Zekers, maar dat hadden ze toch zo goed door? Waarom veranderen ze nu dan van koers?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Losweken van de bagage van Brain heet dat...
ze lijken wel echt maar zijn nep, (moet ik weer denk ik achter zettenquote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij echte punten hoor... Kzal even de video bekijken, moment
(waar hij ze vandaan heeft? Van stephan? ik weet het niet)
Dat waren geen echte punten geloof me.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij echte punten hoor... Kzal even de video bekijken, moment
(waar hij ze vandaan heeft? Van stephan? ik weet het niet)
Hij dénkt dat hij een maatje heeft, maar vergist zich lelijk. Die man vliegt er uit zodra ze hem zat zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:06 schreef Day het volgende:
En je moet niet vergeten, hoe stoer NL zich ook voordoet, hij heeft nog steeds geen echt maatje in dat huis.
Ik denk dat alle posters dit ironisch bedoelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'Brain' begint me wel te storen... Zoveel 'brains' heeft Brian niet. Vanavond hoorde ik hem ook weer 'Neukende kankerhoer' zeggen ofzo.
Hopelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik denk dat alle posters dit ironisch bedoelen.
That seems the only place he's got a brain anyway....quote:Op woensdag 6 december 2006 01:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Brain: "I don't think wit my dik. Oke?"
Ik heb het neit op video dammit.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dus slaat z'n punt dat .NL Bart heeft afgetroefd nergens op, vind ik.
Want wat kan Ilona doen met 150 neppunten? Bart gaf haar die ook.
Nath is echt compleet gestoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:12 schreef Day het volgende:
wat een bullshit verkondigt die NL over Nena!
Die hufter kan niet weggeven wat hij zelf niet heeft, hij zit er ruim een week en heeft nog geen contactpunten kunnen verdienen, zeker geen 150.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het neit op video dammit.
Ik kan me herinneren dat NL Ilona 3 muntjes gaf. MEt de mededeling 'ik ben de slechtste nog niet hoor'
Later kwam hij er nog een keer op terug toen Ilona met haar 12 punten verhaal aan kwam. Toen zei NL nog: 'hey hey, ik heb je net 150 gegeven'
Waren dat neppunten dan, ze zagen er behoorlijk echt uit. En ilona nam ze ook gewoon aan...
Nu twijfel ik dus...
(heb ik weer, nu ik naar bed ga)
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraagquote:Op woensdag 6 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
Nena zei nog iets in de slaapkamer. Iets over die begrafenis van de vader van zijn vriend.
Iets in de trant van
"Toen kreeg hij van mij contactpunten, en zei hij dat ik iets van hem tegoed had, en nou doet-ie zo"
Heeft iemand dat precies meegekregen?
Okay, ik ga het morgen een terugzoeken. Want wat ik zeg is natuurlijk gebasseerd op wat ik zie. Als ik iets verkeerd heb gezien, kloppen m'n uitspraken die daarop gebasseerd zijn ook niet meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hufter kan niet weggeven wat hij zelf niet heeft, hij zit er ruim een week en heeft nog geen contactpunten kunnen verdienen, zeker geen 150.
AAhhhh, dat verklaart het wel ja..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:17 schreef avonne het volgende:
In de suprise van Ilona zat een attache koffertje, en daarin zat 150 punten, zei nathanael, en toen haalde hij de Parker set eruit.
Nadat Ilona de 150 punten-suprise van Bart en toen ook van Nathanael kreeg zei Ilona "Nu heb ik er al 300 gekregen
dus alles nep, denk ik
Klopt. Maar Bart wilde niet omdat hij niet wilde dat alle aandacht naar hem en vooral de cameramensen zou gaan tijdens de begrafenis.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraag
Die NL fuckt ze echt op daar.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze zoeken nu echt overal wat achter. Ze raken allemaal in de war daar.
>rest geknipt<quote:Op woensdag 6 december 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf al gezegd. De 4 uur kunnen eventueel zonder camera. En de 12 uur, zei ze net nog, is voor absolute noodgevallen, Nena zou zich haast schuldig voelen als haar nichtje dan weer beter zou worden terwijl zij die 12 uur van de groep heeft gebruikt.
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over het overlijden van een vader van een vriend van Bart, toen speelde er ook een 12 uur aanvraag
Brian heeft 2 jaar in Amerika gewoond en braakt hele zinnen uit. NL praat Nederlands met Engelse woorden ertussen, waardoor hele zinnen wordt verkracht. vind ik zelf een stuk storender.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Er wordt door die vreselijke Brain en ook door Suske behóórlijk veel "Engels" gesproken daar... walgelijk. Met name Brain's "Engels". Complete volzinnen braakt hij uit. Waarom? Waarom!
volgens mij had Nena ze geleend aan Bart zodat hij met het thuisfront kon bellen, weet het niet zekerquote:Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Het gaat mij erom dat Nena het heeft over "vertrouwen" dat een deuk krijgt
Dat ze, ondanks de peptalk van Bart gistermorgen, nu wéér een probleem met hem heeft
Bart heeft met deze actie zijn relatie met Nena verkloot, dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij over dat ze iets zei over contactpunten die ze had gegeven. Is dat zo, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Het gaat mij erom dat Nena het heeft over "vertrouwen" dat een deuk krijgt
Dat ze, ondanks de peptalk van Bart gistermorgen, nu wéér een probleem met hem heeft
O, dat wist ik niet. Dat verklaart het wel ja, goed dat ik dat weet dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft 2 jaar in Amerika gewoond en braakt hele zinnen uit.
Zo dom is het anders niet, noodgevallen waarbij je in 12 uur nog wat zou kunnen doen/betekenen (het op springen staan ven een relatie bijvoorbeeld) of andere zaken gaan wellicht toch voor.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
>rest geknipt<
Echt te dom voor woorden die opmerking van Nena. Je nichtje ligt NU met bloedkanker in het ziekenhuis, stel dat ze niet doodgaat, maar misschien beter wordt? Dus als ze zou komen te overlijden dan zijn die 12 uur dat wel waard, en anders niet zegt ze feitelijk......domme koe is het![]()
Dat dachten we ook al een paar keer over Nena's relatie met Brian... als ze weer eens woest op hem was.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Bart heeft met deze actie zijn relatie met Nena verkloot, dat is 1 ding dat zeker is.
Dit kan hij niet meer goedpraten.
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".quote:Op woensdag 6 december 2006 01:28 schreef Leandra het volgende:
Die 4 uur (zonder camera) zouden dus net wel dat stukje privacy zijn wat je in zo'n situatie nodig hebt, terwijl het met camera de foutste vorm van ramptoerisme-TV zou zijn die je je maar kunt voorstellen.
Maar nu komt het wantrouwen van de andere kant... van Bart en Brianquote:Op woensdag 6 december 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook al een paar keer over Nena's relatie met Brian... als ze weer eens woest op hem was.
Je weet hoe lang Nena woest blijft als de tegenpartij haar even uitlegt hoe het allemaal zit.
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Dat verklaart het wel ja, goed dat ik dat weet dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.
Dat bedoelde Nena dus anders (legde ze net aan Natasia uit). Als zij niet naar haar nichtje toekon zou ze aan haar nichtje vragen of ze bij haar op bezoek wou komen in DGK en haar nog een leuke tijd bezorgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".
Klopt, maar ik ergerde me er zonder enige mate aan. Samen met dat domme dichten, dat vaderlijke gedrag tegenover Nena en die vermeende intelligentie van hem. Nu kan ik in elk geval zijn gebruik van de Engelse taal tegen een achtergrond plaatsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.
Ook zijn tijd op Bonaire vind ik geen excuus, want het Nederlands van zijn moeder die vers terug kwam was een stuk beter dat dat van Brian.
IMHO heeft hij hier dus geen enkele reden voor en is het net als bij Nathanael een kwestie van interessant willen doen.
In de meeste gevallen zal daar dan toestemming voor verleend zijn, dan wel dat de ramp van dat moment zelf om die camera gevraagd heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doen er heel wat tv programma's aan ramptoerisme, aangezien je dat soort beelden toch echt te pas en te onpas op tv langs ziet komen. En Bart zei ook: "Misschien vindt het meisje het wel leuk als ze op tv komt".
Daar is dus wel een excuus voor. Zijn moeder heeft hier jaren gewoond en is later teruggegaan naar Bonaire.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel meer mensen die een aantal jaar in de VS gewoond hebben, maar toevallig spreken die allemaal fatsoenlijk Nederlands.
Ook zijn tijd op Bonaire vind ik geen excuus, want het Nederlands van zijn moeder die vers terug kwam was een stuk beter dat dat van Brian.
IMHO heeft hij hier dus geen enkele reden voor en is het net als bij Nathanael een kwestie van interessant willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |