Nee, dat er echt geen oude zwart/witte vrouw met een grammofoon in Reservoir Dogs zit. Niet eens een beetjequote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
(Bedoel je nou dat die film humor is?)
quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan niet, die heb ik met Patch geruild.
Correct...quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, denk het niet. Volgens mij heb ik het wel gezien. Obchod na korze?
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef California het volgende:
Stranger than Paradise.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef laurenzo85 het volgende:
Nee, ik zou het ook van geen enkele regisseur weten eigenlijk, bedenk ik me nu
heb zo het idee dat ik altijd de tussendoortjes plaats....quote:Op maandag 4 december 2006 15:57 schreef cwk het volgende:
Als je een tussendoortje wil stellen hou ik je niet tegen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
Titel, regisseur, de naam van die acteur, nog 3 films van die acteur en nog 6 films van de regisseur.
ach ja... moest toch iemand verschonen geloof ik... is alweer een tijdje geleden...quote:
Cul de Sac van Roman Polanski met Donald Pleasance.quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
Titel, regisseur, de naam van die acteur, nog 3 films van die acteur en nog 6 films van de regisseur.
ik kijk liever een halve dag naar die borsten dan naar.... tja... waar naar eigenlijk?quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zoveel antwoorden mogelijk en toch blijft deze vast weer een halve dag open staan.
dan zal het wel een Franse film zijn...quote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Flitspaal het volgende:
Het verhaal speelt zich af op een veerboot naar Engeland.
laurenzo85 +1quote:Op maandag 4 december 2006 02:43 schreef laurenzo85 het volgende:
Dressed To Kill?? Doet dat 2e shot me aan denken in ieder geval.
Klinkt een klein beetje als De Grote Stilte van Bergman.quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef cwk het volgende:
Jij zou em nog wel eens kunnen weten.
Op het plaatje (wat ik ook niet meer zie) liggen twee mensen in bed. Misschien 2 vrouwen, misschien 1 vrouw en een jongetje (het haar is nogal kort) De vrouw ligt met ontblote (lelijke hangborst(jes)) op bed en rookte een sigaret. Zwart wit.
Heb je die film ooit gezien? Het hoeft niet, maar Ladri di Biciclette is in zwart/wit en speelt volledig in de stadquote:
Voor mij vandaag de openingsfilmquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:00 schreef cwk het volgende:
Une Longe Dimanche Finacielles? o.i.d
Flitspaal +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |