Schat zet je pm functie nou eens aan ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Ga eens ergens anders op haar geilen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Schat zet je pm functie nou eens aan ?
Dat wel maar ik kan toch een zwarte pieten pakje aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders op haar geilen.. Je bent bovendien te jong voor haar
!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:01 schreef GSMboy het volgende:
Haha die Barbara:
Ik ga graag naar Spane, maar niet met de boot...
Voorbind bierbuik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat wel maar ik kan toch een zwarte pieten pakje aan![]()
En dan doe ik gewoon een voorbind bierbuik om dan ben ik net profpiet![]()
zet je pm functie nou maar aan ^^quote:
Heb je toevallig niet ook de exit van Martine op filmpjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:03 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sintingtst2.PNG]afbeelding][/url]
Sinterklaas![]()
Voor het eerst dat ik uitkeek naar de scènes met Dennis en Anita![]()
Nee, die wil ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:51 schreef Otmed het volgende:
[..]
Heb je toevallig niet ook de exit van Martine op filmpje?
De eerste was Dennis, de 2e was gewoon sint.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:59 schreef lesley het volgende:
wie was die sint eigenlijk?
heeft Jack vast geregeldquote:Op woensdag 6 december 2006 01:10 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste was Dennis, de 2e was gewoon sint.
haha.... inside joke ;-)quote:En waarom ging de Sint niet bij Ludo op bezoek?
Het was de Timpiet.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:34 schreef pberends het volgende:
Was Jack die piet niet?
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaalquote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Noud oefenen bij Nina, dalijk wil hij ook examen doen bij haar.![]()
Zoiets zal het idd wel zijn ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaal![]()
Inderdaad, dat viel nogal op.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ging wel wat overdreven vind ik, Sjors zei zoiets van "ik kom nu binnen ja?"![]()
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef tessie het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vanavond? Ik heb het gemist...
Ja Dennis werd vet gewned door Anita, hij dacht al helemaal dat ze samen in het oude huis van Janine gingen zitten, maar piste mooi naast de pot en kwam even mooi van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef tessie het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vanavond? Ik heb het gemist...
Hmmm zie je reactie nu pas.quote:
Hmm ik heb die aflevering wel op videoband, maar ik kan niet digitaliseren of bewerkingen doen met de computerquote:
Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan hahaquote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja Dennis werd vet gewned door Anita, hij dacht al helemaal dat ze samen in het oude huis van Janine gingen zitten, maar piste mooi naast de pot en kwam even mooi van een koude kermis thuis.
maarre Jack zal hem wel niet terug nemen in het huis denk ik, en misschien gaan ze dan alsnog wel samenwonen omdat Anita het dan zo zielig vind voor Dennisquote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan hahaJammer voor um
Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noudquote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef vencodark het volgende:
Vind Fos totaal niet bij Nina passen, hij is zo mak als een lammetje bij Nina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een van de meest vervelende comebacks ooit in GTST.... wat moet je met dat mens.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het enige waar Anita goed voor is, is zoen-sex scenes met Sjeck en Dennis, en dan houdt het opquote:Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack en Dennis krijgen een sik van Anita.![]()
Nina die een vervanger voor Morris zoekt...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef BigFire het volgende:
lijkt wel of ik naar Z@p kijk..
Dit zagen we helemaal niet aankomen ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina die een vervanger voor Morris zoekt....
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Nina die een vervanger voor Morris zoekt....
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaal![]()
Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noud![]()
Zien jouw ouders de ouders van je vriendin dan als familie? Mijn grootouders enerzijds kwamen mijn grootouders anderzijds bijna nooit tegen, maargoed dat verschilt ook wel per familiequote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.
Ik doelde op het feit dat Fos zo gek is op Nina en iemand in het forum een opmerking over hun samen maakte.![]()
Trouwens, Noud en Nina is ook niks.![]()
Oeh, sterke ontwikkeling. Ik stem voor.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
Ja indd. Fos is nog de normaalste van al die lui.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.
Wel moet Fos ook iemand krijgen en de andere personages moeten eens wat meer respect voor Fos tonen vind ik.
Zoals Laura hem daarnet weg bonjourde en zoals Florien ook altijd doet als zij en Nina iets te bespreken hebben [afbeelding]
ik vond het stiekum wel geil toen ze elkaar zo gingen betastenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:22 schreef fatbastard1 het volgende:
Kut nina! gaat ze met Noud lopen neuken(bijna)
Al 2 weken geen Ludo-Jack fragment, waar gaat het heen met de wereldquote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef Otmed het volgende:
Gtst is weer saai.
Ja, ik ook, maar ze schijnt nogal populair te zijn. Terwijl die kop toch duidelijk tekenen van afwijkingen vertoont.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:12 schreef vencodark het volgende:
Ten eerste omdat ik Nina echt monsterlijk vind.
Ze had toch het Syndroom van Sanders?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ze schijnt nogal populair te zijn. Terwijl die kop toch duidelijk tekenen van afwijkingen vertoont.
Het fictieve koffiecafé zullen ze bedoelen.quote:Charlie wil betrokken worden bij de verkoop van het koffiecafe, maar Nick wijst haar af.
Die sapbar snap ik geen reet van. Die sapbar heeft niets en is gewoon saai. Zelfs dat domme koffiecafé van Yasmin had meer uitstralingquote:
Wat een dramaqueen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:18 schreef Otmed het volgende:
Rihannalekker toepasselijk weer... 'i don't wanna be a murderer!' ♫
Anti-Ludo pact IVquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Dian![]()
.
De spanning in GTST keert eindelijk terug door haar!
Das een stuk beter dan het Noud-Nina-Florien of Dennis-Jack-Sabine gezeik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Dian wil het familie against familie spelen
Dat is haar rol toch ook? Overacting?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef sweet_cherry het volgende:
Wat acteerde Dian (Rixt Leddy) ontzettend slecht toen ze boos werd op de familie Alberts.
Vreselijk gewoon!
Bar werkt toch nog voor Ludo? Ze wil niets met hem te maken hebben, maar wil wel graag voor hem blijven werken ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Ja Barbara weer vandaag hoor : Die man heeft zoveel kapot gemaakt!!
Mens vorig jaar rond deze tijd liep je nog met die man te neuken
Ze wil de strijd niet aangaan omdat het Ludo is, ik moet wel zeggen dat ik het Ludo geping-pong: van arm naar rijk, van rijk naar arm, van gehandicapt naar weer volledig gezond enz echt moe begin te worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Bar werkt toch nog voor Ludo? Ze wil niets met hem te maken hebben, maar wil wel graag voor hem blijven werken ofzo
Mens, dit jaar rond deze tijd is ze door die man ontvoerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Ja Barbara weer vandaag hoor : Die man heeft zoveel kapot gemaakt!!
Mens vorig jaar rond deze tijd liep je nog met die man te neuken
Ze heeft toch gesolliciteerd(oid) bij Dian.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Bar werkt toch nog voor Ludo? Ze wil niets met hem te maken hebben, maar wil wel graag voor hem blijven werken ofzo
quote:“Wie is je vader, wie is je moeder?” Deze keer stelt Tante Es de vraag aan de Antilliaanse actrice Chris Comvalius, zij speelt de rol van Dorothea in 'Goede Tijden Slechte Tijden'. Daarnaast speelde ze in de tv-serie 'Weltevreden op 10', en de films 'Feestje', 'Het Zuiden' en 'Off Screen'.
Had het op de achtergrond aanstaan maar was ff met een belangrijk telefoongesprek bezig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen Chris Comvalius (Dorothea Grantsaan) bij 'Raymann is laat'!
[..]
Bij RTL Gemist staat een hoop, maar gtst dan net weer nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:29 schreef anisubs het volgende:
Ik mis telkens die afleveringen van GTST!
Kunnen ze niet die uitzendingen opnemen en op de website plaatsen.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:22 schreef Otmed het volgende:
Weet iemand wanneer de bruiloft van Sjors en Bing is?
29 december, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 11 december 2006 17:22 schreef Otmed het volgende:
Weet iemand wanneer de bruiloft van Sjors en Bing is?
Ik had het idd ook eerder verwacht.quote:Op maandag 11 december 2006 18:13 schreef fresta het volgende:
dan pas?
Ik hoop het, Dennis mag er direct aan doodgaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Binnen nu en 3 maanden heeft Dennis HIV.
Rosa Gonzales staat sinds eind oktober als Rosa Gonzalez op de aftiteling. Schan-da-lig!quote:Laura Selmhorst = Jette van der Meij
Robert Alberts = Wilbert Gieske
Jef Alberts = Bartho Braat
Janine Elschot = Caroline de Bruijn
Ludo Sanders = Erik de Vogel
Barbara Fischer = Charlotte Besijn
Anita Dendermonde = Sabine Koning
Charlie Fischer = Lieke van Lexmond
Dennis Tuinman = Koert-Jan de Bruijn
Morris Fischer = Joris Putman
Sjors Langeveld = Inge Schrama
Nick Sanders = Christophe Haddad
Dorothea Grantsaan = Chris Comvalius
Bing Mauricius = Everon Jackson Hooi
Nina Sanders = Marly van der Velden
Jack van Houten = Mark van Eeuwen
Dian Alberts = Rixt Leddy
Florien Fischer = Carolien Spoor
Fos Fischer = Jeffrey Hamilton
Noud Mulder = Ruud Feltkamp
Rosa Gonzalez = Elly de Graaf
Volgens mij is het nog altijd gebaseerd op hoeveelheid aantal afleveringen meegespeeldquote:Op maandag 11 december 2006 21:33 schreef Woelli het volgende:
Maar hoezo tussen Charlotte Besijn en Lieke van Lexmond.
Vreemde plek.
Had dan of gewoon tussen Jeffry en Ruud gedaan of gewoon boven Janine
Robert en Laura spelen sinds 1990, en jef sinds 1991.quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog altijd gebaseerd op hoeveelheid aantal afleveringen meegespeeld.
Vandaar dat Jef niet bovenaan staat ondanks dat hij er eerder was dan Laura en Robert.
Historisch gezien had ze ná Jef Alberts en vóór Janine Elschot moeten komen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:33 schreef Woelli het volgende:
Maar hoezo tussen Charlotte Besijn en Lieke van Lexmond.
Vreemde plek.
Had dan of gewoon tussen Jeffry en Ruud gedaan of gewoon boven Janine
Dat klopt niet dan staat Jorris Putman veel te hoog.quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog altijd gebaseerd op hoeveelheid aantal afleveringen meegespeeld.
Vandaar dat Jef niet bovenaan staat ondanks dat hij er eerder was dan Laura en Robert.
Rolovernames moeten, net als nieuwe vaste castleden, achteraan aansluiten. Lieke van Lexmond (Charlie Fischer) en Joris Putman (Morris Fischer) zijn uitzonderingen op deze regel.quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef Woelli het volgende:
Robert en Laura spelen sinds 1990, en jef sinds 1991.
Maar waarom kwamen Morris en Dian dan wel onderaan in de lijst?
Ik wou net zeggen, Robert en Laura spelen de allereerste 5 minuten al mee, terwijl Sjef pas na een half jaar aan kwam zetten (toen nog Ome Jef met tante Karin)quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Robert en Laura spelen sinds 1990, en jef sinds 1991.
Maar waarom kwamen Morris en Dian dan wel onderaan in de lijst?
Dat begrijp ik, maar dat zei ik omdat Anita opeens tussen Barbara en Charlie tussen in staat.quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Rolovernames moeten, net als nieuwe vaste castleden, achteraan aansluiten. Lieke van Lexmond (Charlie Fischer) en Joris Putman (Morris Fischer) zijn uitzonderingen op deze regel.
Misschien is het om de kloof tussen Barbara en Charlie te accentueren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:53 schreef Woelli het volgende:
Dat begrijp ik, maar dat zei ik omdat Anita opeens tussen Barbara en Charlie tussen in staat.
Jezus. Alsof dat me wat kan schelen.quote:Dorothea slaat meteen Dians zakelijke aanbod af, maar wat wil Jef zelf eigenlijk?
Florien ziet Nina en Noud met elkaar smoezen en wil weten waar ze het over hebben.
Charlie is gefrustreerd over Nick en wil erover praten met Anita. Maar Anita wordt afgeleid door de romantiek met Dennis!
volgende week wordt het nog boeienderquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Otmed het volgende:
[..]
Jezus. Alsof dat me wat kan schelen.
Haha.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
volgende week wordt het nog boeiender
Barbara de kinder-mishandelaar![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
Jack en Charlie gaan natuurlijk neuken,
Jack die aids blijkt te hebben van Anita, geeft dat door aan Charlie die dat dan weer doorgeeft aan nick die dat dan weer door geeft aan lieve ( lieve die hem verkracht als nick zijn baby terug wil halen) die dat weer door geeft aan fos (die al zolang droog staat dat ie alles en iedereen pakt) die het weer door geeft aan een klasgenootje die het weer door geeft aan noud die het door geeft aan florien en nina florien die het door geeft aan bing (die het samen nog een laatste keer doen) die het weer door geeft aan sjors en tenslotte geeft nina het door aan moris (wat voor de hand ligt dat die uiteindelijk weer bijelkaar komen). en dennis heeft het ondertussen al van anita. Zo heeft half meerdijk aids.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
Jack en Charlie gaan natuurlijk neuken,
Ja haha.. kei droog... Iemand een capture van die scenequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Haha in huize sanders dat gelul over die hond
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:
WTF ?
goede vraag, maar toch lief van Jack dat hij gewoon was door gegeaan met zoekenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef Otmed het volgende:
Waarom rekken ze dat gedoe met Valentijn zo erg?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef fresta het volgende:
[..]
goede vraag, maar toch lief van Jack dat hij gewoon was door gegeaan met zoeken![]()
Ik begrijp nog steeds niet waar dit sapbar opeens vandaan komt...............Daar is toch nooit iets over te doen geweest, opeens was het er.quote:
Barbara is zoooooooooooo saai!! Echt, ik zou er als vent geen hete gevoelens van krijgen, hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:37 schreef Otmed het volgende:
Dian is tof. Barbara is kut, wanneer houdt ze eindelijk eens op met zeiken?
Anita moet er ook uit! Ze maakt alleen maar van die 'opvulscènes' als je t mij vraagt, en die zijn absoluut niet interessant!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Mogen Barbara, Dorothea en Sjors asjeblieft per direct de serie uit. Zij halen met hun saaie gezeik alle spanning uit de serie.
Ja, ten eerste werken er geen bekende Meerdijkers daar (naja, Celine dan, die entree maakt vanavond)quote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar dit sapbar opeens vandaan komt...............Daar is toch nooit iets over te doen geweest, opeens was het er.
En niemand drinkt meer koffie.![]()
Mensen aansporen tot het drinken van lekkere sapjes, en een gezond leven laten geven ...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Sapoase nou echt totaal niets voor gtst. Wat moet je ermee?
Zal er wel op neer komen dat Barbara altijd alleen maar oog had voor Charlie en haar voortrok, terwijl Morris verwaarloosd werd en achtergesteld werd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
volgende week wordt het nog boeiender
Barbara de kinder-mishandelaar![]()
Ja inderdaad, altijd maar dat gezeik op de duistere zaakjes van Jack, dat was echt superirritant.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Anita moet er ook uit! Ze maakt alleen maar van die 'opvulscènes' als je t mij vraagt, en die zijn absoluut niet interessant!![]()
Wat is de naam van die tent?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Sapoase nou echt totaal niets voor gtst. Wat moet je ermee?
"Dit sapje moet je echt proberen, echt vet lekker man!"quote:
Bing en Sjors rekken hun gehele huwelijksceremonie op naar een half jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Mogen Barbara, Dorothea en Sjors asjeblieft per direct de serie uit. Zij halen met hun saaie gezeik alle spanning uit de serie.
Fos gymnasiumquote:
Die scene was best grappig.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Wat, een transseksuele neger achter als barman/vrouw in Teluma? Hilarisch!
Hehe die ex van Robert die ging trouwen met Julian en toen bruut vermoord werd of Alexandra als in Lievequote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Die transseksueel blijkt Alexandra te zijn...
Hahaha ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Ik moest bijna lachen bij die scene.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha ja dat viel mij ook al op!
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
Noud: 'Ik ben met niemand niet naar bed geweest...'
Hij heeft iedereen in Meerdijk dus gehad...
Dat viel me ook op en dat stuk was echt slecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
ze komt niet terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
Nu Martine zo vaak genoemd wordt, ga ik bijna denken dat Jack Tim inschakelt om Martine te zoeken, zodat ze bij de bruiloft kan zijn.
Dat stuk was meligquote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat viel me ook op en dat stuk was echt slecht.![]()
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Morris krijgt een paar milf-lessen.
Wat was het nut daarvan eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was best grappig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het nut daarvan eigenlijk?![]()
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was echt humor!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:
Ik bedoel meer dat dat slecht geacteerd was en het sloeg nergens op zo tussendoor.quote:
Doet ze goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.
Dat zou ik wel jammer vinden.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze komt niet terug.
ik heb het de actrice zelf gevraagd op wereld aids dag in de bijenkorf.
Dat vond ik dus ook al, het is Martine voor, Martine na..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Otmed het volgende:
Ze hebben het wel opvallend veel over Martine, alsof ze willen dat de inspringende kijkers ook weten wie dat is.De ene keer 'Martine' zeggen en de andere keer 'je moeder'.
Die travo leek me onder de 50 hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft iemand dat stukje toevallig?
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die travo leek me onder de 50 hoor.
Grapje lieverdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon even terugzien omdat het zo een vreemd stukje was.
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
Het is gewoon hilarisch.
Jack hoort opeens muziek en denkt: "What the fuck?"
Komt er zo'n transseksuele neger die op een vrouw lijkt maar een mannenstem heeft en zegt heel droog "Sorry" terwijl ze als een spook onder de bar vandaan komt. Jack denkt: "Oh oke"
De muziek was enger dan de verschijning.
Het viel mij ook op maar vond het flauw van mezelf om daar kritiek op te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
Noud: 'Ik ben met niemand niet naar bed geweest...'
Hij heeft iedereen in Meerdijk dus gehad...
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Who ?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Stacy is zo'n gangsterneger van Junior in ONMquote:
Het ging om de directie van Fischer Events die bij haar zou worden ondergebracht.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef avotar het volgende:
ik verbaas me nog steeds over barbara en dian.. tuurlijk.. ineens leid je een multi-national en neem je een dokters-assisente als hoofd pr.. en oh wacht.. laat haar maar gelijk in de directie plaatsnemen ook..
Aaah, nu weet ik het weer. Ik liep al te denken wie is dat ook weer. Ik vond haar wel leuk toen!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.
Mij lijkt het een introductie van een nieuwe castlid. Anders heeft het weinig nut.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Neut gaat Nina bedrijgen en chanteren !
En dan komt Ludo daar natuurlijk achter![]()
Iddquote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Bar, ga zelf eens naar zo'n hulpje.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Sjors heeft wel mooie jongens zeg
is ze zwanger...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Wie helemaal mooi is van top tot teen... Florien![]()
Waar ken ik haar van...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:38 schreef Otmed het volgende:
Echt zo debiel dat er steeds midden in een gesprek mensen gaan weglopen uit woede in gtst.
En ik vond het al zo toevallig dat die psycholoog(psychologe?) in Teluma kwam
Sjors is zo saai.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk mogen Sjors en Bing wel zo snel mogelijk trouwen, kijken ze iig beide niet meer zo chaggie. Sjors is zo mooi als ze lacht.![]()
Elvira Out:quote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar ken ik haar van...
Lekker vol lichaamquote:
Ik hoorde het hem ook zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft Beau gespeelt in Goede tijden slechte tijden ?
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef vencodark het volgende:
Zeker 1 of ander lullig rolletje van bedrijfskwal.![]()
Scala heet sinds vrijdag 21-04-2006 Teluma (=Amulet). Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."quote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Sinds waneer heet Scala nu Teluma?
Wat is dat voor 3e rangs goedkope paupernaam?
En nu doet hij zo slijmerig tegen haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."
quote:10) Melanie: Stel: Moris zit vast op een onbewoond eiland met Janine, Bing en Nick. Wie zou je eten? Wie gebruik je als boot en wie mag mee terug naar het bewoonde land?
‘Ehm.... die is wel een hele freaky vraag. Ik zou Bing opeten, want Bing heeft toch een zacht karakter. Ik zou Nick als boot gebruiken, want dat is een vrij opgeblazen kwal, die het erg ver zal schoppen in de wereld. Janine zou ik mee terug nemen naar het bewoonde land, want dan heb ik toch wel iemand om me mee te kunnen vertonen. Maar dit gaat natuurlijk wel over personages die niet echt zijn, niet over de echte mensen.
Daarom vroeg ik wanneer die wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:59 schreef ReWinD het volgende:
Steeds dat gezeik met NinaEerst Morris, nu weer met Florien en Noud..
En die Sapoase![]()
Hoop dat Martine snel terug komt voor een beetje actie. Wellicht op de bruiloft ?![]()
Heb je het over Barberaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ze klinkt zo intelligent, doe die rok naar beneden.
Brrrrrrrr. Emma SCHNEIDER!quote:
Lekker geloofwaardig... en wat dan nog, het speelde zich af toen Morris nog geen bewustzijn hadquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, waar sloeg dat nou weer op.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Nick met z'n 1 meter 65 die Jack gaat commanderen.
Heel raar eigenlijk, want toen dat gebouw werd gebouwd had Ludo alles in de peiling, dus de kijker in de veronderstelling dat het hele gebouw van Sanders Inc was.quote:
haha expert nog wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of Martine terugkomt, ik meende te lezen dat Martine-expert Digispeed op de wereld AIDS dag met Inge Iepenburg had gesproken en die zei niet terug te komen.
Maarja niks is natuurlijk absoluut zeker
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef digispeed het volgende:
kan iemand een samenvatting geven...... heb het niet gezien.
Ik vond het zo saai dat dit even langs me heen is gegaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.
Bedankt! Het was me ontgaan dat de psychiater voor Ludo werkt maar het verbaast me nietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.
Ludo heeft via zijn mannetjes Dian uit de Sanders toren gekregen en ook heeft hij iemand erop gezet om bij de boekhouding van Alvida te komen.
Morris is bij zijn zielenknijper geweest en heeft voor de 2e sessie Barbara meegenomen, het is aan de kijker bekend gemaakt dat die psychiater voor Ludo werkt en ze insinueert nu dat Barbara Morris in zijn vroege jeugd mishandeld heeft (dit zei ze nadat Barbara vertrokken was uiteraard).
Oh ja voor de rest ging het nog over bruidsjurken, Teluma en het bruidsfeest enzo![]()
had dit liever niet willen wetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Het KvK-verleden van Elvira Out (GTST: Emma Snijder):
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
bron: soapvision
Hmm ik wist niet dat het vroeger een jongen wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
Zeg, bespaar me deze retroshitquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:58 schreef Canisfire het volgende:
Marly van der velden nu op tv waarom is het buiten de serie wel een lekker wijf?
Die psycholoog zou bij mij direct door de mand gevallen zijn, die simpele uitgedokterde conclusie over dat hij mishandeld zou zijn slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:16 schreef Otmed het volgende:
Wat ik trouwens totaal onlogisch vind, is die ik-hoef-geen-psycholoog-want-ik-ben-niet-gek-verhaallijn die nu net is afgelopen. Hij bleef maar zeggen dat Ludo zo nog een keer kon vermoorden als hij zou willen, terwijl hij voordat hij wist dat hij de moordenaar was altijd had gezegd dat hij zoiets nooit zou kunnen hebben gedaan.
Die Koen werd helemaal niet verliefd op Helmink, hij deed perfect alsof en ging ondertussen venijnig door met vergiftigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
Oohja origineel iemand is ingehuurd om een ander een loer aan te draaien maar wordt verliefd op die persoon en keert zich tegen de villian.
Dat hebben we in siezoen met Martine en Helen Helmink al gehad en zindsdien nog wel een keer of tien.
Waarom niet dan? Wat achtergrondinformatie is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had dit liever niet willen weten
Ik denk dat de kans daarop 99% is. Goudkust was al helemaal gerecycled, dus nu stappen de schrijvers over op Westenwind. De naam Emma is ongetwijfeld een knipoog naar 'the black fucking widow'.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Maar het zou te simpel zijn dat die Emma alles doet wat Ludo zegt. Er komt vast nog wat anders, zou ze iets voor Morris gaan voelen of iets dergelijks?
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 december 2006 11:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans daarop 99% is. Goudkust was al helemaal gerecycled, dus nu stappen de schrijvers over op Westenwind. De naam Emma is ongetwijfeld een knipoog naar 'the black fucking widow'.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:50 schreef SevenWonders het volgende:
Ik zag Bing in de stad vanmiddag en kreeg een mandarijntje van hem....
maar die foto, zo lelijk kut kindquote:Op zondag 17 december 2006 01:36 schreef Otmed het volgende:
Vind ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |