Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Flitspaal het volgende:
Jamie Foxx
Dat had ik al weer verdrongenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Flitspaal het volgende:
Jamie Foxx
Ik wist dat Jessica toen voor King Kong en Frances was genomineerd. Ik wilde het antwoord niet editten. Het juiste jaar wist ik niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, nee en min of meer.
Iig. Flitspaal +1
'93 waren Emma Thompson en Holly Hunter, in '82 was 't Jessica Lange.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Teresa Wright (Best Actress for The Pride of the Yankees (1942) and Best Supporting Actress for Mrs. Miniver (1942)*)
Ik zat met Greer Garson dan wel in de juiste richting.
* Barry Fitzgerald (Best Actor for Going My Way (1944)* and Best Supporting Actor for Going My Way (1944))
Als je zijn foto had geplaatst als hint, had ik hem wel geweten. Schitterende rol in The Naked City.
Die Barry was dus inderdaad voor dezelfde rol voor 2 verschillende oscars genomineerd.
SaintOfKillers +1quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spoorloos?
Inderdaad, hij won er 3.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
12?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, hij won er 3.
SamuelofSEK +1
Ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef cwk het volgende:
Huh wat is daar grappig aan?
Exactly my thoughts, alleen bedacht ik het me voordat ik het postte.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Denk 't niet, die was andersom. Omgeving stond in brand, acteur niet.
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:24 schreef cwk het volgende:
Blade 2?
Ervaring leert dat je je eerste ingeving altijd moet posten. Nadenken of het wel klopt kan daarna welquote:Op donderdag 7 december 2006 19:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Exactly my thoughts, alleen bedacht ik het me voordat ik het postte.
en geen nieuwe vraag stellen?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:57 schreef hornage het volgende:
dit is mask
Dat is die knul van oa Jeepers Creepers, Justin Long als ik me niet vergis... En hij doet geloof iets voor Microsoft, zoals dat paperclipje van vroeger toch? Tenminste, zoiets had ik in de kroeg vernomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:06 schreef hornage het volgende:
nee man, ik keek ff snel en ging daarna de kroeg in
wie zien we hier rechts en wat speelt hij hier?
[afbeelding]
Geen idee, ik heb alleen bovenstaande ooit eens vernomen... that's it... heb het nooit gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:28 schreef hornage het volgende:
het is idd Justin Long, en hij zit in een computer-achtige reclamespot jah, maar wat speelt hij?
Nou vooruit, dan krijgt Patch hemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat is die knul van oa Jeepers Creepers, Justin Long als ik me niet vergis... En hij doet geloof iets voor Microsoft, zoals dat paperclipje van vroeger toch? Tenminste, zoiets had ik in de kroeg vernomen
cwk + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef cwk het volgende:
Turner & Hooch?
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hoodquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat is zeker die menace 2 society/boyz n' the hood spoof...
dont be a menace?
Ik heb 'm opgezocht (upcoming films weet ik toch niet) en dat omschrijf je nog netjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
die ook niet...
Regisseur is iemand die er wel eens van wordt beschuldigt stijl boven inhoud te plaatsen in zijn films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |