serieus ?????quote:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
zo eindelijk een restaurantje gevonden voor zaterdagavond...bij 2 uur bezig geweest !
het wordt de eetkamer v haarlem (als 6e keuze)
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
Zijn wij geloof ik nog nooit geweest.
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achterquote:Op woensdag 6 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
tweeentwintig dubbelepunt zestien
vroegerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
FOK! loopt dus (als gewoonlijk) weer achter
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Bjoro het volgende:
op dinnersite en iens zijn ze goed te spreken over het eten....geloof iets minder over de "truttige" buitenkant !
opa en oma meenemen als dank voor het oppassen !quote:Op woensdag 6 december 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Wij vonden het er van binnen ook wat truttig uitzien.
Maar het eten zal wel goed zijn.
Speciale gelegenheid dat je er naartoe gaat? Iets te vieren?
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snelquote:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
valt mij ook op. misschien een raar bannertje ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier erg wisselvallig, ene keer razendsnel, andere keer een minuut voor een pagina.
Zoals je ziet niet dusquote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn er problemen met je internetserver, want hier gaat het gewoon snel
Het is een complotquote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
wat is dit nou weer, winamp lijkt selectief alleen nog maar kerstliedjes uit mijn onmetelijke MP3 collecytie te spelen?
in de CL of in het hele seizoen?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
hsv wint ook z'n eerste potje in de CL![]()
Levert toch nog een paar leuke centjes op, net zoals Kopenhagen nu ook 2 winstpartijen op z'n conto/bankrekening kan bijschrijven.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
hsv wint ook z'n eerste potje in de CL![]()
ik probeer te werken gvd, beetje pittiger muziek mag dan wel!quote:
We wish you a merry christmasquote:Op woensdag 6 december 2006 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer te werken gvd, beetje pittiger muziek mag dan wel!
als dit kutklus'je' klaar is gaat dat misschien wel lukken ja~!quote:
Last Christmas !quote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dit kutklus'je' klaar is gaat dat misschien wel lukken ja~!
meer een soort Christmas at Ground Zeroquote:
dank je, heb er maar een Soundgarden CD ingeramdquote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef dndiek het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Succes nog Againzender
the horror, er is maar één echt leuk kerstliedjequote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
wat is dit nou weer, winamp lijkt selectief alleen nog maar kerstliedjes uit mijn onmetelijke MP3 collecytie te spelen?
jezus, kom je ff met moeilijke raadsels op de vroege ochetndquote:Op donderdag 7 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
the horror, er is maar één echt leuk kerstliedje
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezus, kom je ff met moeilijke raadsels op de vroege ochetnd
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn favoriete kerstliedje is "ik ben een kerstbal" van Bert & Ernie. Briljant
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]die werd dus ook door m'n winamp afgespeeld net
![]()
mijn telefoon is mijn MP3 speler. Erg weinig geheugen, maar mocht ik het willen kan ik dat zo uitbreiden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:33 schreef rubbereend het volgende:
heb trouwens vandaag maar ff een mp3spelertje besteld van mn gespaarde punten bij T-Mobile. Eentje van 128 mb, niet groot maar iig meer dan niks.
[..]
Sterkte morgen/straks.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga zo 's slapen. Morgen 3 uurtjes school en daarna de begrafenis
sterkte morgen....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
sterktequote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef DarkShine het volgende:
Snater ze.quote:
Ik ben aan het werk, nou ja nu even nietquote:
Ja hoor, het is lekker rustig in het hotel.quote:Op donderdag 7 december 2006 05:20 schreef tong80 het volgende:
10 op elkaar ?
Verder alles goed met je ?
Dat kan in dit hotel af en toe best!quote:Op donderdag 7 december 2006 05:23 schreef tong80 het volgende:
Ik moet aan the Shining denken als ik je zo zie posten
Ik ben al 10 minuten bezig om dat broodje achter m'n kiezen te krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 05:29 schreef tong80 het volgende:
Te eng, dus ik ga maar slapen. Trusten Voreg. En eet smakelijk.
The shinningquote:Op donderdag 7 december 2006 05:29 schreef VoreG het volgende:
De schoonmaakster kwam net binnen, die lijkt ongeveer op dat mens dat in die badkuip ligt... Na de omhelsing met Jack Nicholson dan
Hier ook opvallend rustig, geen file ondanks storm + regen.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:05 schreef appelsientje het volgende:
Oja goede morgen nog
was lekker rustig op de weg
Punt is: Minder vertragingen > 30 minuten betekent minder terugbetalen van de kaartjes/abonnementsgeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 06:31 schreef VoreG het volgende:
In de volkskrant
"1/5 reizigers beter af met nieuwe dienstregeling"
Geweldig gedaan NS![]()
....
52% van de reizigers is langer onderweg, maar ja! Er rijden nu wel meer treinen dus je hoeft minder lang te wachten.
Het was idd flink aan het waaien... mijn auto(tje) waaide bijna van de weg.. maar ja heb dan ook maar een Nissan micraquote:Op donderdag 7 december 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook opvallend rustig, geen file ondanks storm + regen.
Hele huis is al in kerstsferen, Glenn vond het optuigen van de kerstboom geweldig
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:48 schreef Againzender het volgende:
verdraaid nlastig typenh als er ern ventjr op je schgoot springrt
net weer begonnenquote:
www.buienradar.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:02 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Againzender, jij bent wel een beetje een weerman, waar kon ik die weerradar vinden met actuele buien enzo?
quote:
tja, soms looopt het niet helemaal zoals je had gehoopt....quote:Op donderdag 7 december 2006 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]lijkt wel of je het druk hebt
Dat gevoel ken ik maar al te goed... Maar bijna kerstquote:Op donderdag 7 december 2006 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, soms looopt het niet helemaal zoals je had gehoopt....
Daar heb je een punt.. maar het is ook wel lekker om vrij te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben dan verplicht vrij. Is wel lekker maar dat zijn noramliter ook fijne werkdagen, rustig op de weg, rustig op werk, alvast administratieve voorbereidingen voor het komende jaar doen etc. en dan heb je zo weer wat vrije dagen gewonnen in een periode met lekkerder weer.
die week heb ik vrij ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar al te goed... Maar bijna kerst
nog vrij tussen kerst en oud&nieuw?
Ga je nog wat leuks doen in je vakantie Bossie?quote:
Neu, vakantie is al bijna voorbij helaas. Gewoon nog 2 dagen relaxen,quote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen in je vakantie Bossie?
filequote:Op donderdag 7 december 2006 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Met de autooooooooooooooooooooooooooooooooo naar het werk![]()
![]()
![]()
Hehe juist vandaag... terwijl het zo druk is, succesquote:Op donderdag 7 december 2006 09:42 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Neeeeeeeee, ik ben er al manquote:Op donderdag 7 december 2006 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Hehe juist vandaag... terwijl het zo druk is, succes
oooooooquote:
Nou, ik ben het niet helemaal met je eens, maar het is wel lekker, geen tochtige stations of zoquote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef appelsientje het volgende:
ooooooo![]()
wel lekker het met de autoveel beter dan met de trein.
Vandaag op de GVU rekenen is inderdaad niet erg slimquote:Op donderdag 7 december 2006 09:42 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Je zou zeggen dat ik keer openklappen genoeg moet zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 09:46 schreef RayMania het volgende:
Lekker weertje he, m'n paraplu is echt 34x uitgeklapt.
Heerlijk, alleen in je auto, lekker warm... geen mensen om je heen... de rust..quote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik ben het niet helemaal met je eens, maar het is wel lekker, geen tochtige stations of zo
Er staat inmiddels al een plasje water voor de balie hier
Nee, ik durfde het niet te gokken.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag op de GVU rekenen is inderdaad niet erg slim![]()
heb je al een keer wat gehoord over die bekeuring?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen in je auto, lekker warm... geen mensen om je heen... de rust..
Alleen in slaap vallen is niet een goed idee
En advocaten, en corpsballetjes etc...quote:Op donderdag 7 december 2006 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik durfde het niet te gokken.
Ik hoorde net op de radio dat VBL supportersvandalen naast alcohol ook cocaļne gebruiken, en dat dat normaal zou zijn![]()
![]()
Euh nee nog steeds niet.. het is vandaag precies 9 weken geleden...quote:Op donderdag 7 december 2006 10:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heb je al een keer wat gehoord over die bekeuring?
Oei, en je was al SCHiekquote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
Ik krijg de kachel niet meer aan *ril*
is 'ie al wel een keer aangeweest dit najaar?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
Ja, maar hij slaat wel vaker uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie al wel een keer aangeweest dit najaar?
Dan is er een vrouw heel erg opgewonden geraakt van een Bluezz achter de baliequote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Bluezz het volgende:
Er staat inmiddels al een plasje water voor de balie hier
Ik heb de verwarming dit najaar nog geeneens aangeraakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
Hij doet het weerquote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming dit najaar nog geeneens aangeraakt.
quote:Maaruh, u is wel vrij lang ziek, iemand onveilig in de aars gestampt?
Zo zie je maar weer, maar goed dat ik geen huisarts benquote:
Meerdere, meerderequote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Dan is er een vrouw heel erg opgewonden geraakt van een Bluezz achter de balie
Nee, dan zou je aan iedere jongeman met griepverschijnselen vragen: gisteren weer lekker gebeft zeker?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, maar goed dat ik geen huisarts ben
Zo af en toe is de bevestiging van de juiste beroepskeuze best prettig toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan zou je aan iedere jongeman met griepverschijnselen vragen: gisteren weer lekker gebeft zeker?![]()
Foto's?quote:
Dat je niet geschikt bent voor huisarts wil niet zeggen dat je nu wel op je plek zit uiteraardquote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo af en toe is de bevestiging van de juiste beroepskeuze best prettig toch?
Gewoon een kwestie van afstrepen.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat je niet geschikt bent voor huisarts wil niet zeggen dat je nu wel op je plek zit uiteraard![]()
Nee, die vraag stelt 'ie alleen aan de lesbische bezoekers van de huisartsenpostquote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan zou je aan iedere jongeman met griepverschijnselen vragen: gisteren weer lekker gebeft zeker?![]()
alle beroepen waar intellect aan te pas komtquote:Op donderdag 7 december 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van afstrepen.
Hoe kom jij aan Danny's lijstje?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
alle beroepen waar intellect aan te pas komt
alle beroepen waar communicatieve vaardigheden aan te pas komen
alle beroepen waar je bij moet bewegen
DIGGER is ook journalistquote:Op donderdag 7 december 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
alle beroepen waar intellect aan te pas komt
alle beroepen waar communicatieve vaardigheden aan te pas komen
alle beroepen waar je bij moet bewegen
Cricketquote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Cricket Hooligans.
Nog even en alleen het snooker is nog gevrijwaard van dat tuig.
Niet zo boos SCHquote:
quote:
quote:
Mijn computer thuis is kapot en ik moet nog wat afmaken?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef borisz het volgende:
je komt ook de studieruimte niet in, nu met een goede smoes wel toegang gekregen
dan ga je ergens anders het afmakenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn computer thuis is kapot en ik moet nog wat afmaken?
Ga het tussenurenspel spelen, grootse lol meebeleefd!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef borisz het volgende:
veel tussenuren en dan zijn de computers bezet wegens proefwerken![]()
The Ashesquote:
nooit van gehoord, lijkt mij wel grappigquote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ga het tussenurenspel spelen, grootse lol meebeleefd!![]()
![]()
Wat doe je? Je pakt enkele vellen leeg papier en plakt deze aan elkaar zodat je een route a la ganzenbord kan neerpennen. In enkele vakjes zet je dan wat nummers neer die voor enkele opdrachten staan, zoals:haal een broodje kroket voor degene die net aan zet was gooi een prop papier naar de leraar/lerares in het volgende lesuur ga NU naar huis ren naar de wc ga op de tafel staan en kijk als een kaptein over de aula heen
Ehm....quote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ga het tussenurenspel spelen, grootse lol meebeleefd!![]()
![]()
Wat doe je? Je pakt enkele vellen leeg papier en plakt deze aan elkaar zodat je een route a la ganzenbord kan neerpennen. In enkele vakjes zet je dan wat nummers neer die voor enkele opdrachten staan, zoals:haal een broodje kroket voor degene die net aan zet was gooi een prop papier naar de leraar/lerares in het volgende lesuur ga NU naar huis ren naar de wc ga op de tafel staan en kijk als een kaptein over de aula heen
zelf verzonnen.... je doet soms gekke dingen als je veel tussenuren hebtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
nooit van gehoord, lijkt mij wel grappig![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
zelf verzonnen.... je doet soms gekke dingen als je veel tussenuren hebt
en bedankt......... heb ik het ook weer!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinds zondag zit dat vervelende "we benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellepe nie waar" in mn hoofd.
Dat is inderdaad vervelendquote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinds zondag zit dat vervelende "we benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellepe nie waar" in mn hoofd.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bedankt......... heb ik het ook weer!
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Uitvaart was mooi, Jack Vinders zong het YNWA. Veel stewards en fans aanwezig. Zaal stond helemaal vol.
Kreeg alleen onderweg naar de uitvaart een telefoontje dat de pa van mijn beste kameraad vlak daarvoor was overleden
Tering, ook dat nog.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Uitvaart was mooi, Jack Vinders zong het YNWA. Veel stewards en fans aanwezig. Zaal stond helemaal vol.
Kreeg alleen onderweg naar de uitvaart een telefoontje dat de pa van mijn beste kameraad vlak daarvoor was overleden
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef rubbereend het volgende:
en bedankt......... heb ik het ook weer!
Sterkte.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Het ging hier net gigantisch te keer aan de kust.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:50 schreef Againzender het volgende:
het is donker, met af en toe een flits
hier ookquote:Op donderdag 7 december 2006 15:50 schreef Againzender het volgende:
dat is hier dus ook net overgetrokken, de hagel ligt er nog!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging hier net gigantisch te keer aan de kust.
Enorme windvlagen, stikdonker en onweer.
Begint nu weer wat lichter te worden.
Hier nog zonder flitsquote:Op donderdag 7 december 2006 15:50 schreef Againzender het volgende:
die Fransen zullen het inderdaad wel weer hebben uitgelokt !quote:Op donderdag 7 december 2006 16:01 schreef SCH het volgende:
Nu maar hopen dat de UEFA Feyenoord een beetje met rust laat en Nancy en de politie daar op 'dr flikker geeft.
hij heeft gewoon een verhaal klaar en weet wat hij moet vertellen. En hij kan dit, in tegenstelling tot Balkenende!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ie het uit zijn hoofd doet
de relschoppers naar het stadion drijven en ze daar naar binnen sturen werkt natuurlijk niet mee!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die Fransen zullen het inderdaad wel weer hebben uitgelokt !![]()
Nou ja, bij hen ligt wel de fout.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die Fransen zullen het inderdaad wel weer hebben uitgelokt !![]()
standaard natuurlijkquote:
Luik? Hebben die er nu weer mee te maken?!quote:
Prachtig toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging hier net gigantisch te keer aan de kust.
Enorme windvlagen, stikdonker en onweer.
Begint nu weer wat lichter te worden.
Dan had je maar naar een warmere locatie moeten verhuizenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef popolon het volgende:
Occasional heavy snow showers with areas of blowing snow. High -6°C, Low -11°C
Global warming my ass.
Man ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan had je maar naar een warmere locatie moeten verhuizen![]()
![]()
Je kent zijn andere hobbys niet gekkiequote:Op donderdag 7 december 2006 16:40 schreef popolon het volgende:
Woont er toch nog een echte man in je huis sch.
SCHieuwnierig isquote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kent zijn andere hobbys niet gekkie
Hier ook, gek hequote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
het begint hier trouwens behoorlijk te bliksemen en donderen
Ik heb het lekker allemaal jullie kant opgestuurd.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm hier is het ondertussen ook pikzwart
goedeavond trouwens iedereen
Dankjequote:Op donderdag 7 december 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het lekker allemaal jullie kant opgestuurd.![]()
www.testking.comquote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjemaar goed ik zit al lekker binnen en ga voorlopig ook niet naar buiten, dus laat maar komen!
In je bed met een vrouw naast je met regen die tegen je raam tikt is lekkerder hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
wat een kutweer.
Wel heerlijk geslapen zo, lekker donker, regen die tikt (mwah tikt, stort) op je raam. Lekker hoor.
Dan slaap ik nietquote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In je bed met een vrouw naast je met regen die tegen je raam tikt is lekkerder hoor
Naar aanleiding van de rellen rond dequote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
F'noord komt dus heel erg goed weg, qua straf van de UEFA.
hadden wij ook op ons lijstje staan (ML) ...maar vonden we inderdaad iets te duur !quote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef golfer het volgende:
Bjoro, Southern Cross is niet gelukt. Zitten nu al weer vol voor de 23e.
We gaan als alternatief naar ML (wel iets duurder, maar we hebben daar goede herinneringen aan).
Doe er maar eentje vazn Danny Blind, die drinkt even niet meer denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef borisz het volgende:
Rondje van feijenoord dan maar
Hoezo?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe er maar eentje vazn Danny Blind, die drinkt even niet meer denk ik![]()
eikel
gisteravond met z'n zatte harses vol op een geparkeerde auto gereden.....quote:
Blinde tyfushond.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
gisteravond met z'n zatte harses vol op een geparkeerde auto gereden.....
Gewoon een taakstraf van 24 uur lijkt me meer dan genoeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Nou ja, er zit een kindje van 2 in de auto, stel je voor dat die wat was overkomen.
Ik word altijd heel rechts qua straffen als het om alcohol in het verkeer gaat. Komt misschien doordat mijn schoolkameraadje op 10-jarige leeftijd zijn moeder kwijtraakte en zijn broertje gehandicapt zag worden toen een dronken tor vol op hun fietsende gezin inreed.
Verplichte gedwongen deportatie naar de USA lijkt mij wel afdoende als straf.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef popolon het volgende:
Gewoon een taakstraf van 24 uur lijkt me meer dan genoeg.
24 uur verplicht naar Ajax-video's van vorig seizoen kijken - dat zal hem lerenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Gewoon een taakstraf van 24 uur lijkt me meer dan genoeg.
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
24 uur verplicht naar Ajax-video's van vorig seizoen kijken - dat zal hem leren![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef popolon het volgende:
-flauw-
Ik ga me niet verlagen tot het verzuurde niveau van golfert.quote:
Je moet ook met de scooter gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Blinde![]()
* Bluezz is met tootootje een kwaltieltje eerder thuis dan met de tlein
mwah dat gerucht ging al vanaf het beginv an de Fuentes zaak...... ze doen er toch geen onderzoek meer na en BArca en Real zullen toch niet gestrafd wordenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:18 schreef maril het volgende:
bron telesport.nl
'Real Madrid en Barcelona deden zaken met Fuentes'
PARIJS - Volgens de Franse kwaliteitskrant Le Monde hebben de Spaanse voetbalclubs FC Barcelona en Real Madrid zaken gedaan met dopingarts Eufemiano Fuentes. De krant baseert het artikel op betrouwbare documenten van medici.
Fuentes is in Spanje het middelpunt van een onderzoek naar een grootscheeps dopingschandaal. Naast Real Madrid en FC Barcelona noemt de krant ook Valencia en Betis Sevilla in relatie tot Fuentes.
Le Monde vroeg Fuentes om een reactie op de berichten dat hij voor diverse topclubs zou hebben gewerkt. „Ik kan er niets over zeggen. Ik ben drie keer met de dood bedreigd. Er is me ook gezegd dat mijn familie serieuze problemen krijgt als ik er iets over vertel. Ik zit niet te wachten op een nieuwe doodsbedreiging”, verklaarde de Spaanse arts aan de Franse krant.
Fuentes, die wel aangaf met voetballers gewerkt te hebben, hield tegenover Le Monde vol dat hij de nationale gezondheidsregels niet heeft overtreden. „In de 29 jaar dat ik mijn beroep uitoefen, heeft geen enkele cliėnt van mij gezondheidsproblemen gekend. Ik heb de sporters die me benaderden altijd in bescherming genomen.” Overigens ontkent Fuentes in het interview niet dat hij atleten verboden middelen zou hebben voorgeschreven. „Als ik een middel voorschrijf dat iemand moet beschermen, is het van secundair belang of het verboden is.”
Zie jequote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Blinde![]()
* Bluezz is met tootootje een kwaltieltje eerder thuis dan met de tlein
Presentatie voor....?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:18 schreef RayMania het volgende:
Avond, stressvolle avond, moet nog presentatie in elkaar flansen voor morgen
.
Mensen die willens en wetens veel te veel zuipen en dan in de auto stappen kun je mij amper zwaar genoeg straffen, je bent dan zo willens en wetens in overtreding, bewust, en daarmee anderen in groot gevaar brengend.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Nou ja, er zit een kindje van 2 in de auto, stel je voor dat die wat was overkomen.
Ik word altijd heel rechts qua straffen als het om alcohol in het verkeer gaat.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 7 december 2006 20:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mensen die willens en wetens veel te veel zuipen en dan in de auto stappen kun je mij amper zwaar genoeg straffen, je bent dan zo willens en wetens in overtreding, bewust, en daarmee anderen in groot gevaar brengend.
En een leuke cursus!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef popolon het volgende:
Maar Blind heeft ook weer niet zoveel gezopen dat ze z'n rijbewijs afnemen.
Dat wordt dus echt een taakstraf en een paar euro boete.
Kom glote jongen zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 20:52 schreef appelsientje het volgende:
Heb echt geen zin om te leren... maar tja... het moet wel
Het lijkt wel of ik weer aan het studeren ben... alleen krijg ik nu een salaris
Je kan ook gewoon op cursus gaanquote:Op donderdag 7 december 2006 20:52 schreef appelsientje het volgende:
Heb echt geen zin om te leren... maar tja... het moet wel
Het lijkt wel of ik weer aan het studeren ben... alleen krijg ik nu een salaris
Ik kijk er later naar, heb het opgenomen.quote:
Jij had het 40 jaar geleden toch al gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk er later naar, heb het opgenomen.
Als je M/V hebt gekeken op Talpa net, dan weet je dat ze niet anders kanquote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Vriendin van ons uit Groningen komt hier slapen, heeft morgen cursus in de buurt
Ze was rond 8-en in Utrecht maar kon het niet vinden en volgde alle aanwijzingen precies andersom op, ze is er nog steeds niet. Ze heeft nu de auto geparkeerd en Nick haalt haar op de fiets
Vrouwen
Groningers
Yups, daarom wil ik het nu weer terugzien.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Jij had het 40 jaar geleden toch al gezien![]()
Ik moet Bloesie ook elke dag op mijn fiets naar d'r werk brengen omdat ze het vanuit Bloemendaal niet kan vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je M/V hebt gekeken op Talpa net, dan weet je dat ze niet anders kan
een lege cd-r moet je voor de gein eens doenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik stop er ook maar een keer een CD in mijn cd-speler. Heb alleen geen idee welke.
Vaduz heeft er al een voor mij uitgekozenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een lege cd-r moet je voor de gein eens doen![]()
Okee, vandaar dat hij wat traag is op MSNquote:Op donderdag 7 december 2006 23:26 schreef dndiek het volgende:
Nee hoor
Ik ben een spelletje aan het spelen tegen -Vaduz-
quote:
Met mij gaat het primaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel goed, morgen op stagegesprek. Als ik dit blok 2 mastervakken haal, lig ik eindelijk weer eens op schema. En jij?
Utregtersj onder mekaorquote:Op donderdag 7 december 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet Bloesie ook elke dag op mijn fiets naar d'r werk brengen omdat ze het vanuit Bloemendaal niet kan vinden![]()
![]()
was je erbij?quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Video van mistwedstrijd bekeken.
Dat is nou echt eens jeugdsentiment.![]()
Dat was genieten voor mij.
ja.quote:
maargoed dan dat je het op tv nog eens kon zien; weet je tenminste wat er gebeurdequote:
Zie De mistwedstrijd Ajax-Liverpool. Donderdag Ned-2.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
maargoed dan dat je het op tv nog eens kon zien; weet je tenminste wat er gebeurde
Dat is wel weer waar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
het geeft je iig wat afleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |