quote:Op woensdag 6 december 2006 02:20 schreef California het volgende:
Doff, ik heb vandaag je avatar gezien.
Oh, en Blow Out. Duh en.
Daarom zet ik die ook steevast op no. 1 als er om lijstjes gevraagd wordt.quote:
laurenzo85 +1quote:Op woensdag 6 december 2006 02:11 schreef laurenzo85 het volgende:
Neeeee, Proust moet dat zijn!!
Ik denk dat Ken Loach in geen van beide films in beeld komt.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef cwk het volgende:
Als Cali vraagt welke film t is aan de hand van dat plaatje, neem ik aan dat die auto's in de film zitten. Ik geloof niet dat de Ierse rebellen begin 20ste eeuw zulke mooie auto's hadden.
En wat vond je ervan?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:20 schreef California het volgende:
Doff, ik heb vandaag je avatar gezien.
Maar het is raar om naar een film te vragen met een ander plaatje erbij.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat Ken Loach in geen van beide films in beeld komt.
Flitspaal +1quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Flitspaal het volgende:
Het is Jean Gabin.
SoK +1quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me eerder Sweet Sixteen.
California +1quote:Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef California het volgende:
L'Homme du Train?
Laurenzo +1quote:Op woensdag 6 december 2006 16:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Antonioni
Tornatore
Visconti
De Sica
Pasolini
Bertolucci
Fellini
Leone
Olmi
ehmm... Begnini
Niet eens stiekemquote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef cwk het volgende:
Is dat niet stiekem Frances McDormand in The Man Who Wasn't There?
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jude Law?![]()
Forest Whitaker?![]()
Jodelle Ferland?![]()
Lonewolf +1quote:
Die is wel correct. Weilands stem vind ik vooral zeikerig en met Vedder heb ik niet veel.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef cwk het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen bij mijn antwoord. Ik roep Chris Cornell voor de zekerheid. Haal die twee nog wel eens door elkaar, hoewel Weilands stem meer iets wegheeft van Vedder. Maar nu trap ik zeker bepaalde mensen op de tenen.![]()
Goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Patch het volgende:
Jon Favreau, The Break Up is dat
SoK + 1quote:Op woensdag 6 december 2006 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michael J. Fox?
en dat is goed genoegquote:Op donderdag 7 december 2006 10:30 schreef flyguy het volgende:
gekeken op aanrade van cwk:
jay chankdraskar of zo
dukes of hazzard en super troopers
wat is het verschil?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef hornage het volgende:
[..]
en dat is goed genoeg
hij heet Jay Chandrasekhar maar ok,
flyguy + 1
Patch +1quote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef Patch het volgende:
Blood Diamond
Gillingham +1quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Gillingham het volgende:
Boiler Room?
SoK + 1quote:Op donderdag 7 december 2006 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Ice Storm?
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Flitspaal het volgende:
La Vie reveé des Anges van Zonca.
Omdat een groot deel van de FMT'ers exact in die periode in de puberteit belandden?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Sokolsky het volgende:
Even een in-crowdvraagje dan maar. Daar wilde ik er eigenlijk gisteren (jubileum!) een paar van stellen, maar toen raadde ik helemaal niks.
Waarom waren er in oktober 2005 opvallend veel Jenna Jameson-vragen?
Niks actueels, meer met een aantal toenmalige users.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:24 schreef cwk het volgende:
Heeft het antwoord te maken met een user of met de actualiteit?
HeiligeDerMoordenaars +1quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Buffalo Soldiers.
Het was zo'n donkere meneer.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef cwk het volgende:
Ik zeg Hoffman voor die meneer van 2 jaar geleden.
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Flitspaal het volgende:
Jamie Foxx
Dat had ik al weer verdrongenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Flitspaal het volgende:
Jamie Foxx
Ik wist dat Jessica toen voor King Kong en Frances was genomineerd. Ik wilde het antwoord niet editten. Het juiste jaar wist ik niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, nee en min of meer.
Iig. Flitspaal +1
'93 waren Emma Thompson en Holly Hunter, in '82 was 't Jessica Lange.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Teresa Wright (Best Actress for The Pride of the Yankees (1942) and Best Supporting Actress for Mrs. Miniver (1942)*)
Ik zat met Greer Garson dan wel in de juiste richting.
* Barry Fitzgerald (Best Actor for Going My Way (1944)* and Best Supporting Actor for Going My Way (1944))
Als je zijn foto had geplaatst als hint, had ik hem wel geweten. Schitterende rol in The Naked City.
Die Barry was dus inderdaad voor dezelfde rol voor 2 verschillende oscars genomineerd.
SaintOfKillers +1quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spoorloos?
Inderdaad, hij won er 3.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
12?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, hij won er 3.
SamuelofSEK +1
Ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef cwk het volgende:
Huh wat is daar grappig aan?
Exactly my thoughts, alleen bedacht ik het me voordat ik het postte.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Denk 't niet, die was andersom. Omgeving stond in brand, acteur niet.
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:24 schreef cwk het volgende:
Blade 2?
Ervaring leert dat je je eerste ingeving altijd moet posten. Nadenken of het wel klopt kan daarna welquote:Op donderdag 7 december 2006 19:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Exactly my thoughts, alleen bedacht ik het me voordat ik het postte.
en geen nieuwe vraag stellen?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:57 schreef hornage het volgende:
dit is mask
Dat is die knul van oa Jeepers Creepers, Justin Long als ik me niet vergis... En hij doet geloof iets voor Microsoft, zoals dat paperclipje van vroeger toch? Tenminste, zoiets had ik in de kroeg vernomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:06 schreef hornage het volgende:
nee man, ik keek ff snel en ging daarna de kroeg in
wie zien we hier rechts en wat speelt hij hier?
[afbeelding]
Geen idee, ik heb alleen bovenstaande ooit eens vernomen... that's it... heb het nooit gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:28 schreef hornage het volgende:
het is idd Justin Long, en hij zit in een computer-achtige reclamespot jah, maar wat speelt hij?
Nou vooruit, dan krijgt Patch hemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat is die knul van oa Jeepers Creepers, Justin Long als ik me niet vergis... En hij doet geloof iets voor Microsoft, zoals dat paperclipje van vroeger toch? Tenminste, zoiets had ik in de kroeg vernomen
cwk + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef cwk het volgende:
Turner & Hooch?
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hoodquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat is zeker die menace 2 society/boyz n' the hood spoof...
dont be a menace?
Ik heb 'm opgezocht (upcoming films weet ik toch niet) en dat omschrijf je nog netjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
die ook niet...
Regisseur is iemand die er wel eens van wordt beschuldigt stijl boven inhoud te plaatsen in zijn films.
quote:
2, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom is die Flitspaal me weer te snel af... ik heb nog amper punten deze maand.
Ik vind het wel een leuke film. Maar ik mag Donald Meek welquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef Sokolsky het volgende:
Nee.
Waarom is die Flitspaal me weer te snel af... ik heb nog amper punten deze maand.
Flitspaal en SoK gaan ook weer lekker los deze maand. Dat wordt weer een 3e plekje voor je.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef Sokolsky het volgende:
Het ergste is: ik weet ook gewoon niks. Dit is volgens mij het eerste plaatje sinds drie dagen wat ik kende, maar het antwoord stond er ook al.
Vierde denk ik, of nog lager.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:33 schreef cwk het volgende:
[..]
Flitspaal en SoK gaan ook weer lekker los deze maand. Dat wordt weer een 3e plekje voor je.
Vanaf volgende week ben ik druk, dan blijft er weinig FMT over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jongen, jongen. De maand is nog jong. Er kan nog van alles gebeuren.
Da's met die knijntjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef cwk het volgende:
Watership down? Of was de titel van een album ofzo?
oh.![]()
1quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef cwk het volgende:
Blood is Thicker Then Water
Open Water
Waterworld
2quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:24 schreef Sokolsky het volgende:
Dark Water.
3quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:24 schreef Neleos het volgende:
Lady In The Water
4quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Lady in the Water
en The Weight of Water?
Dat is 5quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Walk on Water?
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Head above water ook.
Zonder vraagteken, maar vooruitquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:16 schreef cwk het volgende:
Dr. Strangelove or: how I learned to stop worrying and love the bomb
Z?
California +1?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:52 schreef California het volgende:
Gangster no. 1?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef Flitspaal het volgende:
Je hebt ze beiden gestolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |