Gerne is trouwens Duits voor gaarne en geen misspelling van genre.quote:
Ma nuit chez Maudquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:16 schreef JelleS het volgende:
Blijkbaar is Rohmer toch minder bekend dan ik dacht. Maar even een hele grote hint dan.
When nominated for the Academy Award for Best Foreign Language Film, it was nominated under the title "My Night with Maud" because at the time it had no US distibutor.
Helaas is het niet Samantha.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
Samantha Morton?
In America en Minority Report.
Denk het niet eigenlijk.
Dan geef ik je toch het puntquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is 't te gemakkelijk, daar geef ik geen antwoord op.
Ik vroeg laatst al films met Philippe Noiret. Die speelde samen met Romy in Le vieux Fusil. Een mooie filmquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:.
[afbeelding]
Titel dan maar.
Om de cirkel rond te maken: Romy, Sissi, Les choses de la vie
Takitani.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tony Takitano ofzoiets.
wild at heart?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een rebus van mijn kant.
[afbeelding]
Ander plaatje voor die struik?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is de grote vraag. Brave is het iig niet.
als het een vetplant is, vind ik het een leuke vraag !quote:
SaintofKillers +1quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dragonheart?
Ik kreeg steeds foto's van de band.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
My Bloody Valentine of iets dergelijks?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef Doff het volgende:
Fatal Attraction?
SoK + 1quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding] Patch +1
Hot Shots Part Deux?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belachelijk slechte film.
Patch +1
Dat is helaas niet het juiste antwoord.quote:Op zondag 3 december 2006 00:59 schreef PDOA het volgende:
Schindler's List!
Hmmmm...quote:Op zondag 3 december 2006 01:14 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het juiste antwoord.
Laurenzo + 1quote:Op zondag 3 december 2006 00:24 schreef laurenzo85 het volgende:
Ed, Shenzi en Banzai
Dan moet je Reservoir Dogs nog eens kijken denk ikquote:
Kan niet, die heb ik met Patch geruild.quote:Op zondag 3 december 2006 02:51 schreef California het volgende:
Dan moet je Reservoir Dogs nog eens kijken denk ik.
Nee, dat er echt geen oude zwart/witte vrouw met een grammofoon in Reservoir Dogs zit. Niet eens een beetjequote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
(Bedoel je nou dat die film humor is?)
quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan niet, die heb ik met Patch geruild.
Correct...quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, denk het niet. Volgens mij heb ik het wel gezien. Obchod na korze?
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef California het volgende:
Stranger than Paradise.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef laurenzo85 het volgende:
Nee, ik zou het ook van geen enkele regisseur weten eigenlijk, bedenk ik me nu
heb zo het idee dat ik altijd de tussendoortjes plaats....quote:Op maandag 4 december 2006 15:57 schreef cwk het volgende:
Als je een tussendoortje wil stellen hou ik je niet tegen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
Titel, regisseur, de naam van die acteur, nog 3 films van die acteur en nog 6 films van de regisseur.
ach ja... moest toch iemand verschonen geloof ik... is alweer een tijdje geleden...quote:
Cul de Sac van Roman Polanski met Donald Pleasance.quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
Titel, regisseur, de naam van die acteur, nog 3 films van die acteur en nog 6 films van de regisseur.
ik kijk liever een halve dag naar die borsten dan naar.... tja... waar naar eigenlijk?quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zoveel antwoorden mogelijk en toch blijft deze vast weer een halve dag open staan.
dan zal het wel een Franse film zijn...quote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Flitspaal het volgende:
Het verhaal speelt zich af op een veerboot naar Engeland.
laurenzo85 +1quote:Op maandag 4 december 2006 02:43 schreef laurenzo85 het volgende:
Dressed To Kill?? Doet dat 2e shot me aan denken in ieder geval.
Klinkt een klein beetje als De Grote Stilte van Bergman.quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef cwk het volgende:
Jij zou em nog wel eens kunnen weten.
Op het plaatje (wat ik ook niet meer zie) liggen twee mensen in bed. Misschien 2 vrouwen, misschien 1 vrouw en een jongetje (het haar is nogal kort) De vrouw ligt met ontblote (lelijke hangborst(jes)) op bed en rookte een sigaret. Zwart wit.
Heb je die film ooit gezien? Het hoeft niet, maar Ladri di Biciclette is in zwart/wit en speelt volledig in de stadquote:
Voor mij vandaag de openingsfilmquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:00 schreef cwk het volgende:
Une Longe Dimanche Finacielles? o.i.d
Flitspaal +1quote:
Meestal wel zo effectief ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, misschien handig om de vraag te lezen. Broes.
Ik wilde net nog een Ossessione-hint geven.quote:
Gediskwalificeerd omdat het een film uit 1946 was?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja, die moet ik nog steeds een keer zien. Werd toen snel uitgeschakeld in mijn 1948-tournament.
hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd omdat het een film uit 1946 was?
laurenzo85 +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef laurenzo85 het volgende:
His Girl Friday?
En dat is 5!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK dan, Mr. Deeds Goes to Town.
Doff +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef Doff het volgende:
Of Miss Congeniliality 2
Mischa Barton.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef wyccie het volgende:
Mischa Barton
Ja dus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Patch het volgende:
Is dat een Sam Rockwell?
Welke film?quote:Peter Neal: I've been charged, I've tried building a plot the same way you have. I've tried to figure it out; but, I just have this hunch that something is missing, a tiny piece of the jigsaw. Somebody who should be dead is alive, or somebody who should be alive is already dead.
Detective Germani: Explain that.
Peter Neal: You know, there's a sentence in a Conan Doyle book, "When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."
Doe maar snel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja, die moet ik nog steeds een keer zien. Werd toen snel uitgeschakeld in mijn 1948-tournament.
Ja, dat beperkt het aantal films echt aanzienlijk bij dit genre.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
*Slit throat
*Axe in the head
*Shoplifter
*Police
Shame on you. Twice!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik schaam me diep als het klopt, maar is het dan toch Tenebrae?
Komt hij weer.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ghost World?
Dat is correct.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef JelleS het volgende:
Neen, dat moet Proof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |