Zeg dat wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Sjors heeft wel mooie jongens zeg
is ze zwanger...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Wie helemaal mooi is van top tot teen... Florien![]()
Waar ken ik haar van...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:38 schreef Otmed het volgende:
Echt zo debiel dat er steeds midden in een gesprek mensen gaan weglopen uit woede in gtst.
En ik vond het al zo toevallig dat die psycholoog(psychologe?) in Teluma kwam
Sjors is zo saai.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk mogen Sjors en Bing wel zo snel mogelijk trouwen, kijken ze iig beide niet meer zo chaggie. Sjors is zo mooi als ze lacht.![]()
Elvira Out:quote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar ken ik haar van...
Lekker vol lichaamquote:
Ik hoorde het hem ook zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft Beau gespeelt in Goede tijden slechte tijden ?
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef vencodark het volgende:
Zeker 1 of ander lullig rolletje van bedrijfskwal.![]()
Scala heet sinds vrijdag 21-04-2006 Teluma (=Amulet). Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."quote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Sinds waneer heet Scala nu Teluma?
Wat is dat voor 3e rangs goedkope paupernaam?
En nu doet hij zo slijmerig tegen haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |