Er is in ieder geval een scheur ontstaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Gigageil het volgende:
De vriendschap tussen Natasia en Nathanael is over.....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef tipsch het volgende:
Natasia is in dit geval terecht erg boos.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:07 schreef Day het volgende:
Wat een wantrouwen bij Bart, zeg!
Zeg maar gewoon NL voor die nieuwe...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die nieuwe: :"Ik heb er nooit aan gedacht. Ik heb nooit gedacht dat...."
Hij bedoelt eigenlijk: "Ik denker er steeds aan, want ik speel het spel mee...."
Dat heeft ze zelf al gezegd. De 4 uur kunnen eventueel zonder camera. En de 12 uur, zei ze net nog, is voor absolute noodgevallen, Nena zou zich haast schuldig voelen als haar nichtje dan weer beter zou worden terwijl zij die 12 uur van de groep heeft gebruikt.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt zich af waarom Nena nog geen enkele keer met die 12 iir op de proppen kwam en nu wel opeens die 4 uur wil hebben. Wat mij betreft zeer terecht dat hij daar vraagtakens bij zet.
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Tnx, is beter dan HL, Hollandse Nieuwequote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon NL voor die nieuwe...
dat is precies wat hij zegt, volgens mij snap je dat niet... of ik niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
Bart LUL
Je gaat een doodziek nichtje niet als een tearjerker op TV zetten, KLOJO
Lekker makkelijke belofte. Wat een slap lulverhaal van Bartje. Als hij zó slecht over Nena denkt, dan is het een grote comediant.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Van mij mag ze 3x die 12 uur hebben."
LOL... nee, dat sloeg helemaal nergens op. Was ook denk ik niet echt serieus bedoeld, maar meer om aan te geven dat het vreemd is dat ze nooit om die 12 uur heeft gevraagd en nu opeens wel zonodig moet. En of die camera's niet meegaan het ziekenhuis in, is nog maar heel erg de vraag. Ik denk dat ze met 'intiem' echt wel iets anders bedoelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
Kom op zeg, vind jij het echt geloofwaardig dat Nena zégt dat ze naar haar doodzieke nichtje gaat terwijl ze dan stiekem naar haar vriend gaat?
volgens mij.... zei hij dat er geen verschil is tussen wel en niet een cameraquote:Op woensdag 6 december 2006 00:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is precies wat hij zegt, volgens mij snap je dat niet...
Exact.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Tjonge jonge.
Intiem wordt niet uitgezonden. Prive wel..
MAW, je kan neuken zonder camera, de garantie dat ze niet met camera's naar het zieke nichtje heb je niet, want dat valt niet onder intiem maar onder prive, en dat heb je nu net niet voor getekend.
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel paranoide ja. Hij ziet ze vliegen zo langzamerhand.
grotendeels ingefluistert door NL, suffert is die gozert.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel paranoide ja. Hij ziet ze vliegen zo langzamerhand.
Joh...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.
Ook dit zou heel goed door de invloed van Nathanael kunnen komen.
Dat geloof ik ook wel ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Reken erop dat de regie er echt ALLES aan gaat doen om dat doodzieke nichtje in beeld te krijgen
Bart: "Ik wil niet zeggen......................."quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Day het volgende:
Minpunten voor Bart van mij.
Dat is dus ook waarom Nath wil dat Nena gaat vragen of het bezoek eventueel zonder camera's kan (als dokters dat beter vinden).quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Tjonge jonge.
Intiem wordt niet uitgezonden. Prive wel..
MAW, je kan neuken zonder camera, de garantie dat ze niet met camera's naar het zieke nichtje heb je niet, want dat valt niet onder intiem maar onder prive, en dat heb je nu net niet voor getekend.
Ik snap zijn frustratie wel trouwens. Hij heeft een geweldige vriendin, is super serieus met haar... maar kan haar niet echt aanraken en alle andere dingen met haar doen wat bij een verliefd stel hoort. Ze kunnen hun serieuze gevoel niet 'bezegelen' zegmaar. Daardoor ziet hij de rest niet helemaal zuiver meer en gunt anderen ook niets meer. Ik denk dat het zo zit.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.
Ook dit zou heel goed door de invloed van Nathanael kunnen komen.
Ik niet, ik vind hem top! Wat hij bereikt met z'n mindgames is gewoon subliem!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begin zolangzamerhand een enorme hekel aan die .NL te krijgen.
Dus is de hele discussie al lang afgelopen. Onbegrijpelijk waarom ze er dan over door gaan, en over gunnen beginnen etc etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus ook waarom Nath wil dat Nena gaat vragen of het bezoek eventueel zonder camera's kan (als dokters dat beter vinden).
Het zal DGK niet zoveel uitmaken hoor, als ze er maar een mooi shot aan overhouden. Bijvoorbeeld van een betraand gezicht van Nena die de ziekenhuiskamer achter zich dichtdoet.
Gelogen?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:21 schreef tipsch het volgende:
ik denk dat Bart nogal voorbeeldige antwoorden heeft gelogen tijdens de EQ test gezien zijn redelijke resultaat van 140 punten.
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?quote:
Wat ik zeg, het zijn fun uurtjes waar iedereen net zoveel recht op heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Nath: "Die 4 uur is niet in het leven geroepen om Nena naar haar nichtje te sturen"
Ik was een beetje sarcastisch. ZIjn eigen waarheid verteld dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?
Precies, dus haar nichtje is geen argument om er meer recht op te hebben, iets wat Nena dus wel doet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:24 schreef avonne het volgende:
Trouwens, waarom zo opgefokt?
Iedereen mag toch zeggen "ik wil graag die 4 uur" ?
Nena toch net zo goed?
Als dat kan, is die test dus VOLKOMEN zinloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?
Ja, saai he.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus is de hele discussie al lang afgelopen. Onbegrijpelijk waarom ze er dan over door gaan, en over gunnen beginnen etc etc.
verplaatsen van lucht heet dat...
prachtverhaal over bloedzuigersquote:
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"quote:Op woensdag 6 december 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Bart over Nena: "Ik zou haar IQ uitslag wel willen zien. Die is verrassend hoog."
Brian; "120 + "
Bart: "Ja, dat denk ik ook"
Toch wel. Hij mag wel aangeschoten zijn, maar er komt zelden ongecontroleerd onzin uit deze man, als dat wel zo is is het gecontroleerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef spookvrouw het volgende:
NL, wat is dat nu weer voor onduidelijke uitleg over bloedzuigers en iemand "zuigen"?
Gaat nergens meer over.
dat is het niet, er rekening mee houden dat het evt. zo zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"
Je kunt toch ook slim EN lief zijn?
Ja, en domme mensen zijn dan lief zeker?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55quote:Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef Gigageil het volgende:
Nena 120 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 110 - Natasia 55![]()
Dat gaat misschien wat ver, maar het zou wél eens hun eerste stevige ruzie kunnen opleveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Lesley op dit alles reageert. Dat ze echt alles van Bart kan zien, kan wel eens de doodsteek worden voor hun relatie.
Best wel hoor. Toen Eveline in het ziekenhuis moest blijven, vertrouwde hij het ook al niet en dacht hij dat ze lekker thuis zat bij haar vriendje. Ook heeft hij tijden gedacht dat Lesley (hoe oprechter wil je het hebben) was gestuurd door JdM en dus fake was.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk, wat een gifpijlen die Nathanael al heeft weten af te schieten. Dit is niet Bart.
En dat is EQ, en heeft niet zoveel met je IQ te maken wat dat betreftquote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55
Ik heb ergens gelezen dat Natasiaaaaa en vergelijk met aap, gorilla of wat dan ook niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55
Volgens mij hadden we het over IQquote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
En dat is EQ, en heeft niet zoveel met je IQ te maken wat dat betreft
De tests die er gemaakt waren waren volgens mij EQ tests.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over IQ
OK, maar een nichtje dat kanker heeft inzetten voor je 'eigen gerief'... da's m.i. toch nog wel een stapje verder.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Toen Eveline in het ziekenhuis moest blijven, vertrouwde hij het ook al niet en dacht hij dat ze lekker thuis zat bij haar vriendje. Ook heeft hij tijden gedacht dat Lesley (hoe oprechter wil je het hebben) was gestuurd door JdM en dus fake was.
Klopt, maar we hadden het over IQ door een opmerking van Bart dat Nena volgens hem een hoog IQ heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
De tests die er gemaakt waren waren volgens mij EQ tests.
ow, maar de scores dan, waar komen die vandaan. Die waren toch van de EQ test?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden het over IQ door een opmerking van Bart dat Nena volgens hem een hoog IQ heeft.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij dat serieus meende als ik eerlijk ben. Net merkte wel iemand op dat je niet 4 uur bij dat nichtje zit, dus wie weet wat ze de overige 3 uur gaat doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, maar een nichtje dat kanker heeft inzetten voor je 'eigen gerief'... da's m.i. toch nog wel een stapje verder.
Uit de duim gezogen scores. Voorspellingen zegmaar...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
ow, maar de scores dan, waar komen die vandaan. Die waren toch van de EQ test?
Zo niet, dan heb ik niets gezegt.
bart vertelde ook duidelijk erbij dat hij het niet over wil laten komen dat hij denk dat Nena haar nichtje gebruikt in het spel...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij dat serieus meende als ik eerlijk ben. Net merkte wel iemand op dat je niet 4 uur bij dat nichtje zit, dus wie weet wat ze de overige 3 uur gaat doen.
wel wel, IQ is hier toepasselijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over IQ
Aha, ok...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uit de duim gezogen scores. Voorspellingen zegmaar...
koffie lurken. is de reistijd in deze 4 uur inbegrepen?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij dat serieus meende als ik eerlijk ben. Net merkte wel iemand op dat je niet 4 uur bij dat nichtje zit, dus wie weet wat ze de overige 3 uur gaat doen.
Zo niet, dan gaan er een paar naar verweggistan, werd er al opgemerkt.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
koffie lurken. is de reistijd in deze 4 uur inbegrepen?
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Day het volgende:
Bart en Brian hebben dan wel gezegd dat ze meegaan met NL om hem in de waan te laten dat hij veilig is bij hun, maar ze gaan nu wel heel ver!
Die 2 "verlogenen"hem. Is er als laatste bij gekomen en hij is nog een gluiperd ook nog. Dus denk wel. dat Bart en Brian elkaar zullen steunen tegen NL. (die nieuwe)quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Day het volgende:
Bart en Brian hebben dan wel gezegd dat ze meegaan met NL om hem in de waan te laten dat hij veilig is bij hun, maar ze gaan nu wel heel ver!
netjes!!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha, ok...
denk dat Nena net onder de 120 zit, geen 120+. Bart idem. Brian zo'n 110 en ik denk dat NL (maar ik ben bevooroordeeld) 120+
Volgens mij had Brian de hoogste punten (zei die vrouw die de workshop gaf) en Sylvia de minste (rond de 50).quote:Op woensdag 6 december 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha, ok...
denk dat Nena net onder de 120 zit, geen 120+. Bart idem. Brian zo'n 110 en ik denk dat NL (maar ik ben bevooroordeeld) 120+
Ging over IQ, niet over de EQ uitslagquote:Op woensdag 6 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij had Brian de hoogste punten (zei die vrouw die de workshop gaf) en Sylvia de minste (rond de 50).
Zeer correcte perceptie, denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Nath: "Nena zit hier om te winnen en Nena zit hier om jou (Brian) om haar vinger te winnen"
in the pocket zou ik zeggen als ze hem er niet uit durven of zouden stemmen. Dat doen ze nog net zo makkelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
(met irri fluitje)
in the pocket...
Ik verschil, net als Avonne, van mening met jou over .NL.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
(met irri fluitje)
in the pocket...
Ging over de EQ-test. IQ is helemaal niet gemeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging over IQ, niet over de EQ uitslag
Hoezo? Als het goed is uitgelegd, zal Nena het ook begrijpen. De 4 uur is niet bedoeld voor zoiets als een ziekenhuis bezoek. Als Nena naar haar nichtje wil, geven ze haar allemaal meteen die 12 uur. Is geen enkel probleem verder en dat zal nena wel begrijpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
Maar dit valt me wel vies van Bart en Brian tegen en zal ervoor zorgen dat Nena definitief naar het andere groepje trekt.
Nee, WIJ hebben het de hele tijd over wat wij denken dat de IQ scores zullen zijn van de bewoners.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ging over de EQ-test. IQ is helemaal niet gemeten.
Hou oud is Nena ook al weer?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze blijven zich afvragen waarom Nena er niet al eerder mee is gekomen. Waarom nu opeens wel.
Brian denkt dat het luiheid is. Nath legt alles over Nena verkeerd uit en schat Nena echt volkomen verkeerd in (denk ik)
Ik denk dat dat ook een reden is waarom Nena het nog niet aangevraagd heeft (op de stapel andere argumenten)quote:Op woensdag 6 december 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Nena net in gehoord en ze begrijpt het niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Als het goed is uitgelegd, zal Nena het ook begrijpen. De 4 uur is niet bedoeld voor zoiets als een ziekenhuis bezoek. Als Nena naar haar nichtje wil, geven ze haar allemaal meteen die 12 uur. Is geen enkel probleem verder en dat zal nena wel begrijpen.
Maar tot hij weg is gaan ze wel mee in zijn paranoia suggesties, en daarmee in pesterijen en confrontaties die ze zelf niet hebben uitgezocht.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 2 "verlogenen"hem. Is er als laatste bij gekomen en hij is nog een gluiperd ook nog. Dus denk wel. dat Bart en Brian elkaar zullen steunen tegen NL. (die nieuwe)
Ik denk juist niet. maar de tijd zal het leren.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 2 "verlogenen"hem. Is er als laatste bij gekomen en hij is nog een gluiperd ook nog. Dus denk wel. dat Bart en Brian elkaar zullen steunen tegen NL. (die nieuwe)
Dat laatste is in feite waar ja, maar zou jij dat doen?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:57 schreef Day het volgende:
En als ze met elkaar naar bed willen, houdt niemand ze tegen.
nee ja - nee - ik wil je niet lastig vallen, maar.. ik ben het met u eens.. ja toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:57 schreef Day het volgende:
My two cents: ik vind niet dat Bart er meer recht op zou hebben.
Hoe leuk ik hem ook vind, als er iemand op relatiegebied bevoorrecht is, is het Bart wel, hij ziet Lesley 6 van de 7 dagen. En als ze met elkaar naar bed willen, houdt niemand ze tegen.
Losweken van de bagage van Brain heet dat...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verschil, net als Avonne, van mening met jou over .NL.
Hij scoort nu, maar die vent gaat in een hele diepe kuil vallen, wacht maar af.
Maar dit valt me wel vies van Bart en Brian tegen en zal ervoor zorgen dat Nena definitief naar het andere groepje trekt.
als ik leslie was, had ik genoeg aan mezelf. ik snap niet waarom bart de gelukkige is.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is in feite waar ja, maar zou jij dat doen?
dat klopt, alleen dat was niet het punt voor de discussie rondom Nenaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:57 schreef Day het volgende:
My two cents: ik vind niet dat Bart er meer recht op zou hebben.
Hoe leuk ik hem ook vind, als er iemand op relatiegebied bevoorrecht is, is het Bart wel, hij ziet Lesley 6 van de 7 dagen. En als ze met elkaar naar bed willen, houdt niemand ze tegen.
Dat 'Brain' begint me wel te storenquote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Losweken van de bagage van Brain heet dat...
NEP punten denk ikquote:Op woensdag 6 december 2006 01:01 schreef Day het volgende:
@ Sonique, ik heb het surprise-gebeuren gemist, maar heeft .NL echt 150 punten aan Ilona gegeven? Hoe komt hij er dan aan? Hij heeft zelf nl. geen punten en ik denk niet dat hij die cadeau heeft gekregen van de redactie.
Ik zei ook 'my two cents'quote:Op woensdag 6 december 2006 01:01 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat klopt, alleen dat was niet het punt voor de discussie rondom Nena
Volgens mij echte punten hoor... Kzal even de video bekijken, momentquote:
Precies. Dus slaat z'n punt dat .NL Bart heeft afgetroefd nergens op, vind ik.quote:
Zeker weten. Lesley en hij hebben het al vele vele weken over zoiets. Het is hun droom zegmaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei ook 'my two cents'
En daarbij denk ik dat Bart ook zo dwars ligt omdat hij zelf die 4 uur wil hebben.
Zekers, maar dat hadden ze toch zo goed door? Waarom veranderen ze nu dan van koers?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Losweken van de bagage van Brain heet dat...
ze lijken wel echt maar zijn nep, (moet ik weer denk ik achter zettenquote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij echte punten hoor... Kzal even de video bekijken, moment
(waar hij ze vandaan heeft? Van stephan? ik weet het niet)
Dat waren geen echte punten geloof me.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij echte punten hoor... Kzal even de video bekijken, moment
(waar hij ze vandaan heeft? Van stephan? ik weet het niet)
Hij dénkt dat hij een maatje heeft, maar vergist zich lelijk. Die man vliegt er uit zodra ze hem zat zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:06 schreef Day het volgende:
En je moet niet vergeten, hoe stoer NL zich ook voordoet, hij heeft nog steeds geen echt maatje in dat huis.
Ik denk dat alle posters dit ironisch bedoelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'Brain' begint me wel te storen... Zoveel 'brains' heeft Brian niet. Vanavond hoorde ik hem ook weer 'Neukende kankerhoer' zeggen ofzo.
Hopelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik denk dat alle posters dit ironisch bedoelen.
That seems the only place he's got a brain anyway....quote:Op woensdag 6 december 2006 01:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Brain: "I don't think wit my dik. Oke?"
Ik heb het neit op video dammit.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dus slaat z'n punt dat .NL Bart heeft afgetroefd nergens op, vind ik.
Want wat kan Ilona doen met 150 neppunten? Bart gaf haar die ook.
Nath is echt compleet gestoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:12 schreef Day het volgende:
wat een bullshit verkondigt die NL over Nena!
Die hufter kan niet weggeven wat hij zelf niet heeft, hij zit er ruim een week en heeft nog geen contactpunten kunnen verdienen, zeker geen 150.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het neit op video dammit.
Ik kan me herinneren dat NL Ilona 3 muntjes gaf. MEt de mededeling 'ik ben de slechtste nog niet hoor'
Later kwam hij er nog een keer op terug toen Ilona met haar 12 punten verhaal aan kwam. Toen zei NL nog: 'hey hey, ik heb je net 150 gegeven'
Waren dat neppunten dan, ze zagen er behoorlijk echt uit. En ilona nam ze ook gewoon aan...
Nu twijfel ik dus...
(heb ik weer, nu ik naar bed ga)
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraagquote:Op woensdag 6 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
Nena zei nog iets in de slaapkamer. Iets over die begrafenis van de vader van zijn vriend.
Iets in de trant van
"Toen kreeg hij van mij contactpunten, en zei hij dat ik iets van hem tegoed had, en nou doet-ie zo"
Heeft iemand dat precies meegekregen?
Okay, ik ga het morgen een terugzoeken. Want wat ik zeg is natuurlijk gebasseerd op wat ik zie. Als ik iets verkeerd heb gezien, kloppen m'n uitspraken die daarop gebasseerd zijn ook niet meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hufter kan niet weggeven wat hij zelf niet heeft, hij zit er ruim een week en heeft nog geen contactpunten kunnen verdienen, zeker geen 150.
AAhhhh, dat verklaart het wel ja..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:17 schreef avonne het volgende:
In de suprise van Ilona zat een attache koffertje, en daarin zat 150 punten, zei nathanael, en toen haalde hij de Parker set eruit.
Nadat Ilona de 150 punten-suprise van Bart en toen ook van Nathanael kreeg zei Ilona "Nu heb ik er al 300 gekregen
dus alles nep, denk ik
Klopt. Maar Bart wilde niet omdat hij niet wilde dat alle aandacht naar hem en vooral de cameramensen zou gaan tijdens de begrafenis.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraag
Die NL fuckt ze echt op daar.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze zoeken nu echt overal wat achter. Ze raken allemaal in de war daar.
>rest geknipt<quote:Op woensdag 6 december 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf al gezegd. De 4 uur kunnen eventueel zonder camera. En de 12 uur, zei ze net nog, is voor absolute noodgevallen, Nena zou zich haast schuldig voelen als haar nichtje dan weer beter zou worden terwijl zij die 12 uur van de groep heeft gebruikt.
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraag
Brian heeft 2 jaar in Amerika gewoond en braakt hele zinnen uit. NL praat Nederlands met Engelse woorden ertussen, waardoor hele zinnen wordt verkracht. vind ik zelf een stuk storender.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Er wordt door die vreselijke Brain en ook door Suske behóórlijk veel "Engels" gesproken daar... walgelijk. Met name Brain's "Engels". Complete volzinnen braakt hij uit. Waarom? Waarom!
volgens mij had Nena ze geleend aan Bart zodat hij met het thuisfront kon bellen, weet het niet zekerquote:Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Het gaat mij erom dat Nena het heeft over "vertrouwen" dat een deuk krijgt
Dat ze, ondanks de peptalk van Bart gistermorgen, nu wéér een probleem met hem heeft
Bart heeft met deze actie zijn relatie met Nena verkloot, dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Het gaat mij erom dat Nena het heeft over "vertrouwen" dat een deuk krijgt
Dat ze, ondanks de peptalk van Bart gistermorgen, nu wéér een probleem met hem heeft
O, dat wist ik niet. Dat verklaart het wel ja, goed dat ik dat weet dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft 2 jaar in Amerika gewoond en braakt hele zinnen uit.
Zo dom is het anders niet, noodgevallen waarbij je in 12 uur nog wat zou kunnen doen/betekenen (het op springen staan ven een relatie bijvoorbeeld) of andere zaken gaan wellicht toch voor.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
>rest geknipt<
Echt te dom voor woorden die opmerking van Nena. Je nichtje ligt NU met bloedkanker in het ziekenhuis, stel dat ze niet doodgaat, maar misschien beter wordt? Dus als ze zou komen te overlijden dan zijn die 12 uur dat wel waard, en anders niet zegt ze feitelijk......domme koe is het![]()
Dat dachten we ook al een paar keer over Nena's relatie met Brian... als ze weer eens woest op hem was.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Bart heeft met deze actie zijn relatie met Nena verkloot, dat is 1 ding dat zeker is.
Dit kan hij niet meer goedpraten.
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".quote:Op woensdag 6 december 2006 01:28 schreef Leandra het volgende:
Die 4 uur (zonder camera) zouden dus net wel dat stukje privacy zijn wat je in zo'n situatie nodig hebt, terwijl het met camera de foutste vorm van ramptoerisme-TV zou zijn die je je maar kunt voorstellen.
Maar nu komt het wantrouwen van de andere kant... van Bart en Brianquote:Op woensdag 6 december 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook al een paar keer over Nena's relatie met Brian... als ze weer eens woest op hem was.
Je weet hoe lang Nena woest blijft als de tegenpartij haar even uitlegt hoe het allemaal zit.
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Dat verklaart het wel ja, goed dat ik dat weet dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.
Dat bedoelde Nena dus anders (legde ze net aan Natasia uit). Als zij niet naar haar nichtje toekon zou ze aan haar nichtje vragen of ze bij haar op bezoek wou komen in DGK en haar nog een leuke tijd bezorgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".
Klopt, maar ik ergerde me er zonder enige mate aan. Samen met dat domme dichten, dat vaderlijke gedrag tegenover Nena en die vermeende intelligentie van hem. Nu kan ik in elk geval zijn gebruik van de Engelse taal tegen een achtergrond plaatsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.
Ook zijn tijd op Bonaire vind ik geen excuus, want het Nederlands van zijn moeder die vers terug kwam was een stuk beter dat dat van Brian.
IMHO heeft hij hier dus geen enkele reden voor en is het net als bij Nathanael een kwestie van interessant willen doen.
In de meeste gevallen zal daar dan toestemming voor verleend zijn, dan wel dat de ramp van dat moment zelf om die camera gevraagd heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".
Daar is dus wel een excuus voor. Zijn moeder heeft hier jaren gewoond en is later teruggegaan naar Bonaire.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.
Ook zijn tijd op Bonaire vind ik geen excuus, want het Nederlands van zijn moeder die vers terug kwam was een stuk beter dat dat van Brian.
IMHO heeft hij hier dus geen enkele reden voor en is het net als bij Nathanael een kwestie van interessant willen doen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 01:47 schreef Roy_vdm het volgende:
Suske: "Let's go through the action list"
Hmm, het valt me bij Brian op dat hij zich beter uit kan drukken in het Engels. Als hij er niet uitkomt in het Nederlands, schakelt hij over. Aangezien NL. ook vaak Engels spreekt, vindt hij het misschien makkelijker om dat zelf ook te doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:45 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft er meer last van sinds Nathanael er is....... dat hij geen accentloos Nederlands sprak was al lang duidelijk (en verklaarbaar), maar het wordt echt steeds erger met dat Engels tussendoor.
Ach voor een hoop slechthorenden is het dan wel weer prettig, wordt er behalve het gefluister nog meer ondertiteld...quote:Op woensdag 6 december 2006 01:49 schreef avonne het volgende:
Natasia spreekt ook steeds meer Engels
Dat zal allemaal niet ten goede komen van de kijkcijfers.
Mijn moeder verstaat geen woord engels
Ik vind het wel mooi, maar wel klein eigenlijk. Het is 2 miljoen waard!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat is het toch een prachtige villa.... als je het zwembad bekijkt en die keuken.. geweldig.
Ja, ik mis alleen wel eea... ik kan me namelijk niet voorstellen dat de slaapkamers allemaal in het souterrain waren, dus waar waren die andere slaapkamers voor het huis aangepast werd voor DGK???quote:Op woensdag 6 december 2006 01:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat is het toch een prachtige villa.... als je het zwembad bekijkt en die keuken.. geweldig.
Volgens mij is het omgedraaid en waren de slaapkamers eerst boven waar nu gesport wordt.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik mis alleen wel eea... ik kan me namelijk niet voorstellen dat de slaapkamers allemaal in het souterrain waren, dus waar waren die andere slaapkamers voor het huis aangepast werd voor DGK???
Ja... en dan ff bedenken welke laatste 2......... Nena en Natasia geven elkaar geen strobreed toe, Nena en Brian liggen te rotzooien tussen de ruzies door....... kan nog gezellig worden.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:55 schreef Roy_vdm het volgende:
Ja, het gaat om het geheel en ik vind het een plaatje. De 'miljonairs' vonden het in het begin ook wat klein overkomen, maar als je er met z'n tweeën woont is het ideaal. Plus manege, plus fonteintje, plus poort, plus zwembad, plus grasveld.. nou ik teken ervoor. Ik zou heeeel erg lang blijven zitten in die kooi, denk ik. Ik ben erg benieuwd wat Talpa doet als er al twee maanden lang nog maar twee mensen over zijn.....
.... om Brain woorden in de mond te leggen: "there ain't no second price man"
Oh?? Net zoals in het Big Brotherhuis dus..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Een aantal kamers zijn voor de redactie, camera's en zo
Ik dacht dat er gesport werd in de serre...... die is voor het programma aangebouwd (door 1 van de sponsors)quote:Op woensdag 6 december 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is het omgedraaid en waren de slaapkamers eerst boven waar nu gesport wordt.
Misschien beneden dan een aantal logeerkamers met een relaxruimte.
Ah, ok. Dat wist ik dus niet. Net zoals ik niet wist dat de redactie ook een aantal kamers had. Dacht dat ze in de bijgebouwtjes zaten. Vond het alleen zo onlogisch dat er in de souterain geslapen wordt. Zulke huizen worden toch al jaren niet meer gebouwd?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gesport werd in de serre...... die is voor het programma aangebouwd (door 1 van de sponsors)
Hij is ook harstikke gestoord, dus dat kan wel kloppen.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:00 schreef Roy_vdm het volgende:
Suske praat weer tegen zichzelf. Dat doen toch alleen losers, schizofrenen en soapacteurs terwijl ze aan het werk zijn?
Hij kan ook tot de laatste categorie behoren, je weet het nooit.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is ook harstikke gestoord, dus dat kan wel kloppen.![]()
Ik dacht overigens dat de redactie in die containers "achter" zat, die je ziet als Lesley weggaat.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat wist ik dus niet. Net zoals ik niet wist dat de redactie ook een aantal kamers had. Dacht dat ze in de bijgebouwtjes zaten. Vond het alleen zo onlogisch dat er in de souterain geslapen wordt. Zulke huizen worden toch al jaren niet meer gebouwd?
Bij mij in de straat heb je een aantal souterainwoningen, maar die zijn gebouwd in 1930.
Hij liep net met fruit rond, wat heeft hij daarmee gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Heel verstandig, na de drank en een sigaret krijg je met een kiwi de vitamientjes weer goed op peil
Heeft iedereen dat? Had ik geen idee van eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:09 schreef Day het volgende:
Hij heeft toch ook apart eten?
Tenminste, ik begreep dat hij een laatje in de keuken heeft waar spullen liggen die hij alleen mag eten?
Nee, dat is dus het rare eraan. HIj is de enige die dat heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:09 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat? Had ik geen idee van eigenlijk.
Een tuin zo groot als twee voetbalvelden??quote:Op www.goudenkooij.nl staat het volgende:
De Gouden Kooi villa staat aan de Gooiergracht-Zuid 11A in Eemnes (Google Maps), in de omgeving van Hilversum en is van alle gemakken voorzien. Een droomvilla, vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden, een design keuken en luxe badkamers. Het landgoed heeft een eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.
Yep, we zullen genieten volgende zomer. Als Nena er nog is, zal ze wel weer in haar bikini te bewonderen zijn. Ik vind het een prachtig complex, zeker nadat ik die website heb bekeken waarnaar ik gelinkt heb hierboven.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
vet ja, bij mooi weer ziet het er nog beter uit
Laten we sowieso afspreken dat we zulke plaatjes in het Fake-topic plaatsen en niet hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Die mag wel in het Fakes-topic.
Die had eigenlijk alleen positieve dingen te zeggen. Dat ze het een leuk en mooi meisje vindt en het fijn vond dat ze zoveel met elkaar optrokken. Tegen Nena zei ze dat ze vaker tegen Brian moest zeggen wat haar dwars zat.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:34 schreef avonne het volgende:
Wat had Brians moeder gezegd over Nena?
Bart zegt "je moeder is de enige die je kan vertrouwen, en wat zei ze over nena?"
wel mee eens,.. maar aan de andere kant is nena er ook niet mee bezig,.... als ik in die situatie zou zitten had ik al lang gebeld naar mn nichtje, of misschien wel uit het huis gestapt, ze had inderdaad ook die 12 uur kunnen nemen maar nena onderneemt helemaal niets !... of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:35 schreef Gert het volgende:
Gezond wantrouwen is bij een spel als dit zeker op zijn plaats, maar dit valt onder de categorie óngezond wantrouwen.
mss had de redactie dat wel in gedachten....maar het is toch vooral bedoeld om wat verdeeldheid in de groep te krijgen,quote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
De 4 uur is een prima gelegenheid om te seksen met je partner zonder camera's erbij. Die 4 uur ga je dan NIET aan iemand geven die haar zieke nichtje in het ziekenhuis wil bezoeken. Dat kan net zo goed met de 12 uur.
Dat ben ik niet met je eens. Bart wilde ook die 12 uur niet nemen om exact dezelfde redenen dat Nena dat niet wil, namelijk dat er dan camera's meegaan. Iets waar waarschijnlijk de andere betrokkenen niet op zitten te wachten. Bart kan nu wel makkelijk zeggen, ach ze hebben maar een shotje nodig en dan is het over. Maar zelf vond hij dat ook niet kunnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
De 4 uur is een prima gelegenheid om te seksen met je partner zonder camera's erbij. Die 4 uur ga je dan NIET aan iemand geven die haar zieke nichtje in het ziekenhuis wil bezoeken. Dat kan net zo goed met de 12 uur.
De 4 uur is voornamelijk een kans om te seksen. Dus geen camera's erbij. Reken erop dat de camera wél meegaat het ziekenhuis in. Dus het maakt voor Nena niet uit of ze met de 4 uur of met de 12 uur naar haar nichtje gaat. Seksen kan alleen met die 4 uur (alleen met de 4 uur heb je een mogelijkheid intiem te zijn zonder camera, dus NIET met de 12 uur).quote:Op woensdag 6 december 2006 12:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Bart wilde ook die 12 uur niet nemen om exact dezelfde redenen dat Nena dat niet wil, namelijk dat er dan camera's meegaan. Iets waar waarschijnlijk de andere betrokkenen niet op zitten te wachten. Bart kan nu wel makkelijk zeggen, ach ze hebben maar een shotje nodig en dan is het over. Maar zelf vond hij dat ook niet kunnen.
Dat is maar hoe je het woord "intiem" interpreteerd. Er is gisteren achter gevraagd hoe of wat. Bij die 4 uur stopt de camera bij de deur van het ziekenhuis. In het geval van de 12 uur wordt er met respect gefilmd en uitgezonden.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 4 uur is voornamelijk een kans om te seksen. Dus geen camera's erbij. Reken erop dat de camera wél meegaat het ziekenhuis in. Dus het maakt voor Nena niet uit of ze met de 4 uur of met de 12 uur naar haar nichtje gaat. Seksen kan alleen met die 4 uur (alleen met de 4 uur heb je een mogelijkheid intiem te zijn zonder camera, dus NIET met de 12 uur).
Evil is alleen 's ochtends ziek, lijkt het wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef n1ek het volgende:
Is Eveline weer ziek. Waarom blijft ze maar ijs eten en cola light drinken. Dit moet toch een keer klaar zijn voor de redactie.
De streams moeten zo te zien weer gereset worden, want dit formaat breedbeeld breedbek is toch niet écht hopelijk.quote:
Camera's als die van Talpa mogen niet eens het ziekernhuis in! Zeker niet als de familie dat niet wil!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 4 uur is voornamelijk een kans om te seksen. Dus geen camera's erbij. Reken erop dat de camera wél meegaat het ziekenhuis in. Dus het maakt voor Nena niet uit of ze met de 4 uur of met de 12 uur naar haar nichtje gaat. Seksen kan alleen met die 4 uur (alleen met de 4 uur heb je een mogelijkheid intiem te zijn zonder camera, dus NIET met de 12 uur).
Weet niet precies hoe de toestand van dat nichtje is, maar afscheid nemen van een stervende vind ik heeeeel wat intiemer dan een wippie maken..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
En wat dat inhoudt is door Talpa te bepalen.
Ja, als je dat niet inziet, dan ben je echt gestoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe de toestand van dat nichtje is, maar afscheid nemen van een stervende vind ik heeeeel wat intiemer dan een wippie maken..
Dat zeker, maar dan zou ik toch wel wat contactpunten over hebben om te bellen wat de situatie is en niet wachten op een brief die enorme vertraging kan hebben. Nena heeft nooit echt actie ondernomen, of laat ik het zo zeggen: ze heeft er niet alles aan gedaan om te weten te komen hoe de situatie is. Dat is misschien haar karakter maar toch wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe de toestand van dat nichtje is, maar afscheid nemen van een stervende vind ik heeeeel wat intiemer dan een wippie maken..
Precies ! Vindt het dan ook eigenlijk bizar dat de hele discussie uberhaupt gevoerd wordt. Nog gestoorder is het zelfs dat er achterdochtig gekeken wordt of Nena die 4 uur wel oprecht wil gebruiken voor haar nichtjequote:Op woensdag 6 december 2006 12:58 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet inziet, dan ben je echt gestoord.
kloptquote:Op woensdag 6 december 2006 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams moeten zo te zien weer gereset worden, want dit formaat breedbeeld breedbek is toch niet écht hopelijk.![]()
en nog gestoorder is dat talpa het zover laat komenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Precies ! Vindt het dan ook eigenlijk bizar dat de hele discussie uberhaupt gevoerd wordt. Nog gestoorder is het zelfs dat er achterdochtig gekeken wordt of Nena die 4 uur wel oprecht wil gebruiken voor haar nichtje![]()
Dat wist ik dus niet. Dan zou het logischer zijn dat Nena die 4 uur gebruikt idd. Maar anderen zeggen dat er sowieso niet gefilmd mag worden zonder toestemming van de ouders, dus dat zou betekenen dat het met de 12 uur ook zonder problemen kan. Nena kan nu wel aanvoeren dat ze de 12 uur niet heeft aangevraagd omdat ze het niet van de groep wil 'stelen', maar dat geldt voor de 4 uur nog veel meer denk ik. Dat kan wel eens echt iets eenmaligs zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het woord "intiem" interpreteerd. Er is gisteren achter gevraagd hoe of wat. Bij die 4 uur stopt de camera bij de deur van het ziekenhuis. In het geval van de 12 uur wordt er met respect gefilmd en uitgezonden.
En wat dat inhoud is door Talpa te bepalen.
Jaaaaa.. daar zaten we echt op te wachtenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
Er is net iemand gekomen om zangles te geven
Nena heeft aangegeven dat ze wel wat voor die 12 uur voelt, maar dat ze eerst wil weten hoe ernstig de situatie is. Indien het mogelijk was zou ze zelfs haar nichtje naar de Gouden Kooi laten komen om haar zo een leuke tijd te bezorgen. (Wat ik begreep is het nichtje zwakzinnig met het verstandelijk vermogen van een 10-jarige). Klinkt mij heel logisch in de oren.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Dan zou het logischer zijn dat Nena die 4 uur gebruikt idd. Maar anderen zeggen dat er sowieso niet gefilmd mag worden zonder toestemming van de ouders, dus dat zou betekenen dat het met de 12 uur ook zonder problemen kan. Nena kan nu wel aanvoeren dat ze de 12 uur niet heeft aangevraagd omdat ze het niet van de groep wil 'stelen', maar dat geldt voor de 4 uur nog veel meer denk ik. Dat kan wel eens echt iets eenmaligs zijn.
Maar wel als ze naar de gouden kooi komt? Dat is ook wat tegenstrijdig dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef Kaleddis het volgende:
Nu komt opeens die 4 uur op de proppen en kun je eventje zonder camera's de situatie bespreken. Idd. of de camera's met die 12 uur het ziekenhuis ingaan is de vraag, maar zoals Eveline aangaf, ze doen er alles aan om wel te mogen filmen. Zou ik toch niet willen in zo'n geval.
Op zich niet. Dan is de situatie dus nog niet zo ernstig dat ze op sterven ligt. En in dat geval kun je iemand nog een leuke tijd geven of zelfs een boost. Dat is ook precies waarom Nena dus meer informatie nodig had over de situatie.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wel als ze naar de gouden kooi komt? Dat is ook wat tegenstrijdig dan.
En ik meen me ook te herinneren dat dat precies is waar de anderen zich zo over verbaasden. Ze is helemaal niet meteen gaan bellen en heeft helemaal niet meteen al informatie gevraagd over hoe ernstig het was enzo. Daar komt ze nu opeens mee op de proppen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich niet. Dan is de situatie dus nog niet zo ernstig dat ze op sterven ligt. En in dat geval kun je iemand nog een leuke tijd geven of zelfs een boost. Dat is ook precies waarom Nena dus meer informatie nodig had over de situatie.
Dat is waar, maar dat moet je tegen het licht houden met Nena haar karakter. Ik denk dat het een combinatie van laksheid en stuisvogelpolitiek is. Anderzijds ook weer het privacy aspect. Wanneer je een brief schrijft blijft dat toch meer anoniem dan dat je een telefoontje pleegt. Bij een telefoontje kan iedereen precies horen wat er gezegd wordt (buitenshuis).quote:Op woensdag 6 december 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik meen me ook te herinneren dat dat precies is waar de anderen zich zo over verbaasden. Ze is helemaal niet meteen gaan bellen en heeft helemaal niet meteen al informatie gevraagd over hoe ernstig het was enzo. Daar komt ze nu opeens mee op de proppen.
Was het maar waarquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef NoizEkick het volgende:
Waar is Natasia nou heen? Heeft ze de zangles nu al opgegeven?
Ah, dat is inderdaad een goed excuus...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was het maar waarZe heeft haar nagel gebroken en ging deze laten repareren aangezien de nagelstyliste in huis is
![]()
Nataasia vindt het altijd leuk als er camera's op haar inzoemen, ook al zit ze te schijten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:43 schreef avonne het volgende:
De camera zoemde in op Natasia's ass
Ze had het door en vond het geloof ik wel grappig
Zoemen die camera's gelijk een strontvlieg?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia vindt het altijd leuk als er camera's op haar inzoemen, ook al zit ze te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |