Ik niet, ik vind hem top! Wat hij bereikt met z'n mindgames is gewoon subliem!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik begin zolangzamerhand een enorme hekel aan die .NL te krijgen.
Dus is de hele discussie al lang afgelopen. Onbegrijpelijk waarom ze er dan over door gaan, en over gunnen beginnen etc etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus ook waarom Nath wil dat Nena gaat vragen of het bezoek eventueel zonder camera's kan (als dokters dat beter vinden).
Het zal DGK niet zoveel uitmaken hoor, als ze er maar een mooi shot aan overhouden. Bijvoorbeeld van een betraand gezicht van Nena die de ziekenhuiskamer achter zich dichtdoet.
Gelogen?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:21 schreef tipsch het volgende:
ik denk dat Bart nogal voorbeeldige antwoorden heeft gelogen tijdens de EQ test gezien zijn redelijke resultaat van 140 punten.
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?quote:
Wat ik zeg, het zijn fun uurtjes waar iedereen net zoveel recht op heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Nath: "Die 4 uur is niet in het leven geroepen om Nena naar haar nichtje te sturen"
Ik was een beetje sarcastisch. ZIjn eigen waarheid verteld dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?
Precies, dus haar nichtje is geen argument om er meer recht op te hebben, iets wat Nena dus wel doet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:24 schreef avonne het volgende:
Trouwens, waarom zo opgefokt?
Iedereen mag toch zeggen "ik wil graag die 4 uur" ?
Nena toch net zo goed?
Als dat kan, is die test dus VOLKOMEN zinloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
je weet wel, wetend welk antwoord een goed aantal punten oplevert. hoe vat je dat kort samen?
Ja, saai he.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus is de hele discussie al lang afgelopen. Onbegrijpelijk waarom ze er dan over door gaan, en over gunnen beginnen etc etc.
verplaatsen van lucht heet dat...
prachtverhaal over bloedzuigersquote:
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"quote:Op woensdag 6 december 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Bart over Nena: "Ik zou haar IQ uitslag wel willen zien. Die is verrassend hoog."
Brian; "120 + "
Bart: "Ja, dat denk ik ook"
Toch wel. Hij mag wel aangeschoten zijn, maar er komt zelden ongecontroleerd onzin uit deze man, als dat wel zo is is het gecontroleerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef spookvrouw het volgende:
NL, wat is dat nu weer voor onduidelijke uitleg over bloedzuigers en iemand "zuigen"?
Gaat nergens meer over.
dat is het niet, er rekening mee houden dat het evt. zo zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"
Je kunt toch ook slim EN lief zijn?
Ja, en domme mensen zijn dan lief zeker?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Met een ondertoon van "wie slim is => is geslepen => speelt een spel = achterbaks"
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55quote:Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef Gigageil het volgende:
Nena 120 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 110 - Natasia 55![]()
Dat gaat misschien wat ver, maar het zou wél eens hun eerste stevige ruzie kunnen opleveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Lesley op dit alles reageert. Dat ze echt alles van Bart kan zien, kan wel eens de doodsteek worden voor hun relatie.
Best wel hoor. Toen Eveline in het ziekenhuis moest blijven, vertrouwde hij het ook al niet en dacht hij dat ze lekker thuis zat bij haar vriendje. Ook heeft hij tijden gedacht dat Lesley (hoe oprechter wil je het hebben) was gestuurd door JdM en dus fake was.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk, wat een gifpijlen die Nathanael al heeft weten af te schieten. Dit is niet Bart.
En dat is EQ, en heeft niet zoveel met je IQ te maken wat dat betreftquote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55
Ik heb ergens gelezen dat Natasiaaaaa en vergelijk met aap, gorilla of wat dan ook niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena 115 - Brian 65 - Bart 110 - Nathanael 130 - Natasia 55
Volgens mij hadden we het over IQquote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
En dat is EQ, en heeft niet zoveel met je IQ te maken wat dat betreft
De tests die er gemaakt waren waren volgens mij EQ tests.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over IQ
OK, maar een nichtje dat kanker heeft inzetten voor je 'eigen gerief'... da's m.i. toch nog wel een stapje verder.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Toen Eveline in het ziekenhuis moest blijven, vertrouwde hij het ook al niet en dacht hij dat ze lekker thuis zat bij haar vriendje. Ook heeft hij tijden gedacht dat Lesley (hoe oprechter wil je het hebben) was gestuurd door JdM en dus fake was.
Klopt, maar we hadden het over IQ door een opmerking van Bart dat Nena volgens hem een hoog IQ heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
De tests die er gemaakt waren waren volgens mij EQ tests.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |