Daar vallen er toch een paar van af denk ik, omdat je dan te weinig spelers/clubs hebt. Meest gehate zullen de laatste 11 wel Portugezen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Grootste talent dat het niet heeft gehaald
Slechtste speler die het wel heeft gehaald
Sympathiekste Duitse voetballer
Meest controverciele voetballer
De grootste rock 'n 'roller onder de voetballers
Meest gehate voetballer
Beste speler die geen wereldster werd
Beste Afrikaanse speler
Intellectueelste speler
Domste speler
Lelijkste spelersvrouw
Slechtste team ooit dat een EC EK of WK won
Meest overschatte voetballer
Meest onderschatte voetballer
Beste speler uit Sexbierum
Ja dat is ook zo, maar dan winnen ze weer dus ik denk dat dat ze niet worden.quote:
Deze vind ik ook wel leuk om een toernooi van te zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Meest gehate voetballer
Beste Afrikaanse speler
Meest overschatte voetballer
Meest onderschatte voetballer
Mocht dat 'm worden (kans is best groot denk ik) dan moeten we daar eerst wel ff wat duidelijkere regels van maken. Mocht er niemand te vinden zijn die 't wil organiseren, wil ik dat best doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dan maak je er spelers van die hun interlands voor Afrikaanse landen afwerken. Of je neemt ze mee, doen ze in België ook bij de Ebbenhouten schoen. Daar won Kompany ook of Mpenza.
Max 150 pp?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is in ieder geval cool. Dan wel een hele dag laten nomineren, kan ik ook meedoen.
Lijkt me ook wel leuk. Ach, ik zie het wel.quote:
Ik probeer 128 of 256 lekker makkelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk. Ach, ik zie het wel.
En 160 mag ook![]()
Is goed, ik ga hem openen. De beste Afrikaanse voetballer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Jij als je wilt??
oh en leukste clubnaam internationaal.quote:amateurlogo
overschatte voetballer
onderschatte voetballer
Grootste eendagsvlieg
meest onwerkelijke international
Grootste talent dat het niet heeft gehaald
slechtste eredivisiespeler
Dan moet er een toernooi komen waar al in de eerste ronde deelnemers zitten die bekend zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Beschouw het volgende:
Moet iig tournament zijn dat veel deelnemers trekt. Afrikaans voetballertopic is een lachertje.
Ik nomineer Philip Cocu en Olivier Kahn.quote:Lelijkste speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |