Er is in ieder geval een scheur ontstaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Gigageil het volgende:
De vriendschap tussen Natasia en Nathanael is over.....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef tipsch het volgende:
Natasia is in dit geval terecht erg boos.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:07 schreef Day het volgende:
Wat een wantrouwen bij Bart, zeg!
Zeg maar gewoon NL voor die nieuwe...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die nieuwe: :"Ik heb er nooit aan gedacht. Ik heb nooit gedacht dat...."
Hij bedoelt eigenlijk: "Ik denker er steeds aan, want ik speel het spel mee...."
Dat heeft ze zelf al gezegd. De 4 uur kunnen eventueel zonder camera. En de 12 uur, zei ze net nog, is voor absolute noodgevallen, Nena zou zich haast schuldig voelen als haar nichtje dan weer beter zou worden terwijl zij die 12 uur van de groep heeft gebruikt.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt zich af waarom Nena nog geen enkele keer met die 12 iir op de proppen kwam en nu wel opeens die 4 uur wil hebben. Wat mij betreft zeer terecht dat hij daar vraagtakens bij zet.
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Tnx, is beter dan HL, Hollandse Nieuwequote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon NL voor die nieuwe...
dat is precies wat hij zegt, volgens mij snap je dat niet... of ik niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
Bart LUL
Je gaat een doodziek nichtje niet als een tearjerker op TV zetten, KLOJO
Lekker makkelijke belofte. Wat een slap lulverhaal van Bartje. Als hij zó slecht over Nena denkt, dan is het een grote comediant.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Van mij mag ze 3x die 12 uur hebben."
LOL... nee, dat sloeg helemaal nergens op. Was ook denk ik niet echt serieus bedoeld, maar meer om aan te geven dat het vreemd is dat ze nooit om die 12 uur heeft gevraagd en nu opeens wel zonodig moet. En of die camera's niet meegaan het ziekenhuis in, is nog maar heel erg de vraag. Ik denk dat ze met 'intiem' echt wel iets anders bedoelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
Kom op zeg, vind jij het echt geloofwaardig dat Nena zégt dat ze naar haar doodzieke nichtje gaat terwijl ze dan stiekem naar haar vriend gaat?
volgens mij.... zei hij dat er geen verschil is tussen wel en niet een cameraquote:Op woensdag 6 december 2006 00:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is precies wat hij zegt, volgens mij snap je dat niet...
Exact.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Tjonge jonge.
Intiem wordt niet uitgezonden. Prive wel..
MAW, je kan neuken zonder camera, de garantie dat ze niet met camera's naar het zieke nichtje heb je niet, want dat valt niet onder intiem maar onder prive, en dat heb je nu net niet voor getekend.
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel paranoide ja. Hij ziet ze vliegen zo langzamerhand.
grotendeels ingefluistert door NL, suffert is die gozert.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel paranoide ja. Hij ziet ze vliegen zo langzamerhand.
Joh...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.
Ook dit zou heel goed door de invloed van Nathanael kunnen komen.
Dat geloof ik ook wel ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Reken erop dat de regie er echt ALLES aan gaat doen om dat doodzieke nichtje in beeld te krijgen
Bart: "Ik wil niet zeggen......................."quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Day het volgende:
Minpunten voor Bart van mij.
Dat is dus ook waarom Nath wil dat Nena gaat vragen of het bezoek eventueel zonder camera's kan (als dokters dat beter vinden).quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Tjonge jonge.
Intiem wordt niet uitgezonden. Prive wel..
MAW, je kan neuken zonder camera, de garantie dat ze niet met camera's naar het zieke nichtje heb je niet, want dat valt niet onder intiem maar onder prive, en dat heb je nu net niet voor getekend.
Ik snap zijn frustratie wel trouwens. Hij heeft een geweldige vriendin, is super serieus met haar... maar kan haar niet echt aanraken en alle andere dingen met haar doen wat bij een verliefd stel hoort. Ze kunnen hun serieuze gevoel niet 'bezegelen' zegmaar. Daardoor ziet hij de rest niet helemaal zuiver meer en gunt anderen ook niets meer. Ik denk dat het zo zit.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja toch? En wat mij betreft onverwacht, had niet gedacht dat hij zo "in het spel" zou zitten.
Ook dit zou heel goed door de invloed van Nathanael kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |