net voor de Zeelandbrug ligt het smalste stukjequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
In de jaren 80 koste de kering 2.5 miljard. Daar komt nog een hoop inflatie boven op en niet te vergeten dat de dam een stuk langer zal worden als deze oostwaarts wordt verplaatst.
http://www.deltawerken.com/Deltawerken/16.html
het is nog een concept-verkiezingsprogramma, dus intern zal hierover nog wel discussie gevoerd gaan worden verwacht ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dus ik begrijp dat als GroenLinks de volledige macht zou hebben in Nederland, dat dit plan zou worden uitgevoerd. Hoe kunnen ze het alleen al bedenken.Een kunstwerk van 5 miljard slopen.
![]()
Nou daar kan je behoorlijk wat stormvloedkeringen voor aanleggen hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Dan is de F-35 toch goedkoper denk ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_IIquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef du_ke het volgende:
Nou daar kan je behoorlijk wat stormvloedkeringen voor aanleggen hoor.
Maar je kunt er nog veel meer mee afbrekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou daar kan je behoorlijk wat stormvloedkeringen voor aanleggen hoor.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_II
Deelname in de ontwikkeling kost 800miljoen, kostprijs F35 is gestegen tot boven de 60 miljoen. Ik gooi er net nog een link in waarin staat dat de huidige Oosterschelde een paar miljard heeft gekost en dat was 20 jaar terug.
Overigens waren de kosten voor de huidige Oosterschelde uiteraard nog gewoon in guldensquote:Voor Nederland werd in 1999 geschat dat de totale kosten van het JSF project tenminste f10 miljard (¤4,5 miljard) zouen zijn.[16] De kostprijs van de F-35A variant is echter gestegen van de initieel geschatte $45 miljoen naar meer dan $60 miljoen. De huidige raming van het bedrag dat benodigd is voor aanschaf van de toestellen is dan ook bijgesteld naar ¤5,5 miljard.[17] Samen met de op ¤9,1 miljard geraamde exploitatiekosten voor 30 jaar brengt dit het totaal aan levensduurkosten op ¤14,6 miljard voor 85 toestellen http://nl.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_II
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar je kunt er nog veel meer mee afbrekenEn daarna is het water zo bang voor onze vliegtuigjes dat het niet eens meer in de buurt durft te komen en we dus geen stormvloedkering meer nodig hebben!
Daarom:F-35
![]()
En hoe kijk jij als Groen Linkser tegen dat idee aan?quote:
Vind het wat ondoordacht omdat het me erg duur lijkt. Maar verder weet ik te weinig van de situatie daar in Zeeland af om echt een goed oordeel te vellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef Kadesh het volgende:
[..]
En hoe kijk jij als Groen Linkser tegen dat idee aan?
Heb je het wel gelezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vraag me echt af wat belangrijker is voor GL het milieu of het voorkomen van een ramp net als de watersnoodramp in 1953.....
Ik krijg toch een rare smaak in mijn mond als ik dit soort voorstellen lees.
Ja. We moeten trots zijn op die houten windmolens die ons graan malen. Dat is onze cultuur. Dat mogen we niet vervangen onder het mom van vooruitgang. Morgen breng ik mijn vers geplukte radijs per boot naar de stad, wegen aanleggen is zóóó Romeins.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jullie zien het verkeerd. Het bouwwerk is een stukje Nederlands' trots. Trots zijn op je land mag niet volgens GroenLinks. De consistentie in het anti-nationalistische gedachtengoed van GroenLinks vind dus dat we dat moeten vernietigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |