quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Van mij mag je als de mooiste naam bekend is
OKquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Luie tong.
Denk hier mee over het volgende voetbaltournament.
Beschouw heeft alles toen op een rijtje gezet.
Klopt, was ook meer een suggestie voor de lol.quote:Op maandag 11 december 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Hier alle toernooien die al geweest zijn.
Ik vind tussen het rijtje van methodmich wel leuke zitten, zoals mooiste clubnamen/bijnamen, grootste cluthelden en mooiste comeback. Beste amateurvoetballer - sorry MM - lijkt mij niet echt verstandig omdat ik denk dat veel users maar weinig spelers kennen uit het amateurvoetbal.
waarom morgen of donderdag?quote:Op maandag 11 december 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Prima, als je maar pas donderdag begint met nomineren.
Of morgen al.
Tot Ons Nut En Genoegen Is Deze Opgericht dan ook?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:56 schreef tong80 het volgende:
Ja daar dacht ik ook aan. Leukste clubnamen. Maar dan ook amateurclubs zoals Rust Roest en Nooit gedacht.
juist wel afkortingenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tot Ons Nut En Genoegen Is Deze Opgericht dan ook?
Of geen afkortingen?
Ik vind het ook wel leuk om te organiserenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
En wie zou een nieuw toernooi eventueel willen organiseren?
Staat er tochquote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Laten we eerst een onderwerp verzinnen.
Hehheequote:
Het is ook maar een voorstel en de organisator heeft een beslissende stem.....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:52 schreef WeebI het volgende:
Is het niet een beetje overkill om nu alweer clubnamen te doen?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
Uit een niet zo ver verleden:
1 FrankyMcG spelersvrouwen
2 Beschouw spelersnamen
3 pekel beste comeback
4 Beschouw mooiste amateurlogo
quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Leukste kapsels, leek AminBen wel een goede om te organiseren.
Verder heb je nog als mogelijkheden:
spelersvrouwen
zaakwaarnemers
mooiste clubnamen
mooiste bijnamen
grootste culthelden
mooiste comeback (in een wedstrijd ?? )
beste Afrikaanse speler ooit
beste Zuid-Amerikaanse speler ooit
beste Aziatische speler ooit
beste amateurvoetballer
Als je het wil doen zou het mooi zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef WeebI het volgende:
mooiste doelpunt ooit lijkt mij ook wel wat.
maar dan ben ik bang dat goals waar beelden van zijn al snel de voorkeur krijgen boven andere goals. al zijn de mooiste goals natuurlijk vrijwel allemaal wel op beeld.
als niemand bezwaar heeft wil ik deze wel organiseren.
Die is al geweest pfafquote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef pfaf het volgende:
Mooiste stadion?
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die is al geweest pfaf
Best Stadium Ever: Finale!
Lijkt me een leuk toernooi. BIj journalist dan ook de schrijvende pers graag.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Beste voetbal analist-verslaggever-presentator-journalist
vind ik een leuke
trouwens wil best de organisatie doen als niemand zich aanmeld![]()
Lijkt me leuk. Hoe vat je dat samen ?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk toernooi. BIj journalist dan ook de schrijvende pers graag.
Je zult je verbazenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Amateurlogo is ook wel leuk, hoewel er veel strak ontworpen logo's zijn en weinig echt heel mooie, vind ik.
Inclusief foto's bij de nominaties dan lijkt me, anders wordt het met de onbekendere dames lastig.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef Fides het volgende:
Mooiste voetbalvrouw-tournament!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Beste voetbal analist-verslaggever-presentator-journalist
vind ik een leuke
trouwens wil best de organisatie doen als niemand zich aanmeld![]()
Die is al gedaanquote:
Ik zocht hem daar zelf ook al.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zag het niet hier tussen staan Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)![]()
Finale tussen Ribery en Tevez?quote:
Abel Xavierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Finale tussen Ribery en Tevez?.
Daar vallen er toch een paar van af denk ik, omdat je dan te weinig spelers/clubs hebt. Meest gehate zullen de laatste 11 wel Portugezen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Grootste talent dat het niet heeft gehaald
Slechtste speler die het wel heeft gehaald
Sympathiekste Duitse voetballer
Meest controverciele voetballer
De grootste rock 'n 'roller onder de voetballers
Meest gehate voetballer
Beste speler die geen wereldster werd
Beste Afrikaanse speler
Intellectueelste speler
Domste speler
Lelijkste spelersvrouw
Slechtste team ooit dat een EC EK of WK won
Meest overschatte voetballer
Meest onderschatte voetballer
Beste speler uit Sexbierum
Ja dat is ook zo, maar dan winnen ze weer dus ik denk dat dat ze niet worden.quote:
Deze vind ik ook wel leuk om een toernooi van te zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Meest gehate voetballer
Beste Afrikaanse speler
Meest overschatte voetballer
Meest onderschatte voetballer
Mocht dat 'm worden (kans is best groot denk ik) dan moeten we daar eerst wel ff wat duidelijkere regels van maken. Mocht er niemand te vinden zijn die 't wil organiseren, wil ik dat best doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dan maak je er spelers van die hun interlands voor Afrikaanse landen afwerken. Of je neemt ze mee, doen ze in België ook bij de Ebbenhouten schoen. Daar won Kompany ook of Mpenza.
Max 150 pp?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is in ieder geval cool. Dan wel een hele dag laten nomineren, kan ik ook meedoen.
Lijkt me ook wel leuk. Ach, ik zie het wel.quote:
Ik probeer 128 of 256 lekker makkelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk. Ach, ik zie het wel.
En 160 mag ook![]()
Is goed, ik ga hem openen. De beste Afrikaanse voetballer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Jij als je wilt??
oh en leukste clubnaam internationaal.quote:amateurlogo
overschatte voetballer
onderschatte voetballer
Grootste eendagsvlieg
meest onwerkelijke international
Grootste talent dat het niet heeft gehaald
slechtste eredivisiespeler
Dan moet er een toernooi komen waar al in de eerste ronde deelnemers zitten die bekend zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Beschouw het volgende:
Moet iig tournament zijn dat veel deelnemers trekt. Afrikaans voetballertopic is een lachertje.
Ik nomineer Philip Cocu en Olivier Kahn.quote:Lelijkste speler
Ow?quote:Op woensdag 7 november 2007 02:49 schreef tong80 het volgende:
Iedereen kent die competitie van vroeger en nu
Dan Cambodja ?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
Afzonderlijke landen is idd ook wel leuk. Op alfabet, dan kan België wel vooraan.
Argentiniëquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
Afzonderlijke landen is idd ook wel leuk. Op alfabet, dan kan België wel vooraan.
Moeten ze nog actief zijn dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef pfaf het volgende:
Afzonderlijke landen is leuk. En waarom dan niet max 4 spelers per team ofzo? Om tegen te gaan dat het Man Utd vs Chelsea, Barca vs Madrid en Milan vs Inter wordt. In de voorronde de beste 4 spelers per team kiezen ( gewoon alles selecties neerplempen ) en dan in knock-out de boel door elkaar gooien en steeds de beste speler kiezen, zodat Kaka, Ronaldinho, v Persie, vd Vaart, Juninho en Boussoufa uiteindelijk alle toernooien winnen.
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 19:44 schreef RayMania het volgende:
Ik stem 'Beste van een land'.
Martin Drent?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
als het dat cultheld toernooi wordt dan weet al wel wie dat gaat winnen
Wie dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Urzaiz wint heus nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Terechtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef Beschouw het volgende:
Beste van een land gestemd.
Dat is een gestreden strijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef assie het volgende:
vindt de onwerkelijke international wel een leuke voor tijdens de kerstdagen....
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
Grootste afgegeleden speler kan ook. Bijvoorbeeld Kluivert, eerst Ajax/Milan/Barcelona en vervolgens bij Lille Psv spelen.
quote:
Halve finales:quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
Hoevaak mag David Beckham worden genomineerd dan ?
ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat WeebI zulke toernooien altijd goed kan organiseren.
Misschien kun jij eens iets organiseren in plaats van altijd degene te noemen die moeten organiseren?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat WeebI zulke toernooien altijd goed kan organiseren.
Rake opmerking.quote:Op zondag 30 december 2007 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien kun jij eens iets organiseren in plaats van altijd degene te noemen die moeten organiseren?.
Ik delegeer graag. Draag al genoeg bij verder, vind je niet?quote:Op zondag 30 december 2007 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien kun jij eens iets organiseren in plaats van altijd degene te noemen die moeten organiseren?.
Mwa, qua dingen organiseren (toernooien etc.) kan ik mij vrij weinig herinneren van jouw kant.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik delegeer graag. Draag al genoeg bij verder, vind je niet?
Maar een topic over de leukste huisdieren van voetballers wil ik dan wel doen.
Té makkelijk en slap.quote:Maar een topic over de leukste huisdieren van voetballers wil ik dan wel doen.
quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik delegeer graag. Draag al genoeg bij verder, vind je niet?
Maar een topic over de leukste huisdieren van voetballers wil ik dan wel doen.
Nee, organiseren niet. Maar daar heb ik ook helemaal geen zin in. Bovendien doe ik alleen suggesties en die hoeven ook niet gekozen te worden. Sterker nog, meestal kiest men iets anders. Wat helemaal niet erg is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, qua dingen organiseren (toernooien etc.) kan ik mij vrij weinig herinneren van jouw kant.
Té makkelijk en slap.
Okay, duidelijkquote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, organiseren niet. Maar daar heb ik ook helemaal geen zin in.
Waarom alleen beste spitsen?quote:Op maandag 31 december 2007 09:30 schreef sjimz het volgende:
Beste spitsenduo?
Ik denk dat je bij de bekende landen moet blijven en eerst om ons heen kijken, duitsland, belgie, frankrijk, engeland. etcquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef Beschouw het volgende:
Gestemd: beste van een land
Hopelijk wordt het niet San Marino of zo.
dat is aan WeebIquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
Tot hoe lang loopt de poll?
Goed, Weeb, dat je wilt organiseren!
Ik dacht ik begin met Europaquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:28 schreef methodmich het volgende:
Geen Brazilië en Argentinië als andere wereldtoppers?
Bijnaam is al geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:36 schreef borisz het volgende:
Beste scheidsrechter ?
Mooiste bijnaam ?
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er al een keer een stadiontoernooi geweest?
Ow dat van beste Spanjaard was ik vergeten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:
Beste Spanjaard loopt toch ook nog?
Shirts is al eens geweest natuurlijk. Al is het moeilijk om nog iets aansprekends, nieuws te verzinnen.
Ja die is wel leuk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Er kunnen best twee toernooien tegelijk lopen. Geen probleem.
De lelijkste voetballer?.
Voetbal jij nog?quote:
Finale Ribéry versus Tevez?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net iets knapper dan Ivanov!
Nou ik wilde eigenlijk gewoon een extra plaats toewijzen aan een al bestaand werelddeel, dus zoals ze hierboven zijn vermeld. Ik was niet van plan om België voor het hoofdtoernooi nog een eigen toernooi te geven, want dan ben ik weer teveel plaatsen kwijt. Maar omdat gebleken is dat er wel animo voor bestaat heb ik besloten na het hoofdtoernooi alsnog een toernooi aan België te wijden. Dus Belgen mogen in principe twee keer meedoen. Eerst als overigen van West-Europa en later (als het hoofdtoernooi geweest is) als eigen land.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef methodmich het volgende:
Een wildcard voor Frank Rijkaard lijkt me dan...
Nee, wel lastig. Oceanië is te klein om apart te nemen van Azië lijkt mij. Misschien toch nog een land kiezen dat apart kan? Alleen is de vraag welk. België?
Dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef methodmich het volgende:
Je zou van dat toernooi dan toch alleen de winnende Belg kunnen doen?
Nope, heb oost-Europa even geholpenquote:
Nu snap ik het niet meerquote:
Dat is een idee. Maar dat gaat nog wel even duren voordat dat gaat gebeuren. Eerst dit maar eens afmaken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een idee om een toernooi te organiseren met de alltime beste rechtsback ooit, beste spits ooit etc
WeebI?
Dat Draften was ook heel vet om te doen mischien is dat wel een leuk idee om nog eens te doen. Ook al hoort dat niet hier thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is een idee. Maar dat gaat nog wel even duren voordat dat gaat gebeuren. Eerst dit maar eens afmaken.
En Tong, wat snap je niet?
"Draften"?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat Draften was ook heel vet om te doen mischien is dat wel een leuk idee om nog eens te doen. Ook al hoort dat niet hier thuis![]()
Komt er een apart tournooi voor België of een extra plaats bij hun toernooi of bij de oost-Europeanen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is een idee. Maar dat gaat nog wel even duren voordat dat gaat gebeuren. Eerst dit maar eens afmaken.
En Tong, wat snap je niet?
Er komt sowieso een toernooi voor België. De vraag is nu echter of dat toernooi vóór het hoofdtoernooi om de Beste Voetballer Aller Tijden komt of erna. Als het ervoor komt gaat alleen de winnaar naar het hoofdtoernooi, als het erna komt mogen Belgen meedoen aan het toernooi om de beste voetballer van overig West Europa.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt er een apart tournooi voor België of een extra plaats bij hun toernooi of bij de oost-Europeanen ?
Lees je wel mee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
Ik zou na de bestaande topics een topic openen over de beste speler uit een land dat geen eigen topic heeft gehad. En daarmee de ultieme finale ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |