hij komt toch 2x in leeuwarden op vrijdag?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh ja, maar ik denk niet dat ik rond 5 uur al weer terug in Leeuwarden ben
Dus voor iemand de eer om de echte laatste plaatjes te schieten
volgens mij maar één IC heen en eentje terugquote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hij komt toch 2x in leeuwarden op vrijdag?
gelukkig nietquote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef italiaan1987 het volgende:
Zitten er tegewoordig nederlands rijtuigen aan de IC naar berlijn?
Op vrijdags wordt de extra 17.02 stopper naar Zwolle ook met 1x Plan V geredenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef MREn het volgende:
[..]
volgens mij maar één IC heen en eentje terug
Dan doet je pa OF heel dom fabriekswerk wat om 6 uur begint, of je pa moet maar ns verhuizen naar dichterbij het kantoorquote:Op donderdag 7 december 2006 20:24 schreef Fixers het volgende:
Ik heb vanmiddag maar eens zo'n kaartje meegenomen met de vertrektijden van en naar utrecht. En daarop zie ik gelijk waar de planner van de NS woont: namelijk in gouda. Waarom anders zou dat gat 8 keer per uur door een intercitydienst naar utrecht worden bediend. Het zal niet voor de gggristenen zijn.
M'n pa is er inmiddels achter gekomen dat ie voortaan iedere vroege dienst een half uur te laat op zijn werk gaat zijn. Omdat door de verschoven tijden er een overstap is verdwenen.
Paps is een van de proffesionals die dagelijks strijdt tegen het terrorisme geen heel dom fabriekswerk.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dan doet je pa OF heel dom fabriekswerk wat om 6 uur begint, of je pa moet maar ns verhuizen naar dichterbij het kantoor
Strijden tegen terrorisme = de trein ontdoen van verdachte pakketjes door middel van het gebruik van gele vestjes en blauwe zakken?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Paps is een van de proffesionals die dagelijks strijdt tegen het terrorisme geen heel dom fabriekswerk.
Parkeergestapo?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Paps is een van de proffesionals die dagelijks strijdt tegen het terrorisme geen heel dom fabriekswerk.
Nope hij doet nuttig werk voor de overheid. Maakt verder niet uit wat, maar een vroeg dienst begint niet eens dusdanig vroeg maar volgens de nieuwe dienstregeling heeft hij welgeteld 1 minuut om bijna geheel Utrecht CS te doorkruisen.quote:
Dan moet ie dus wel erg vroeg beginnen, aangezien je in de randstad woontquote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nope hij doet nuttig werk voor de overheid. Maakt verder niet uit wat, maar een vroeg dienst begint niet eens dusdanig vroeg maar volgens de nieuwe dienstregeling heeft hij welgeteld 1 minuut om bijna geheel Utrecht CS te doorkruisen.
Dat kan mischien als je Carl Lewis heet..... Maar de meeste mensen zie ik dat niet doen.
Mja, zou kunnen, maar het was toch een "honden"neus. Ik dacht eerst dat het ICM was, die willen ook nog wel eens als stopper rijden. Maar daarop kreeg het antwoord dat het echt een bolle neus was...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef Doc__Zenith het volgende:
Ik ga er vanuit dat het verdwaald ICK was (net een storing geweest?)
Die zijn lang, hebben een blauwe band en 'rare stoelen' (super materieel trouwens hoor ).
In de nieuwe dienstregeling waarschijnlijk wel, omdat die IC voortaan de normale IC moet vervangen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef italiaan1987 het volgende:
Zitten er tegewoordig nederlands rijtuigen aan de IC naar berlijn?
Nee, DB versterkt de treinen gewoon voor het hele traject ipv van/naar Bentheim.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:25 schreef ReisT het volgende:
[..]
In de nieuwe dienstregeling waarschijnlijk wel, omdat die IC voortaan de normale IC moet vervangen.
Dat is toch door de week ook al zo?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Op vrijdags wordt de extra 17.02 stopper naar Zwolle ook met 1x Plan V gereden
Is dat niet gewoon de stopper uit Sittard die je bedoeld?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Vallen me gelijk 2 dingen op: Sinds wanneer rijdt de IC naar Maastricht door naar Randwijck en de treinen zijn lekker over het uur verdeeld
same here,quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan ik wel beamen, ondanks dat ik er maar een keer geweest ben.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig stond ie niet op de spoorbrug. Anders was ie helemaal niet zonder hulp weggekomen
hopen dat het per 15 april wel beter is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker.
Vandaag neem ik voorlopig gedwongen afscheid van de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden
De DRGL is zodanig tussen Lw en Gn dat ik de sneltrein niet kan halen als ik met de bus in Lw aankom. De stoptrein die 4 minuten later vertrekt kan ik met moeite halen denk ik. Terug is het nog erger. Dan moet ik de .01 stoptrein nemen, anders sta ik in Lw bijna een uur te blauwbekken. Welke idioot heeft de sneltrein er precies verkeerd om ingelegd
Ik ben hier al maanden pissig over
gaat Arriva maar bij Prutsrail zeiken voor meer spoor :/quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is onmogelijk. Omdat er niet genoeg spoor voor ligt tussen Lw en Gn.
Ik dien de suggestie maandag wel in, omdat ik eerst het effect van de nieuwe dienstregeling wil afwachten voor ik helemaal goed kan beoordelen.
Helemaal niet, waarom onnodig spoor aanleggen? Op Hgl-Zp, Dv-Ost en Es-Gbr kan het allemaal netjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
enkel spoor is trouwens wel zoo jaren 70
Maar je hebt wel veel meer capaciteit gecreeerd, en een verbinding die rechtstreeks is . Maar ja een wadloper met tegenwind, dat kost je wel 10 min!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan, maar het levert een tijdsbesparing van niet meer dan 1 à 2 minuten op. Afhankelijk van waar de andere treinen zich bevinden op het traject.
ik meen dat ik toch egt een benelux rijtuig aan die duitse trein vast zat.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef MREn het volgende:
[..]
gelukkig niet
Maar de IR-rijtuigen die tot een paar jaar geleden in de IR naar Berlijn zaten, komen wel weer naar Nederland, en maandag gaan de eerste in dienst tussen Amsterdam en Deventer.
Dv-Ost was vroeger dubbelspoor, maar de duitsers hebben er enkelspoor van gemaakt ivm staalvraag. Alleen heeft de NS nooit weer dat 2e spoor teruggelegd..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Helemaal niet, waarom onnodig spoor aanleggen? Op Hgl-Zp, Dv-Ost en Es-Gbr kan het allemaal netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |