quote:Op woensdag 6 december 2006 01:47 schreef Roy_vdm het volgende:
Suske: "Let's go through the action list"
Hmm, het valt me bij Brian op dat hij zich beter uit kan drukken in het Engels. Als hij er niet uitkomt in het Nederlands, schakelt hij over. Aangezien NL. ook vaak Engels spreekt, vindt hij het misschien makkelijker om dat zelf ook te doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:45 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft er meer last van sinds Nathanael er is....... dat hij geen accentloos Nederlands sprak was al lang duidelijk (en verklaarbaar), maar het wordt echt steeds erger met dat Engels tussendoor.
Ach voor een hoop slechthorenden is het dan wel weer prettig, wordt er behalve het gefluister nog meer ondertiteld...quote:Op woensdag 6 december 2006 01:49 schreef avonne het volgende:
Natasia spreekt ook steeds meer Engels
Dat zal allemaal niet ten goede komen van de kijkcijfers.
Mijn moeder verstaat geen woord engels
Ik vind het wel mooi, maar wel klein eigenlijk. Het is 2 miljoen waard!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat is het toch een prachtige villa.... als je het zwembad bekijkt en die keuken.. geweldig.
Ja, ik mis alleen wel eea... ik kan me namelijk niet voorstellen dat de slaapkamers allemaal in het souterrain waren, dus waar waren die andere slaapkamers voor het huis aangepast werd voor DGK???quote:Op woensdag 6 december 2006 01:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat is het toch een prachtige villa.... als je het zwembad bekijkt en die keuken.. geweldig.
Volgens mij is het omgedraaid en waren de slaapkamers eerst boven waar nu gesport wordt.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik mis alleen wel eea... ik kan me namelijk niet voorstellen dat de slaapkamers allemaal in het souterrain waren, dus waar waren die andere slaapkamers voor het huis aangepast werd voor DGK???
Ja... en dan ff bedenken welke laatste 2......... Nena en Natasia geven elkaar geen strobreed toe, Nena en Brian liggen te rotzooien tussen de ruzies door....... kan nog gezellig worden.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:55 schreef Roy_vdm het volgende:
Ja, het gaat om het geheel en ik vind het een plaatje. De 'miljonairs' vonden het in het begin ook wat klein overkomen, maar als je er met z'n tweeën woont is het ideaal. Plus manege, plus fonteintje, plus poort, plus zwembad, plus grasveld.. nou ik teken ervoor. Ik zou heeeel erg lang blijven zitten in die kooi, denk ik. Ik ben erg benieuwd wat Talpa doet als er al twee maanden lang nog maar twee mensen over zijn.....
.... om Brain woorden in de mond te leggen: "there ain't no second price man"
Oh?? Net zoals in het Big Brotherhuis dus..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Een aantal kamers zijn voor de redactie, camera's en zo
Ik dacht dat er gesport werd in de serre...... die is voor het programma aangebouwd (door 1 van de sponsors)quote:Op woensdag 6 december 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is het omgedraaid en waren de slaapkamers eerst boven waar nu gesport wordt.
Misschien beneden dan een aantal logeerkamers met een relaxruimte.
Ah, ok. Dat wist ik dus niet. Net zoals ik niet wist dat de redactie ook een aantal kamers had. Dacht dat ze in de bijgebouwtjes zaten. Vond het alleen zo onlogisch dat er in de souterain geslapen wordt. Zulke huizen worden toch al jaren niet meer gebouwd?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gesport werd in de serre...... die is voor het programma aangebouwd (door 1 van de sponsors)
Hij is ook harstikke gestoord, dus dat kan wel kloppen.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:00 schreef Roy_vdm het volgende:
Suske praat weer tegen zichzelf. Dat doen toch alleen losers, schizofrenen en soapacteurs terwijl ze aan het werk zijn?
Hij kan ook tot de laatste categorie behoren, je weet het nooit.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is ook harstikke gestoord, dus dat kan wel kloppen.![]()
Ik dacht overigens dat de redactie in die containers "achter" zat, die je ziet als Lesley weggaat.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat wist ik dus niet. Net zoals ik niet wist dat de redactie ook een aantal kamers had. Dacht dat ze in de bijgebouwtjes zaten. Vond het alleen zo onlogisch dat er in de souterain geslapen wordt. Zulke huizen worden toch al jaren niet meer gebouwd?
Bij mij in de straat heb je een aantal souterainwoningen, maar die zijn gebouwd in 1930.
Hij liep net met fruit rond, wat heeft hij daarmee gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Heel verstandig, na de drank en een sigaret krijg je met een kiwi de vitamientjes weer goed op peil
Heeft iedereen dat? Had ik geen idee van eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:09 schreef Day het volgende:
Hij heeft toch ook apart eten?
Tenminste, ik begreep dat hij een laatje in de keuken heeft waar spullen liggen die hij alleen mag eten?
Nee, dat is dus het rare eraan. HIj is de enige die dat heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:09 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat? Had ik geen idee van eigenlijk.
Een tuin zo groot als twee voetbalvelden??quote:Op www.goudenkooij.nl staat het volgende:
De Gouden Kooi villa staat aan de Gooiergracht-Zuid 11A in Eemnes (Google Maps), in de omgeving van Hilversum en is van alle gemakken voorzien. Een droomvilla, vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden, een design keuken en luxe badkamers. Het landgoed heeft een eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.
Yep, we zullen genieten volgende zomer. Als Nena er nog is, zal ze wel weer in haar bikini te bewonderen zijn. Ik vind het een prachtig complex, zeker nadat ik die website heb bekeken waarnaar ik gelinkt heb hierboven.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
vet ja, bij mooi weer ziet het er nog beter uit
Laten we sowieso afspreken dat we zulke plaatjes in het Fake-topic plaatsen en niet hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Die mag wel in het Fakes-topic.
Die had eigenlijk alleen positieve dingen te zeggen. Dat ze het een leuk en mooi meisje vindt en het fijn vond dat ze zoveel met elkaar optrokken. Tegen Nena zei ze dat ze vaker tegen Brian moest zeggen wat haar dwars zat.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:34 schreef avonne het volgende:
Wat had Brians moeder gezegd over Nena?
Bart zegt "je moeder is de enige die je kan vertrouwen, en wat zei ze over nena?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |