serieus ?????quote:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
zo eindelijk een restaurantje gevonden voor zaterdagavond...bij 2 uur bezig geweest !
het wordt de eetkamer v haarlem (als 6e keuze)
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achterquote:Op woensdag 6 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
tweeentwintig dubbelepunt zestien
vroegerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achter
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Bjoro het volgende:
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !
opa en oma meenemen als dank voor het oppassen !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.
Maar het eten zal wel goed zijn.
Speciale gelegenheid dat je er naartoe gaat? Iets te vieren?
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snelquote:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
valt mij ook op. misschien een raar bannertje ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
Zoals je ziet niet dusquote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |