serieus ?????quote:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
zo eindelijk een restaurantje gevonden voor zaterdagavond...bij 2 uur bezig geweest !
het wordt de eetkamer v haarlem (als 6e keuze)
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achterquote:Op woensdag 6 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
tweeentwintig dubbelepunt zestien
vroegerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achter
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Bjoro het volgende:
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !
opa en oma meenemen als dank voor het oppassen !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.
Maar het eten zal wel goed zijn.
Speciale gelegenheid dat je er naartoe gaat? Iets te vieren?
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snelquote:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
valt mij ook op. misschien een raar bannertje ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
Zoals je ziet niet dusquote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snel
Het is een complotquote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
wat is dit nou weer, winamp lijkt selectief alleen nog maar kerstliedjes uit mijn onmetelijke MP3 collecytie te spelen?
in de CL of in het hele seizoen?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
hsv wint ook z'n eerste potje in de CL![]()
Levert toch nog een paar leuke centjes op, net zoals Kopenhagen nu ook 2 winstpartijen op z'n conto/bankrekening kan bijschrijven.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
hsv wint ook z'n eerste potje in de CL![]()
ik probeer te werken gvd, beetje pittiger muziek mag dan wel!quote:
We wish you a merry christmasquote:Op woensdag 6 december 2006 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer te werken gvd, beetje pittiger muziek mag dan wel!
als dit kutklus'je' klaar is gaat dat misschien wel lukken ja~!quote:
Last Christmas !quote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dit kutklus'je' klaar is gaat dat misschien wel lukken ja~!
meer een soort Christmas at Ground Zeroquote:
dank je, heb er maar een Soundgarden CD ingeramdquote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef dndiek het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Succes nog Againzender
the horror, er is maar één echt leuk kerstliedjequote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
wat is dit nou weer, winamp lijkt selectief alleen nog maar kerstliedjes uit mijn onmetelijke MP3 collecytie te spelen?
jezus, kom je ff met moeilijke raadsels op de vroege ochetndquote:Op donderdag 7 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
the horror, er is maar één echt leuk kerstliedje
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezus, kom je ff met moeilijke raadsels op de vroege ochetnd
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn favoriete kerstliedje is "ik ben een kerstbal" van Bert & Ernie. Briljant
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]die werd dus ook door m'n winamp afgespeeld net
![]()
mijn telefoon is mijn MP3 speler. Erg weinig geheugen, maar mocht ik het willen kan ik dat zo uitbreiden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:33 schreef rubbereend het volgende:
heb trouwens vandaag maar ff een mp3spelertje besteld van mn gespaarde punten bij T-Mobile. Eentje van 128 mb, niet groot maar iig meer dan niks.
[..]
Sterkte morgen/straks.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga zo 's slapen. Morgen 3 uurtjes school en daarna de begrafenis
sterkte morgen....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
sterktequote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |