Als je het wil doen zou het mooi zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef WeebI het volgende:
mooiste doelpunt ooit lijkt mij ook wel wat.
maar dan ben ik bang dat goals waar beelden van zijn al snel de voorkeur krijgen boven andere goals. al zijn de mooiste goals natuurlijk vrijwel allemaal wel op beeld.
als niemand bezwaar heeft wil ik deze wel organiseren.
Die is al geweest pfafquote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef pfaf het volgende:
Mooiste stadion?
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die is al geweest pfaf
Best Stadium Ever: Finale!
Lijkt me een leuk toernooi. BIj journalist dan ook de schrijvende pers graag.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Beste voetbal analist-verslaggever-presentator-journalist
vind ik een leuke
trouwens wil best de organisatie doen als niemand zich aanmeld![]()
Lijkt me leuk. Hoe vat je dat samen ?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk toernooi. BIj journalist dan ook de schrijvende pers graag.
Je zult je verbazenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Amateurlogo is ook wel leuk, hoewel er veel strak ontworpen logo's zijn en weinig echt heel mooie, vind ik.
Inclusief foto's bij de nominaties dan lijkt me, anders wordt het met de onbekendere dames lastig.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef Fides het volgende:
Mooiste voetbalvrouw-tournament!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Beste voetbal analist-verslaggever-presentator-journalist
vind ik een leuke
trouwens wil best de organisatie doen als niemand zich aanmeld![]()
Die is al gedaanquote:
Ik zocht hem daar zelf ook al.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zag het niet hier tussen staan Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)![]()
Finale tussen Ribery en Tevez?quote:
Abel Xavierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Finale tussen Ribery en Tevez?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |