quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik zie altijd veel van die enorme heupen, van die waggelende slagschepen met een reet waar je een tractor op kan parkeren.
Misschien dat de anatomie het anders bedoelde maar we hebben met de praktijk te maken.
Juist mannenbillen maken me enorm homo al zijn er ook veel lillike bij maar het bipsje van mijn bloedeigen lieverd wordt door geen enkele menukaart van een 3-sterrenrestaurant overtroffen![]()
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Pustasu het volgende:
Hoe weet je dat je homo bent trouwens?
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.quote:Op zondag 10 december 2006 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijn
Ben je "bang" om homo te zijn? Niet voor de seks, maar voor het zijn (de seks is namelijk niet verplicht).quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
Ben je het nog voor jezelf aan het ontkennen. Sex met een andere man kan heel mooi zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef Pustasu het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.
Tis alleen zo dat ik de gedachte van seks met een man niet kan verteren. Zal wel normaal zijn denk ik.
Maar toch, soms twijfel ik aan mezelf en weet niet wat ik dan moet denken.
Dat twijfelen gaat meer om dat ik vaak niet de aandacht geef aan vrouwen zoals andere mannen. Vaak negeer ik ook (on)bewust vrouwelijke aandacht.
Eenmaal een tijdje later denk ik: WTF, wat doe ik?
Maarja, zo gaat het al een lange tijd.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
waaromquote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom jij je verplicht voelt om iets met de vrouwelijke aandacht te doen!?
quote:
U en de wuppiecremateur zijn 1?quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Misschien dat je daar een antwoord in vind voor je vraag.
GMTA, of ook wel Great Minds Think Alike, although fools seldom differ.quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Lees de vraag dan nog eens en formuleer jij jouw antwoord erop dan...quote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
quote:
Die indrukken, zeg maar, is sociale druk. Maak je er los van en merk in een ooghoek op, op wat voor houding/insteek je valt. En laat je gaan. Het mag.quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
nee op die van jou wel danquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.quote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef Nuno_G het volgende:
nee op die van jou wel dan
andere topic als je daar verschijnt dan vertel ik het welquote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.
ben je al los gegaan ?quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef Knoflook het volgende:
Wie is nu de ''echte'' homo ?
Die gozer die je meer beschoud als vrouw; de manier waarop hij praat is net als een vrouw, gebaren etc.
Als die in een vrouwen lichaam zou zitten merk je het verschil niet.
Of die andere die de hele dag om je heen huppelt Zoooooooo overdreven lult, de handjes alle kanten op zwaaien.
Die Paris Hilton zoo'n schatje vinden ! vooral dat handhondje met dat roze ! die vieze hete stinkende sexuele opmerkingen maken over jongens die ze wel zouden willen nemen. Rond schreeuwen dat ze piemels eten....
well u get the picture.
Deze vraag na aanleiding van dat ik homo's ken die ik gewoon zie als een vrouw
en dat ik homo's ken waar ik me matenloos aan iriteer omdat ze aan kondigen dat ze van zwarte piemels houden.
ben benieuwt hoe jullie er tegen aan kijken.
Allemaal homo's neem ik aan danquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef Knoflook het volgende:
Damned het was pas 7 uur hoorquote:
Hadden ze je nu ALWEER een ban gegeven ???quote:
Diskriminaziequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hadden ze je nu ALWEER een ban gegeven ???
da's toch wel een zeer regelmatig terugkerend fenomeen![]()
Homosuele flikkertquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey lesbische pot![]()
Het was niet erg netjes tegenover mij dit keer maar shit happens
'what about' mensen die daar gewoon boven staan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef nokwanda het volgende:
What about homo's die je gewoon kunt zien als man?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'what about' mensen die daar gewoon boven staan.
Wat ik ook niet goed vind is als ik zeg dat ik boven zulks sta dat er gelijk mijn seksualiteit erbij gebracht wordt. Dat vind ik zeg maar 'off-topic'. Trouwens, het gros van mijn vrienden staan boven het man/vrouw zijn terwijl ze allen hetero zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you've got a point
ik ergerde me alleen even aan het beeld van de ubernicht terwijl dat niet echt zo is.
Ja, da's nog 'ns wat ik wil, iemand uit de kast halen via praktijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een relatie gehad met iemand die nog niet (volledig) uit de kast was?
Binnen vriendschappen is dat ook niet relevant.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat ik ook niet goed vind is als ik zeg dat ik boven zulks sta dat er gelijk mijn seksualiteit erbij gebracht wordt. Dat vind ik zeg maar 'off-topic'. Trouwens, het gros van mijn vrienden staan boven het man/vrouw zijn terwijl ze allen hetero zijn.
Juist omdat ik heb gemerkt dat DE echte homo niet bestaat in deze zin zoals hierboven beschreven. Of eigenlijk zeg ik het verkeerd. Al die mensen die vallen op iemand van hun eigen geslacht zijn wat ze zijn en die zijn niet als echt of minder echt te kenmerken door al dan niet leernichten of vrouwelijk ghedrag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef Knoflook het volgende:
Die gozer die je meer beschoud als vrouw; de manier waarop hij praat is net als een vrouw, gebaren etc.
Als die in een vrouwen lichaam zou zitten merk je het verschil niet.
Of die andere die de hele dag om je heen huppelt Zoooooooo overdreven lult, de handjes alle kanten op zwaaien.
Die Paris Hilton zoo'n schatje vinden ! vooral dat handhondje met dat roze ! die vieze hete stinkende sexuele opmerkingen maken over jongens die ze wel zouden willen nemen. Rond schreeuwen dat ze piemels eten....
well u get the picture.
Deze vraag na aanleiding van dat ik homo's ken die ik gewoon zie als een vrouw
en dat ik homo's ken waar ik me matenloos aan iriteer omdat ze aan kondigen dat ze van zwarte piemels houden.
ben benieuwt hoe jullie er tegen aan kijken.
Jawel, maar ik wilde het genuanceerder brengen met minder woorden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk bedoelen we min of meer hetzelfde.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde het genuanceerder brengen met minder woorden.
Trouwens, Nokwanda, kom je ook het lesbeau topic volspammen?
Ja dus maar dat wist je alquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een relatie gehad met iemand die nog niet (volledig) uit de kast was?
Gefeliciteerd, je bent een schnelle leerlingquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]ik leek in mijn laatste post verdorie SCH wel
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een schnelle leerling
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb veeeel gelurkt. en jou lurk ik reed jaaaren
quote:
Dat probleem heb ik hier ook ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik weer eens een vraag had, maar het zit er gewoon niet in.
Het is veilig. Als een homoman met je omgaat als vrouw, weet je in ieder geval zeker dat ie het niet doet omdat ie eigenlijk met je naar bed wil.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:21 schreef zaans_boefje het volgende:
goed leuke stelling die vast al tig keer is gedeponeerd in vorige delen, maar ga ze niet allemaal lezen, wil wel maar zit nog steeds het fobo van 2bloemen te f5'en![]()
een homo man is een man die op mannen valt, wat vinden vrouwen daar zo leuk aan?
ik betrap mezelf er wel op dat ik op vriendschappelijk nivo vaker met vrouwen omga dan met mannen, niet geheel eigen keus maar een lang verhaal, het gebeurt gewoon zeg maar.
Bedoel je de persoon, of haar beleid?quote:Op woensdag 13 december 2006 07:54 schreef SCH het volgende:
Zijn er nog homo's die van Rita houden ?
Is dat in haar geval te scheiden?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bedoel je de persoon, of haar beleid?
Als mij de keuze wordt gesteld houden of weggeven ga ik voor de laatste optiequote:Op woensdag 13 december 2006 07:54 schreef SCH het volgende:
Zijn er nog homo's die van Rita houden ?
Ja hoor. De persoon Rita heb ik niets mee. Maar ik sta wel achter haar beleid.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat in haar geval te scheiden?
Je moet niet denken dat ik nu ga bukken hoor...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:21 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik sta volkomen achter Twoflower...
Nou als er daar ook maar 1 persoon voor de titel draaikont in aanmerking komt dan is zij het welquote:Op woensdag 13 december 2006 11:39 schreef picobyte het volgende:
Rita ftw, de politiek is teveel verzand en het zijn allemaal slappe watjes rita heeft tenminste ballen.
Ik geloof er helemaal niks van. En ik hoop het ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef picobyte het volgende:
In een paar weken kan er veel veranderen misschien gaat het wel keihard vriezen he
Waarom zou je daar iets aan moeten doen?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Ik haat nichten die van Rita houden, wat doen we hier nou aan
wat vriezen kan geen kwaad, maar die verschikkelijke sneeuwstorm van vorig jaar hoeft niet op herhalingquote:Op woensdag 13 december 2006 13:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van. En ik hoop het ook niet.
Je wilt ze toch niet gaan bekeren ?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Ik haat nichten die van Rita houden, wat doen we hier nou aan
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:01 schreef picobyte het volgende:
Sneeuwstorm?? doe mij maar een halve meter met stevige vorst erbij he
Kan ik eindelijk mijn sneeuwschuiver eens testen
Maar dan wel 's nachts laten vallen hoor, zodat ik 's morgens wakker wordt en op de radio hoor dat trein verkeer onmogelijk is, en ik dus niet naar m'n werk toe kanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jaaaaaah halve meters sneeuw
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
Maar dan wel 's nachts laten vallen hoor, zodat ik 's morgens wakker wordt en op de radio hoor dat trein verkeer onmogelijk is, en ik dus niet naar m'n werk toe kan![]()
Ik tegenwoordig 0 x per jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef Twoflower het volgende:
Ok, dan maar weer een ontopic vraag: hoe vaak per dag/week/maand/jaar ben je te vinden in de Reguliersdwarsstraat?
Ik misschien 2 keer per jaar....
Ja, kwam regelmatig in de Exit, April etcetera. Niet wekelijks of maandelijks maar wel zo af en toe.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Dus vroeger kwam je er vaker?
mwoh de ene maand wat meer dan de andere maar gemiddeld 2x per maand.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef Twoflower het volgende:
hoe vaak per dag/week/maand/jaar ben je te vinden in de Reguliersdwarsstraat?
Ik misschien 2 keer per jaar....
De verlichting... das nu 230v verder kan ik zo snel niets bedenken.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
Wat was het verschil met de homotenten in 1980 en nu?
Is het voor Arthur?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
De muziek een beetje, verder nauwelijks.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |