon?
Neuh, dat bedoelde ikquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
het mannetje is een frans/canadees kinderboekenfiguur dat ook klonk heet, dit plaatje komt hier vandaan:
[afbeelding]
of bedoel je iets anders
voor puntoortje:quote:Op maandag 20 november 2006 12:33 schreef puntoortje het volgende:
wil iemand mijn icoontje sintvriendelijk maken
* lief kijkt
quote:Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Day het volgende:
Ik wil heel graag een winter-engeltje, met sneeuw en zo.
Wie is er zo lief?
quote:Op maandag 20 november 2006 12:48 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
voor puntoortje:
[afbeelding]
Okay, ga je gang.quote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Klonk het volgende:
worden meisjes hier eerder geholpen, zo ja dan laat ik mijn tieten even zien![]()
zie je de reacties al voor je, in US een topic openen, de tieten van Klonk en dan een paar manboobs waar menig vrouw jaloers op zal zijnquote:
Maak er een log overquote:Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
zie je de reacties al voor je, in US een topic openen, de tieten van Klonk en dan een paar manboobs waar menig vrouw jaloers op zal zijn
En tevens tvpquote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[afbeelding]
- iets met sinterklaas
- iets met oud en nieuw
Alvast bedankt!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |