Doff +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef Doff het volgende:
Of Miss Congeniliality 2
Mischa Barton.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef wyccie het volgende:
Mischa Barton
Ja dus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Patch het volgende:
Is dat een Sam Rockwell?
Welke film?quote:Peter Neal: I've been charged, I've tried building a plot the same way you have. I've tried to figure it out; but, I just have this hunch that something is missing, a tiny piece of the jigsaw. Somebody who should be dead is alive, or somebody who should be alive is already dead.
Detective Germani: Explain that.
Peter Neal: You know, there's a sentence in a Conan Doyle book, "When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."
Doe maar snel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja, die moet ik nog steeds een keer zien. Werd toen snel uitgeschakeld in mijn 1948-tournament.
Ja, dat beperkt het aantal films echt aanzienlijk bij dit genre.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
*Slit throat
*Axe in the head
*Shoplifter
*Police
Shame on you. Twice!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik schaam me diep als het klopt, maar is het dan toch Tenebrae?
Komt hij weer.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ghost World?
Dat is correct.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef JelleS het volgende:
Neen, dat moet Proof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |